Na-apert! Jij ziet gewoon dat ik succes heb in mijn zwart lederen, tot onder de knie vallende uniform.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja de champagne, gejat van de fransen die zojuist zijn gekapituleert. Ik ben trouwens te herkennen aan m\'n SS uniform!
Ohja, check nog wel ff je zwarte strepen voor je de trein verlaat!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Pracissor het volgende:
Post hier verder.
[..]
Na-apert! Jij ziet gewoon dat ik succes heb in mijn zwart lederen, tot onder de knie vallende uniform.
![]()
Ik heb ze nu net nog bijgewerkt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ohja, check nog wel ff je zwarte strepen voor je de trein verlaat!
Ja, dat vraag ik me ook af. Je bent nu bij mij, maar er gebeurt nog niet veel hè? Doe eens wat!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
ooh nu gaat er wel geneukt worden enzo?
Tot nu toe is iedereen in dit topic nog meerderjarig.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
ooh nu gaat er wel geneukt worden enzo?
Ik Ik breid gewoon uit op wat werkt. Vrouwen vallen op uniformen. Vrouwen vakken ook op foute mannen. Dus ik combineer fout zijn in de oorlog met een uniform. En zo jat ik jouw meisje.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Pracissor het volgende:
Post hier verder.
[..]
Na-apert! Jij ziet gewoon dat ik succes heb in mijn zwart lederen, tot onder de knie vallende uniform.
![]()
Ah gelukkig. Maar niet tè he.. Beetje ruig mag wel!quote:
Ik dacht dat hij al weg was! Anders vergrijp ik mij gewoon aan mijn mede treinreizigers hoor!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Je bent nu bij mij, maar er gebeurt nog niet veel hè? Doe eens wat!
Dat van die foute mannen klopt niet helemaal. Je moet wel lief zijn beetjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik Ik breid gewoon uit op wat werkt. Vrouwen vallen op uniformen. Vrouwen vakken ook op foute mannen. Dus ik combineer fout zijn in de oorlog met een uniform. En zo jat ik jouw meisje.
Ik ben fout, maar wel lief foutquote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat van die foute mannen klopt niet helemaal. Je moet wel lief zijn beetje![]()
NEE MAN! Er gebeurt helemaal niks met hem, dus jij hebt straks dubbel werk te verrichtenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al weg was! Anders vergrijp ik mij gewoon aan mijn mede treinreizigers hoor!![]()
Niet gelijk gaan stotteren he, ik doe je nog niks...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik Ik breid gewoon uit op wat werkt. Vrouwen vallen op uniformen. Vrouwen vakken ook op foute mannen. Dus ik combineer fout zijn in de oorlog met een uniform. En zo jat ik jouw meisje.
Daar sta ik dan straks in IJmuiden met een SS-uniform. En een stijve.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je neemt mijn techniek over. Alleen je bent het allemaal net niet, terwijl jij denkt dat je mijn meisje versiert, haalt ze een grap met je uit tot ons grote vermaak.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
NEE MAN! Er gebeurt helemaal niks met hem, dus jij hebt straks dubbel werk te verrichten![]()
Ah joh, trek het je niet aan, misschien kan je nog wat verdienen aan de filmrechten wanneer we je filmpje op YouTube verspreiden.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daar sta ik dan straks in IJmuiden met een SS-uniform. En een stijve.![]()
Nee joh, hoe kóm je erbij!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daar sta ik dan straks in IJmuiden met een SS-uniform. En een stijve.![]()
You betcha!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Jij weet de spanning wel goed op te voeren he.
Honest?quote:
ruig?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Je bent nu bij mij, maar er gebeurt nog niet veel hè? Doe eens wat!
quote:
Hoe lang duurt het nog voor je hier bent? Dan kan ik PeZu even vertellen hoeveel tijd ie nog heeft.quote:
Haha.. Zoek het op de kaart :p Je hebt toch wel topografie gehad in groep 6!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb trouwens geen enkel idee waar Assen ligt, ik kom uit de Randstad enzo...
Zeker. Ben je al zover?quote:
Ben druk aan't zoeken naar m'n adelaar insigne en m'n OV... dan stap ik over 15 min op de trein!quote:
Nee.quote:
Uhm, een klein uurtje?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voor je hier bent? Dan kan ik PeZu even vertellen hoeveel tijd ie nog heeft.
En hoe lang duurt het dan nog voor je er bent en je jongeheer er klaar voor is?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ben druk aan't zoeken naar m'n adelaar insigne en m'n OV... dan stap ik over 15 min op de trein!
Je hoort het. Je hebt nog een uurtje!quote:
Jij onthoudt alles waarmee ze je op de basisschool indoctrineerde?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha.. Zoek het op de kaart :p Je hebt toch wel topografie gehad in groep 6!
laat maar voor een uurtje doe ik geen moeitequote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hoort het. Je hebt nog een uurtje!
We hadden om 23:00 afgesproken daar he? Ben jij jezelf ook wel aan het voorbereiden?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het dan nog voor je er bent
Altijd (is die dus klaar)quote:en je jongeheer er klaar voor is?
Nee, een verhaal wat jij niet begrijpt omdat je er te laat inkomt.quote:
Ik ben gewoon slim, dat is iets andersquote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij onthoudt alles waarmee ze je op de basisschool indoctrineerde?![]()
En nog intelligent ook... oeei, jij maakt het een man niet moeilijk.![]()
En dat noemt zich een manquote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat maar voor een uurtje doe ik geen moeite![]()
Eh, ja, natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef SpecialK het volgende:
We hadden om 23:00 afgesproken daar he? Ben jij jezelf ook wel aan het voorbereiden?![]()
ja, waar moet ik beginnen met inlezen?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, een verhaal wat jij niet begrijpt omdat je er te laat inkomt.
ja een uurtje ruige sex? vind ik niet genoegquote:Op zondag 11 maart 2007 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat noemt zich een man![]()
Rot dan maar op, dan leef ik me wel uit bij Pracissor en SpecialK![]()
Zoiets.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh, ja, natuurlijk![]()
Wat moest ik ook alweer aan?
Omdat je het niet kunt. Je bent hier al langer dan een uur en je hebt nog helemaal niks gedaan!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een uurtje ruige sex? vind ik niet genoeg![]()
Komt voor elkaar!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoiets.
[afbeelding]
Dat heb je vast wel ergens nog liggen.
das heul niet waarquote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat je het niet kunt. Je bent hier al langer dan een uur en je hebt nog helemaal niks gedaan!
Je bent een kerel van niks!![]()
Hihi, de Pabo... 'nu allemaal in een kringetje gaan zitten, we beginnen met het liedje 'kortjakje', Ladi, je zingt vals'quote:Op zondag 11 maart 2007 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slim, dat is iets anders
Stiekem doe ik gewoon pabo en moet ik nu zelf ook weer topo leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |