Je zit alleen maar in het onz subforumquote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef WurM het volgende:
Waarom staat dit niet in ONZ? Het is maar goed dat ik toevallig op een linkje klikte in een topic met slotje, anders had ik t nooit gelezen
kan best maar heb je hem ook wel eens horen zingen?quote:
Juist vooral daaromquote:Op zondag 11 maart 2007 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best maar heb je hem ook wel eens horen zingen?![]()
maar zijn kleren danquote:Op zondag 11 maart 2007 19:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Juist vooral daaromen z'n coole haar
En hij luistert het nu weer opnieuw, met track 1quote:
track 3 nuquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
En hij luistert het nu weer opnieuw, met track 1hij is al uren dezelfde liedjes aant luisteren
pioban!quote:
Ja inderdaad, hij trekt het zich gewoon allemaal veel te veel aan, dàt is het probleem...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ze lelijker gezien hoor hier
Idd pio, aanstellerd, tis maar een forum man, kom opquote:Op zondag 11 maart 2007 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij trekt het zich gewoon allemaal veel te veel aan, dàt is het probleem...
oeps verkeerde ac.....quote:
nu moeten we alleen nog jou wegpesten, of heb je al iemand anders op het oog?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh deze is nog open.
Piovan je verzint volgens mij gewoon allemaal onzin zodat die smoel van je niet meerop het forum komt. Waarom zou je in Gódsnaam bedreigt worden voor een foto en hoe kunnen ze ooit je adres achterhalen door één foto? dan zou ik al wereldberoemd zijn met mijn Fotoboek.
Als je nou eerlijk zegt dat je je bek niet meerop het forum wil zien oke, maar volgens mij verzin je er allemaal bullshit omheen..
Dat klopt,maar ik stop niet met posten als ik gefotosoept zou worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij bent ook niet bepaald Mister Universe. Integendeel zelfs.
Kopieermachine ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef murp het volgende:
[..]
nu moeten we alleen nog jou wegpesten, of heb je al iemand anders op het oog?
maar als je dat in elk topic tegenkomt waar je in post en iedereen je uitlaht...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt,maar ik stop niet met posten als ik gefotosoept zou worden.
opzich een nobel strevenquote:
Waarom heb jij een fotoboek als je toch geen foto's erin zet?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Tevens vraag ik aan jou, Boem-Dikke om je professioneel op te stellen en mij te steunen bij mijn verzoek, aangezien jij een Moderator bent moet je mijn verzoek wél serieus nemen.
foto?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Jongens, ik heb liever niet dat jullie mijn foto's posten. Mochten jullie dat wel doen, ik noteer uw naam en zal het melden bij een forum-admin.
mvg.
ik zal je foto's overal posten, dan geef jij mijn naam door aan de FA's en dat is weer gratis reclame voor mijn actieve gedrag rond het forum.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Tevens vraag ik aan jou, Boem-Dikke om je professioneel op te stellen en mij te steunen bij mijn verzoek, aangezien jij een Moderator bent moet je mijn verzoek wél serieus nemen.
Hé kappen nou hè?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ze lelijker gezien hoor hier
Ik heb helaas niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Ik neem aan dat dit niet je taak is. Ik vraag een serieus iets. Waarna ik een in mijn ogen raar antwoord krijg.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik zal je foto's overal posten, dan geef jij mijn naam door aan de FA's en dat is weer gratis reclame voor mijn actieve gedrag rond het forum.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Ik neem aan dat dit niet je taak is. Ik vraag een serieus iets. Waarna ik een in mijn ogen raar antwoord krijg.
Leg mij eens uit, ben je hiervoor mod geworden ? Ik vind dit niet kunnen. Ik vraag bij deze aan jou áls mijn foto's worden gepost OF je ze wilt verwijderen omdat ik het niet zo fijn vind dat ze overal neergezet worden.
ik verwijder ze alleen in B&Hquote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Ik neem aan dat dit niet je taak is. Ik vraag een serieus iets. Waarna ik een in mijn ogen raar antwoord krijg.
Leg mij eens uit, ben je hiervoor mod geworden ? Ik vind dit niet kunnen. Ik vraag bij deze aan jou áls mijn foto's worden gepost OF je ze wilt verwijderen omdat ik het niet zo fijn vind dat ze overal neergezet worden.
Als we ooit jou foto krijgen hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef KopieerMachine het volgende:
Boem-Dikke.
Ik vind jouw puberaal gedrag niet kunnen, ik vind het zéér onaangenaam dat jij als mod niet serieus kan zijn. Ik vind dat mijn probleem niet serieus genomen wordt. Sorry maar dan kan je net zo goed geen mod zijn.
Ik wil je bij deze ook verzoeken mijn foto's niet te posten. Ik ga er vanuit dat jij je normaal kan gedragen en het goede voorbeeld kan geven.
99% van jouw posts/topics is in ONZ, en jij verwacht serieus genomen te wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef KopieerMachine het volgende:
Boem-Dikke.
Ik vind jouw puberaal gedrag niet kunnen, ik vind het zéér onaangenaam dat jij als mod niet serieus kan zijn. Ik vind dat mijn probleem niet serieus genomen wordt. Sorry maar dan kan je net zo goed geen mod zijn.
Ik wil je bij deze ook verzoeken mijn foto's niet te posten. Ik ga er vanuit dat jij je normaal kan gedragen en het goede voorbeeld kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |