dat dacht ik ookquote:
Volgens mij rookt'ie niet eensquote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef TheSorrow het volgende:
Hij was toch ook zo'n fanatieke poster in t rokershoekje? Volgens mij rookt hij alleen maar om erbij te horen
No shitquote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dan is het wel een kutkleaun!
Hoeveel keer kan je daarvan in de draaimolen?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef arneaux het volgende:
Hoevaak zou hij al ge-f5t hebben?
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
die gast zelf zei van niet maar wie maakt er nou anders zoveel posts in 1 dag![]()
Hij heeft z'n hele profiel leeg gehaald!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef arneaux het volgende:
Hoevaak zou hij al ge-f5t hebben?
4 Keer, mits genoeg bijbetaald.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoeveel keer kan je daarvan in de draaimolen?
Ik ben benieuwd wie als eerst een screenshot van een vol profiel heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hij heeft z'n hele profiel leeg gehaald!![]()
zoals eerder gezegd ik ben pio niet, ik ben DeDooieVent, ik kom hier al lang klik zie het onderschriftquote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
die gast zelf zei van niet maar wie maakt er nou anders zoveel posts in 1 dag![]()
Ongrappig.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:59 schreef Piovan het volgende:
fipo
don't believe him, he is a pireziërquote:Op zondag 11 maart 2007 15:59 schreef Piovan het volgende:
Hij is mijn kloon niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Pio, het is allemaal nep.
Geef maar toe!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
don't believe him, he is a pireziër![]()
Te opzichtig.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
don't believe him, he is a pireziër![]()
ik dacht dat dit topic je laatste post wasquote:Op zondag 11 maart 2007 15:59 schreef Piovan het volgende:
Hij is mijn kloon niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]Precies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TTT?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit kan bij de klassiekers bij geschreven worden
In GC?quote:
O nee.quote:
Probeer het eens in V&Aquote:
[GEZ] Humor. Past misschien beter. Of. [GEZ] Ruggegraat. Of. [GEZ] Liefde.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha, KritischeMassa is echt wel jouw kloon. Rekel.
Hoe bedoel je, je bent mijn kloon.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]hahaha oh jee..... ik kom hier niet meer vanaf he....
nee zoek op DeDooieVent, kijk naar zijn onderschrift
ik ben DeDooieVent
Ik moest lachen.quote:
die ben je kwijtquote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zet 100 euro op KritischeMassa als kloon van Pio.
dude,quote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Piovan het volgende:
Hier kan wel een slotje op denk ik. Mijn kloon heeft ook weinig nut zo.
ga weg danquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
Ik post hier mijn laatste bericht op FOK!,
Alsof iemand een account wil hebben wat van jou is.Met dat hoofd als boegbeeld.quote:
Ik weet niet hoor, maar jij bent ook niet bepaald Mister Universe. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alsof iemand een account wil hebben wat van jou is.Met dat hoofd als boegbeeld.
Ik denk dat je iemand moet betalen om jouw account over te nemen.
Verder vind ik dit een jankzak-aandachtsorgeltopic.
in die zweefmolen, dat is toch wel duidelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Djep het volgende:
Maar wáár ging het nou eigenlijk mis?
oh ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
in die zweefmolen, dat is toch wel duidelijk
Het klinkt grappig.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Toen Boem-dikkie en murp de foto van Pio in hun avatar deden
a maar das ook zielugquote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
nou goed, ff serieus, als dat echt waar is is dat ook wel ernstig, ik bedoel, knap is ie niet maar om hem nou te gaan bedreigen, dat gaat wel erg verquote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef Djep het volgende:
[..]
oh ja...![]()
en toen plaatste hij die foto op fok! en toen kreeg ie een mail dat iemand zou weten waar zijn huis woont en toen werd hij bang en schreef dat op fok! ?
Sommige mensen wonen tot hun 30e thuis. Anderen maken foto's in een zweefmolen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij bent ook niet bepaald Mister Universe. Integendeel zelfs.
ik kreeg gister een verzoek of ik mijn avatar wilde veranderen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ja maar als je alles op fok! serieus moet nemen...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nou goed, ff serieus, als dat echt waar is is dat ook wel ernstig, ik bedoel, knap is ie niet maar om hem nou te gaan bedreigen, dat gaat wel erg ver
ja volgens mij verteld ie dat zijn adresgegevens er zelfs bij stonden, dat is toch wel serieus maar goed ik weet er ook niet alles van ik kom na een afwezigheid van maanden weer eens op FOK... een hoop gemist zo te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 16:28 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja maar als je alles op fok! serieus moet nemen...![]()
Maar goed, ik zou ook niet zo'n meel willen ontvangen maar j a, dat kan iedere gek natuurlijk doen....
Nee, en die komt er ook niet!!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:30 schreef Djep het volgende:
is er al een steun Pio topic???
server is downquote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Voor degene die medelijden hebben met Piovan:
www.steunpiovan.nl
Voor degene die Piovan haten:
www.piovanrotoptezeuren.nl
Ze doen het alle 2 nietquote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Voor degene die medelijden hebben met Piovan:
www.steunpiovan.nl
Voor degene die Piovan haten:
www.piovanrotoptezeuren.nl
Misschien bestaan ze niet. Misschien hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja maar steunpiovan is ook down
neu dat lijkt me niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien bestaan ze niet. Misschien hoor.
Wij waren hier de kritische massa die pio en zijn zweefmolen uitkafferdequote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef KritischeMassa het volgende:
zijn we er nu wel uit dat ik NIET zijn kloon ben?
ik vermoed dat ie niet eens weet wat een kritische massa is
En volgens mij ben je nog steeds zijn kloon.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef KritischeMassa het volgende:
ik vermoed dat ie niet eens weet wat een kritische massa is
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef KritischeMassa het volgende:
húhúquote:Piovan zegt:
die foto is 4 jaar oud en is mijn neef
zijn neefquote:
mag ik daarop reageren?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Daarom hang er ook een ingelijste foto van jou boven mijn bureau.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daarom hang er ook een ingelijste foto van jou boven mijn bureau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |