nee, fiets heeft het altijd zóo druk, dat is echt onbegrijpelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof wij niks beters te doen hebben in een park dan staan te grinnikken![]()
Lekker, dankjequote:
Wel als 'ie in het donker met mij op het ei ligt!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, fiets heeft het altijd zóo druk, dat is echt onbegrijpelijk![]()
In de trein?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef Pracissor het volgende:
Hallo, daar ben ik weer, net mijn biefstukje verorberd.
* probeert iets romantisch en dieps te bedenken om te zeggen*quote:
Moet je die knoopjes even losmakenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* probeert iets romantisch en dieps te bedenken om te zeggen*
...
Je bent een mooi meisje... mag ik je tie...borsten zien?
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, fiets heeft het altijd zóo druk, dat is echt onbegrijpelijk![]()
Dat kan niet op het strand lagen heul geen biefstukjes en bovendien ben ik glad vergeten een emmer water over je heen te gooien dus jij hebt het helemaal niet fijn!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef Pracissor het volgende:
Hallo, daar ben ik weer, net mijn biefstukje verorberd.
boel praatstof hebben jullie nodig als erom 16:00 word afgesproken en jullie in het donker op het ei willen liggenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel als 'ie in het donker met mij op het ei ligt!
Jezus wat is dit nou weer voor sluiting.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet je die knoopjes even losmaken
Zeg, ben je nou met mijn tieten bezig of met je imaginary friend op het strand!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat kan niet op het strand lagen heul geen biefstukjes en bovendien ben ik glad vergeten een emmer water over je heen te gooien dus jij hebt het helemaal niet fijn!
Neehee. Hij heeft om 16:00 een date met die andere troela, en dan als het donker is met mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
boel praatstof hebben jullie nodig als erom 16:00 word afgesproken en jullie in het donker op het ei willen liggen
quote:
Mooi.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Een echte man heeft veel vlees nodig.
YES MA'AM!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeg, ben je nou met mijn tieten bezig of met je imaginary friend op het strand!
Je hebt een schaar meegenomen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
YES MA'AM!
Ik pak er een schaar bij... ik krijg 'em gewoon niet open die sluiting.![]()
Ik was je net aan het villen, uit jou haal ik dan ook mijn biefstukjes.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat kan niet op het strand lagen heul geen biefstukjes en bovendien ben ik glad vergeten een emmer water over je heen te gooien dus jij hebt het helemaal niet fijn!
Zo'n zakmes met schaar zat in het uniform. ... ok.. even stil zitten... *knip*quote:
Niks, je bent aan het aanpappen met andere mannen.quote:
Ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik was je net aan het villen, uit jou haal ik dan ook mijn biefstukjes.
Je milt? Die heb ik al aan een zwerver meegegeven, hij leek er erg blij mee.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja...![]()
Geef m'n mild eens terug als je wilt?![]()
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen, ik ben alleen voor jouquote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Niks, je bent aan het aanpappen met andere mannen.![]()
En?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo'n zakmes met schaar zat in het uniform. ... ok.. even stil zitten... *knip*
sow...![]()
Jouw borsten zijn als engelse heuvels in het maanlicht (gejat)quote:
Als je voorzichtig bent!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jouw borsten zijn als engelse heuvels in het maanlicht (gejat)
mag ik ze aanraken?
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen, ik ben alleen voor jou![]()
Dus, en nu?
Dat zie ik!!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je voorzichtig bent!
Oh ja, en ik heb het nog steeds koud![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
En nu storm ik je huis binnen, til je op tot in den woeste hoogte, wikkel je in satijnen kledij, verhef je tot mijn prinses en vluchten wij weg naar waar louter de sterren ons aanschouwen en wij hun, terwijl wij de liefde bedrijven op een bed van door elven gevlochten gras.![]()
Ik wacht geduldig op meer..!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zie ik!!
*Gooit een paar blokken hout op het vuur waardoor het een stuk warmer wordt*
Owkay... mmm lekker zacht zeg..![]()
Pokerze.quote:
Tot morgen!quote:
*doet z'n rechter arm voorzichtig achter je rug en legt je neer op het zachte IJsberenvel.*quote:
Jij bent duidelijk nog maagd.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
*doet z'n rechter arm voorzichtig achter je rug en legt je neer op het zachte IJsberenvel.*
*zingt*
I wanna kiss you allloooover and ovverrrrr agaiiinnnnn... TILL THE NIGHT CLOSES IN!! (echo) till the night closes innnn
Ik ben alleen nog anaal maagd. Jij niet meer he?quote:
Hahaha.. Je bent best schattigquote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
*doet z'n rechter arm voorzichtig achter je rug en legt je neer op het zachte IJsberenvel.*
*zingt*
I wanna kiss you allloooover and ovverrrrr agaiiinnnnn... TILL THE NIGHT CLOSES IN!! (echo) till the night closes innnn
Ben jij al klaar?quote:
schattig? Woest seksueel aantrekkelijk bedoel je.quote:
mmmm een vrouw met smaak.quote:Toch leuker dan ik verwacht had, in zo'n bunker..!
Dat ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef SpecialK het volgende:
schattig? Woest seksueel aantrekkelijk bedoel je.![]()
Jij introduceert nu het concept anale sex, dat lijkt mij genoeg zeggen niet waar?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog anaal maagd. Jij niet meer he?
* Pakt zijn lid bij de hand en neemt ladidadida in een gepassioneerde razernij aan neukbewegingen. *quote:
Met?quote:
Ik dacht ik doe je een pleziertje.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij introduceert nu het concept anale sex, dat lijkt mij genoeg zeggen niet waar?
Mijquote:
Dan meet ik wel met SpecialK, volgens mij is hij into de herenliefde, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef Ladidadida het volgende:
Oh, ik wil de pret niet bederven, maar ik ga zo mijn bed in..
De wekker gaat weer vroeg, en ik moet wel een beeeeetje fit zijn.. Dus dan is deze Assen-meet die al 2 topics duurt ook afgelopen..
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* Pakt zijn lid bij de hand en neemt ladidadida in een gepassioneerde razernij aan neukbewegingen. *
Jij ook dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dan meet ik wel met SpecialK, volgens mij is hij into de herenliefde, dus dat komt wel goed.![]()
Geen probleem, maar ik heb jou niet nodig om mezelf duidelijker als hetero te profileren, ik ben wel zeker over mijn seksualiteit.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe je een pleziertje.
Geen dank. Trouwens.
Aan jou ben ik nog niet begonnen schat.quote:
Maar ik ga nu slapen..quote:Op zondag 11 maart 2007 23:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Aan jou ben ik nog niet begonnen schat.
Save the best for last.![]()
* Brengt Ladidadida en zichzelf naar een hevig orgasme en streelt haar haren terwijl ze langzaam aan in slaap valt bij het vuur.*quote:
Slaap lekker Specialquote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* Brengt Ladidadida en zichzelf naar een hevig orgasme en streelt haar haren terwijl ze langzaam aan in slaap valt bij het vuur.*
Trustequote:
Niet weggaan hè..quote:
Neen je zal wakker worden in m'n armen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Neen je zal wakker worden in m'n armen.![]()
kusje!quote:
Oehhhhquote:
Wat is dat Ei dan? Foto's?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef ForumGek het volgende:
Verdorie, had net zo'n zin in een ei-meet
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:58 schreef SpecialK het volgende:
* Gaat nog even snel opzoek naar een aantal organen die pracissor heeft verpatst en gooit nog even een paar emmers water over z'n grote bloeddorstige vriend heen. *
Ja zeg.... heb je wat voor me over of niet ?quote:
Ja hoor, maar wat wanneer en hoe?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja zeg.... heb je wat voor me over of niet ?![]()
Geen idee en de meest prangende vraag is ; Wat en waar is het eiquote:
Het ei? In het nest natuurlijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee en de meest prangende vraag is ; Wat en waar is het ei
Een "kunstwerk" in Marsdijkquote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee en de meest prangende vraag is ; Wat en waar is het ei
Marsdijkquote:Op maandag 12 maart 2007 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een "kunstwerk" in Marsdijk![]()
Ik kan ook wel naar jou to komen![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
MarsdijkIk heb daar niet voor niets maar heel kort gewoond.
Doe vanmiddag fietsen in het Asser bos dan... daar loop ik nog wel vanmiddag.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daarom, ik stap zo op de fiets![]()
Oehhhquote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe vanmiddag fietsen in het Asser bos dan... daar loop ik nog wel vanmiddag.
Wel je toeters en bellen aan he?
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oehhh![]()
En als ik langs race bespring je me ofzo ?![]()
quote:
Sjit hij weet hetquote:
quote:
Niks! Gaan jullie maar fijn samen spelen onder een hunnebed ofzo, mijn zegen heb jequote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks! Gaan jullie maar fijn samen spelen onder een hunnebed ofzo, mijn zegen heb je
Borger is zo ver wegquote:
Owww...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Borger is zo ver weg![]()
Kan je wel achterop![]()
![]()
Oke doe ik voor jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww...
Ik dacht dat jij hem even ophalen deed en in het Asserbos zou neerleggen.
Aah zoeen boerquote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Lol ik ga zo naar assen![]()
Dus... ik woon op de Smilde btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |