Don't let the door hit you on the way outquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
-zeikverhaal-
Dude, da's onderhand wel 1 maand geledenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
Hallo allen,
Ik post hier mijn laatste bericht op FOK!, maar ik wil graag nog even wat kwijt. Ik zou graag willen dat dat gezeur met die foto ophoudt.
Ik ben in die tijd van toen hij eropstond tot nu 1 keer bedreigd op straat (in de stad), door een voor mij onbekend persoon. En mijn huisgegevens zijn mij anoniem doorgemaild, met een tekst erboven "we weten waar je woont".
Daar heb ik niet veel zin in, dus ik vind het wel welles geweest hier. Ik hoop dat mensen ook een beetje kunnen nadenken hier, en die zooi niet meer willen plaatsen.
Met vriendelijke groet.
Vervloekt...precies zoals me zussie als zei. Die gluiperige blik onder die lage haargrens. Het gevoel alsof ie ieder moment je strot kan doorbijten. Een echte Pireziër! Laten we hem gaan straffen voor wat hij misdaan heeft!! Ik wil nu zijn adres...me zussies eer wreken!!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt me een Pireziër
Er was een topic waarin users andere users konden tekenen, Pio postte daar zijn foto en iedereen lachtte hem uit omdat de "stoere" Piovan in een zweefmolen zatquote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef SHE het volgende:
En kan iemand daar dan een samenvatting van geven?
Paint hier de user ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er was een topic waarin users andere users konden tekenen, Pio postte daar zijn foto en iedereen lachtte hem uit omdat de "stoere" Piovan in een zweefmolen zat
En nu worden nog steeds Pio-topics gemaakt enz. enz.
Zet die nou maar gewoon hier neer.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:18 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Dude, da's onderhand wel 1 maand geleden![]()
Voor de geïnteresseerden, stuur gerust een PM'tje, dan geef ik je een linkje naar de topic + pics
volgens mij gaat het niet om die zweefmolen, zweefmolens zijn koelquote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Paint hier de user ofzo?
Vragen om problemen.....in een zweefmolen.....![]()
En Pireziërs moeten dood!! Ophangen aan de hoogste zweefmolen is nog te goed voor ze!!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
volgens mij gaat het niet om die zweefmolen, zweefmolens zijn koel
het gaat erom dat het een vuile pireziër is
en gelogen ofcoursequote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef SlimShady het volgende:
dat hij bedreigd wordt vind ik vrij ernstig![]()
Ja idd dat gaat veel te verquote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef SlimShady het volgende:
Als dat echt waar is, dan is het inderdaad ernstig!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef SlimShady het volgende:
ja nou inderdaad, jouw zusje is toch onteerd door zo een pireziërquote:Op zondag 11 maart 2007 15:29 schreef wonko het volgende:
[..]
En Pireziërs moeten dood!! Ophangen aan de hoogste zweefmolen is nog te goed voor ze!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt me een Pireziër
Een berg, in frankrijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is een pireziër?
kutvolk echt uitschot, vraag maar aan wonkoquote:Op zondag 11 maart 2007 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is een pireziër?
De stalag-mietjes.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En wat is de link met Piovan?![]()
Alleen kneuzen die nog kneuziger zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie gaat nou iemand bedreigen omdat hij op FOK een foto van zich heeft geplaatst?![]()
Undead.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vraag me af hoe je nieuwe kloon gaat heten, Pio.
Draaimolenjostiquote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
AHA!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt me een Pireziër
Pireziërquote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nou ja hij word bedreigd en vooral gepestquote:Op zondag 11 maart 2007 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet helemaal wat t probleem is Piovan?
Hij was zelf ook niet de kinderachtigste in anderen pesten, op internet dan. In het echt is het waarschijnlijk gewoon een dik mietje. En nu wel zeiken hequote:Op zondag 11 maart 2007 15:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ja hij word bedreigd en vooral gepest![]()
Een offline internetforum zou pas maf zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef TheSorrow het volgende:
Eigen schuld he, moet je maar niet zo tof doen op een online internet forum, je ziet wat er van kan komen
Ach, hij maakt een leerproces door zullen we maar zeggenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kom op Pio laat je niet zo kennen man.
Heeft FOK! ook wel eens last van hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een offline internetforum zou pas maf zijn![]()
Als Fok! down is kijk ik altijd naar mijn screenshots om de tijd te doden....quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, hij maakt een leerproces door zullen we maar zeggen
Fok! is toch best vaak offline?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
dat dacht ik ookquote:
Volgens mij rookt'ie niet eensquote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef TheSorrow het volgende:
Hij was toch ook zo'n fanatieke poster in t rokershoekje? Volgens mij rookt hij alleen maar om erbij te horen
No shitquote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dan is het wel een kutkleaun!
Hoeveel keer kan je daarvan in de draaimolen?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef arneaux het volgende:
Hoevaak zou hij al ge-f5t hebben?
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
die gast zelf zei van niet maar wie maakt er nou anders zoveel posts in 1 dag![]()
Hij heeft z'n hele profiel leeg gehaald!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef arneaux het volgende:
Hoevaak zou hij al ge-f5t hebben?
4 Keer, mits genoeg bijbetaald.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoeveel keer kan je daarvan in de draaimolen?
Ik ben benieuwd wie als eerst een screenshot van een vol profiel heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hij heeft z'n hele profiel leeg gehaald!![]()
zoals eerder gezegd ik ben pio niet, ik ben DeDooieVent, ik kom hier al lang klik zie het onderschriftquote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
die gast zelf zei van niet maar wie maakt er nou anders zoveel posts in 1 dag![]()
Ongrappig.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:59 schreef Piovan het volgende:
fipo
don't believe him, he is a pireziërquote:Op zondag 11 maart 2007 15:59 schreef Piovan het volgende:
Hij is mijn kloon niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Pio, het is allemaal nep.
Geef maar toe!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
don't believe him, he is a pireziër![]()
Te opzichtig.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
don't believe him, he is a pireziër![]()
ik dacht dat dit topic je laatste post wasquote:Op zondag 11 maart 2007 15:59 schreef Piovan het volgende:
Hij is mijn kloon niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]Precies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TTT?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit kan bij de klassiekers bij geschreven worden
In GC?quote:
O nee.quote:
Probeer het eens in V&Aquote:
[GEZ] Humor. Past misschien beter. Of. [GEZ] Ruggegraat. Of. [GEZ] Liefde.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha, KritischeMassa is echt wel jouw kloon. Rekel.
Hoe bedoel je, je bent mijn kloon.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]hahaha oh jee..... ik kom hier niet meer vanaf he....
nee zoek op DeDooieVent, kijk naar zijn onderschrift
ik ben DeDooieVent
Ik moest lachen.quote:
die ben je kwijtquote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zet 100 euro op KritischeMassa als kloon van Pio.
dude,quote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Piovan het volgende:
Hier kan wel een slotje op denk ik. Mijn kloon heeft ook weinig nut zo.
ga weg danquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
Ik post hier mijn laatste bericht op FOK!,
Alsof iemand een account wil hebben wat van jou is.Met dat hoofd als boegbeeld.quote:
Ik weet niet hoor, maar jij bent ook niet bepaald Mister Universe. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alsof iemand een account wil hebben wat van jou is.Met dat hoofd als boegbeeld.
Ik denk dat je iemand moet betalen om jouw account over te nemen.
Verder vind ik dit een jankzak-aandachtsorgeltopic.
in die zweefmolen, dat is toch wel duidelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Djep het volgende:
Maar wáár ging het nou eigenlijk mis?
oh ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
in die zweefmolen, dat is toch wel duidelijk
Het klinkt grappig.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Toen Boem-dikkie en murp de foto van Pio in hun avatar deden
a maar das ook zielugquote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
nou goed, ff serieus, als dat echt waar is is dat ook wel ernstig, ik bedoel, knap is ie niet maar om hem nou te gaan bedreigen, dat gaat wel erg verquote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef Djep het volgende:
[..]
oh ja...![]()
en toen plaatste hij die foto op fok! en toen kreeg ie een mail dat iemand zou weten waar zijn huis woont en toen werd hij bang en schreef dat op fok! ?
Sommige mensen wonen tot hun 30e thuis. Anderen maken foto's in een zweefmolen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij bent ook niet bepaald Mister Universe. Integendeel zelfs.
ik kreeg gister een verzoek of ik mijn avatar wilde veranderen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ja maar als je alles op fok! serieus moet nemen...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nou goed, ff serieus, als dat echt waar is is dat ook wel ernstig, ik bedoel, knap is ie niet maar om hem nou te gaan bedreigen, dat gaat wel erg ver
ja volgens mij verteld ie dat zijn adresgegevens er zelfs bij stonden, dat is toch wel serieus maar goed ik weet er ook niet alles van ik kom na een afwezigheid van maanden weer eens op FOK... een hoop gemist zo te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 16:28 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja maar als je alles op fok! serieus moet nemen...![]()
Maar goed, ik zou ook niet zo'n meel willen ontvangen maar j a, dat kan iedere gek natuurlijk doen....
Nee, en die komt er ook niet!!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:30 schreef Djep het volgende:
is er al een steun Pio topic???
server is downquote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Voor degene die medelijden hebben met Piovan:
www.steunpiovan.nl
Voor degene die Piovan haten:
www.piovanrotoptezeuren.nl
Ze doen het alle 2 nietquote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Voor degene die medelijden hebben met Piovan:
www.steunpiovan.nl
Voor degene die Piovan haten:
www.piovanrotoptezeuren.nl
Misschien bestaan ze niet. Misschien hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja maar steunpiovan is ook down
neu dat lijkt me niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien bestaan ze niet. Misschien hoor.
Wij waren hier de kritische massa die pio en zijn zweefmolen uitkafferdequote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef KritischeMassa het volgende:
zijn we er nu wel uit dat ik NIET zijn kloon ben?
ik vermoed dat ie niet eens weet wat een kritische massa is
En volgens mij ben je nog steeds zijn kloon.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef KritischeMassa het volgende:
ik vermoed dat ie niet eens weet wat een kritische massa is
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef KritischeMassa het volgende:
húhúquote:Piovan zegt:
die foto is 4 jaar oud en is mijn neef
zijn neefquote:
mag ik daarop reageren?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Daarom hang er ook een ingelijste foto van jou boven mijn bureau.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daarom hang er ook een ingelijste foto van jou boven mijn bureau.
Je zit alleen maar in het onz subforumquote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef WurM het volgende:
Waarom staat dit niet in ONZ? Het is maar goed dat ik toevallig op een linkje klikte in een topic met slotje, anders had ik t nooit gelezen
kan best maar heb je hem ook wel eens horen zingen?quote:
Juist vooral daaromquote:Op zondag 11 maart 2007 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best maar heb je hem ook wel eens horen zingen?![]()
maar zijn kleren danquote:Op zondag 11 maart 2007 19:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Juist vooral daaromen z'n coole haar
En hij luistert het nu weer opnieuw, met track 1quote:
track 3 nuquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
En hij luistert het nu weer opnieuw, met track 1hij is al uren dezelfde liedjes aant luisteren
pioban!quote:
Ja inderdaad, hij trekt het zich gewoon allemaal veel te veel aan, dàt is het probleem...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ze lelijker gezien hoor hier
Idd pio, aanstellerd, tis maar een forum man, kom opquote:Op zondag 11 maart 2007 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij trekt het zich gewoon allemaal veel te veel aan, dàt is het probleem...
oeps verkeerde ac.....quote:
nu moeten we alleen nog jou wegpesten, of heb je al iemand anders op het oog?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh deze is nog open.
Piovan je verzint volgens mij gewoon allemaal onzin zodat die smoel van je niet meerop het forum komt. Waarom zou je in Gódsnaam bedreigt worden voor een foto en hoe kunnen ze ooit je adres achterhalen door één foto? dan zou ik al wereldberoemd zijn met mijn Fotoboek.
Als je nou eerlijk zegt dat je je bek niet meerop het forum wil zien oke, maar volgens mij verzin je er allemaal bullshit omheen..
Dat klopt,maar ik stop niet met posten als ik gefotosoept zou worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij bent ook niet bepaald Mister Universe. Integendeel zelfs.
Kopieermachine ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef murp het volgende:
[..]
nu moeten we alleen nog jou wegpesten, of heb je al iemand anders op het oog?
maar als je dat in elk topic tegenkomt waar je in post en iedereen je uitlaht...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt,maar ik stop niet met posten als ik gefotosoept zou worden.
opzich een nobel strevenquote:
Waarom heb jij een fotoboek als je toch geen foto's erin zet?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Tevens vraag ik aan jou, Boem-Dikke om je professioneel op te stellen en mij te steunen bij mijn verzoek, aangezien jij een Moderator bent moet je mijn verzoek wél serieus nemen.
foto?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Jongens, ik heb liever niet dat jullie mijn foto's posten. Mochten jullie dat wel doen, ik noteer uw naam en zal het melden bij een forum-admin.
mvg.
ik zal je foto's overal posten, dan geef jij mijn naam door aan de FA's en dat is weer gratis reclame voor mijn actieve gedrag rond het forum.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Tevens vraag ik aan jou, Boem-Dikke om je professioneel op te stellen en mij te steunen bij mijn verzoek, aangezien jij een Moderator bent moet je mijn verzoek wél serieus nemen.
Hé kappen nou hè?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ze lelijker gezien hoor hier
Ik heb helaas niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Ik neem aan dat dit niet je taak is. Ik vraag een serieus iets. Waarna ik een in mijn ogen raar antwoord krijg.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik zal je foto's overal posten, dan geef jij mijn naam door aan de FA's en dat is weer gratis reclame voor mijn actieve gedrag rond het forum.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Ik neem aan dat dit niet je taak is. Ik vraag een serieus iets. Waarna ik een in mijn ogen raar antwoord krijg.
Leg mij eens uit, ben je hiervoor mod geworden ? Ik vind dit niet kunnen. Ik vraag bij deze aan jou áls mijn foto's worden gepost OF je ze wilt verwijderen omdat ik het niet zo fijn vind dat ze overal neergezet worden.
ik verwijder ze alleen in B&Hquote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Ik neem aan dat dit niet je taak is. Ik vraag een serieus iets. Waarna ik een in mijn ogen raar antwoord krijg.
Leg mij eens uit, ben je hiervoor mod geworden ? Ik vind dit niet kunnen. Ik vraag bij deze aan jou áls mijn foto's worden gepost OF je ze wilt verwijderen omdat ik het niet zo fijn vind dat ze overal neergezet worden.
Als we ooit jou foto krijgen hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef KopieerMachine het volgende:
Boem-Dikke.
Ik vind jouw puberaal gedrag niet kunnen, ik vind het zéér onaangenaam dat jij als mod niet serieus kan zijn. Ik vind dat mijn probleem niet serieus genomen wordt. Sorry maar dan kan je net zo goed geen mod zijn.
Ik wil je bij deze ook verzoeken mijn foto's niet te posten. Ik ga er vanuit dat jij je normaal kan gedragen en het goede voorbeeld kan geven.
99% van jouw posts/topics is in ONZ, en jij verwacht serieus genomen te wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef KopieerMachine het volgende:
Boem-Dikke.
Ik vind jouw puberaal gedrag niet kunnen, ik vind het zéér onaangenaam dat jij als mod niet serieus kan zijn. Ik vind dat mijn probleem niet serieus genomen wordt. Sorry maar dan kan je net zo goed geen mod zijn.
Ik wil je bij deze ook verzoeken mijn foto's niet te posten. Ik ga er vanuit dat jij je normaal kan gedragen en het goede voorbeeld kan geven.
PAWNED!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Zouden jullie dat niet willen doen ? Ik vind het geen fijn idee als jullie mijn foto voeral gaan rondplanten.
mvg.
Moet je maar niet zo'n "karakterkop" hebben.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Zouden jullie dat niet willen doen ? Ik vind het geen fijn idee als jullie mijn foto voeral gaan rondplanten.
mvg.
en in 71 (FOT)quote:Op zondag 11 maart 2007 19:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je zit alleen maar in het onz subforum![]()
Als iemand mij nodig heeft om te lachen zegt dat meer over diegene dan over mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:20 schreef murp het volgende:
[..]
maar als je dat in elk topic tegenkomt waar je in post en iedereen je uitlaht...
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar even voor de duidelijkheid; dit is dus TS?
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:57 schreef Hijacking het volgende:
hij speelt wow
iedergeval hij heeft daar zo'n bakkes voor
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Piovan....altijd gedacht dat het een keiharde gozer was. En dan zie je dit. Echt waar.
Ik heb de zondagmiddagrel weer gemistquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
Hallo allen,
Ik post hier mijn laatste bericht op FOK!, maar ik wil graag nog even wat kwijt. Ik zou graag willen dat dat gezeur met die foto ophoudt.
Ik ben in die tijd van toen hij eropstond tot nu 1 keer bedreigd op straat (in de stad), door een voor mij onbekend persoon. En mijn huisgegevens zijn mij anoniem doorgemaild, met een tekst erboven "we weten waar je woont".
Daar heb ik niet veel zin in, dus ik vind het wel welles geweest hier. Ik hoop dat mensen ook een beetje kunnen nadenken hier, en die zooi niet meer willen plaatsen.
Met vriendelijke groet.
ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 03:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik heb de zondagmiddagrel weer gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |