Zucht. Vrouwen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Netram het volgende:
QB heeft date-issues.
Die tussen ons niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ho, ik mis iets, waarom is de date off?
Jeequote:
Fuckbuddy van mequote:
Jaja, ik ben nu aan het PDA-en.quote:
Hihi, dus toch.quote:
Ik kom net onder de douche vandaan, dus aan m'n handdoekje! En ik jou?quote:
Aan mijn militaire uniform, inclusief een zwarte bandana om me hoofd en zwart smeersel in m'n gezicht.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan, dus aan m'n handdoekje! En ik jou?
PDA in z'n hand en een dikke bobbel in z'n broek natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan, dus aan m'n handdoekje! En ik jou?
Waarom dan pas? Kunnen we niet in slowmotion naar elkaar toerennen?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Aan mijn militaire uniform, inclusief een zwarte bandana om me hoofd en zwart smeersel in m'n gezicht.
Je ziet me wss pas als ik vlak voor je sta... de spanning.
Dat hebben alle mannen op het station als ik er benquote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
een dikke bobbel in z'n broek natuurlijk.
Ok ok... ik zie je al! Oeiii je ziet er nog beter uit dan ik had verwacht!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Kunnen we niet in slowmotion naar elkaar toerennen?![]()
Vertel me dan welk station in moet staan. Ik wil ook wel spontaan een PDA in z'n hand hebben!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat hebben alle mannen op het station als ik er ben![]()
Okee, beetje sneller, dit duurt wel erg lang..!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok ok... ik zie je al! Oeiii je ziet er nog beter uit dan ik had verwacht!
Ik ren in slowmotioooonnnnn naaaarrrr jeeee toeeeeee....
In zijn hand nog wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vertel me dan welk station in moet staan. Ik wil ook wel spontaan een PDA in z'n hand hebben!![]()
hallo, ik sta achter jequote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, beetje sneller, dit duurt wel erg lang..!
Ja, het ging toch om de bobbel? :pquote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef SpecialK het volgende:
Oh.. dat stukje heb je uit mijn post weggehaald
Ja. Dan jat ik 'em der zo uit!! HA!quote:
Terwijl ik daar met handdoekje staquote:
Je woont nog echt in Assen ook, *slik*, ik heb me vergist, ik sta nu in de armen van een meisje op Den Haag Centraal.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, beetje sneller, dit duurt wel erg lang..!
Oh, hee, ben jij er ook!quote:
Eehh, wie houd ik nu dan vast?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je woont nog echt in Assen ook, *slik*, ik heb me vergist, ik sta nu in de armen van een meisje op Den Haag Centraal.
dat was toch de dealquote:
Hihi... wat schattig dat je dat denkt.quote:
Pezu houdt jou van achteren vast?quote:
Er rennen allemaal lijpe fokkers op je af in slow-motion...Ik ben geen kuddedier. Ik kies voor de PDA.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Terwijl ik daar met handdoekje staHet is maar waar je voor kiest!
Is waar ook. Alleen 50% van de afspraak is gecancelledquote:
Tss. Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er rennen allemaal lijpe fokkers op je af in slow-motion...Ik ben geen kuddedier. Ik kies voor de PDA.![]()
Tsja, dan toch nog maar gauw de intercity richting Assen pakken!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef Pracissor het volgende:
Toch een beetje een teleurstelling, ik verwachte woeste seks, maar de dame in mijn handen blijkt een moslima te zijn en wil met me trouwen.
ooh ik ben toch niet voor niks gekomen hehquote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is waar ook. Alleen 50% van de afspraak is gecancelled![]()
Hangt er vanaf. Ga je mee?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ben toch niet voor niks gekomen heh
hihi ik zei komen![]()
Aahquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens naast jou in het gras liggen![]()
Wat ik zelf van me bobbel vond? Tsja, het is moeilijk bescheiden te blijven...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, dan toch nog maar gauw de intercity richting Assen pakken!
Wat vond je van je bobbel?
tuukquote:
Ah kijk. En wat vond zij ervan?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat ik zelf van me bobbel vond? Tsja, het is moeilijk bescheiden te blijven...
aaaaaahhquote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Samen naar de blauwe lucht kijken en elkaar vertellen wat we in de wolkjes zien![]()
Ja idd ja! Overdenk je zonden jongemanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |