Don't let the door hit you on the way outquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
-zeikverhaal-
Dude, da's onderhand wel 1 maand geledenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
Hallo allen,
Ik post hier mijn laatste bericht op FOK!, maar ik wil graag nog even wat kwijt. Ik zou graag willen dat dat gezeur met die foto ophoudt.
Ik ben in die tijd van toen hij eropstond tot nu 1 keer bedreigd op straat (in de stad), door een voor mij onbekend persoon. En mijn huisgegevens zijn mij anoniem doorgemaild, met een tekst erboven "we weten waar je woont".
Daar heb ik niet veel zin in, dus ik vind het wel welles geweest hier. Ik hoop dat mensen ook een beetje kunnen nadenken hier, en die zooi niet meer willen plaatsen.
Met vriendelijke groet.
Vervloekt...precies zoals me zussie als zei. Die gluiperige blik onder die lage haargrens. Het gevoel alsof ie ieder moment je strot kan doorbijten. Een echte Pireziër! Laten we hem gaan straffen voor wat hij misdaan heeft!! Ik wil nu zijn adres...me zussies eer wreken!!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt me een Pireziër
Er was een topic waarin users andere users konden tekenen, Pio postte daar zijn foto en iedereen lachtte hem uit omdat de "stoere" Piovan in een zweefmolen zatquote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef SHE het volgende:
En kan iemand daar dan een samenvatting van geven?
Paint hier de user ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er was een topic waarin users andere users konden tekenen, Pio postte daar zijn foto en iedereen lachtte hem uit omdat de "stoere" Piovan in een zweefmolen zat
En nu worden nog steeds Pio-topics gemaakt enz. enz.
Zet die nou maar gewoon hier neer.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:18 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Dude, da's onderhand wel 1 maand geleden![]()
Voor de geïnteresseerden, stuur gerust een PM'tje, dan geef ik je een linkje naar de topic + pics
volgens mij gaat het niet om die zweefmolen, zweefmolens zijn koelquote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Paint hier de user ofzo?
Vragen om problemen.....in een zweefmolen.....![]()
En Pireziërs moeten dood!! Ophangen aan de hoogste zweefmolen is nog te goed voor ze!!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
volgens mij gaat het niet om die zweefmolen, zweefmolens zijn koel
het gaat erom dat het een vuile pireziër is
en gelogen ofcoursequote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef SlimShady het volgende:
dat hij bedreigd wordt vind ik vrij ernstig![]()
Ja idd dat gaat veel te verquote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef SlimShady het volgende:
Als dat echt waar is, dan is het inderdaad ernstig!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef SlimShady het volgende:
ja nou inderdaad, jouw zusje is toch onteerd door zo een pireziërquote:Op zondag 11 maart 2007 15:29 schreef wonko het volgende:
[..]
En Pireziërs moeten dood!! Ophangen aan de hoogste zweefmolen is nog te goed voor ze!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt me een Pireziër
Een berg, in frankrijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is een pireziër?
kutvolk echt uitschot, vraag maar aan wonkoquote:Op zondag 11 maart 2007 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is een pireziër?
De stalag-mietjes.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En wat is de link met Piovan?![]()
Alleen kneuzen die nog kneuziger zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie gaat nou iemand bedreigen omdat hij op FOK een foto van zich heeft geplaatst?![]()
Undead.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vraag me af hoe je nieuwe kloon gaat heten, Pio.
Draaimolenjostiquote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
AHA!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt me een Pireziër
Pireziërquote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nou ja hij word bedreigd en vooral gepestquote:Op zondag 11 maart 2007 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet helemaal wat t probleem is Piovan?
Hij was zelf ook niet de kinderachtigste in anderen pesten, op internet dan. In het echt is het waarschijnlijk gewoon een dik mietje. En nu wel zeiken hequote:Op zondag 11 maart 2007 15:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ja hij word bedreigd en vooral gepest![]()
Een offline internetforum zou pas maf zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef TheSorrow het volgende:
Eigen schuld he, moet je maar niet zo tof doen op een online internet forum, je ziet wat er van kan komen
Ach, hij maakt een leerproces door zullen we maar zeggenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kom op Pio laat je niet zo kennen man.
Heeft FOK! ook wel eens last van hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een offline internetforum zou pas maf zijn![]()
Als Fok! down is kijk ik altijd naar mijn screenshots om de tijd te doden....quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, hij maakt een leerproces door zullen we maar zeggen
Fok! is toch best vaak offline?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |