PAWNED!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Zouden jullie dat niet willen doen ? Ik vind het geen fijn idee als jullie mijn foto voeral gaan rondplanten.
mvg.
Moet je maar niet zo'n "karakterkop" hebben.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Zouden jullie dat niet willen doen ? Ik vind het geen fijn idee als jullie mijn foto voeral gaan rondplanten.
mvg.
en in 71 (FOT)quote:Op zondag 11 maart 2007 19:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je zit alleen maar in het onz subforum![]()
Als iemand mij nodig heeft om te lachen zegt dat meer over diegene dan over mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:20 schreef murp het volgende:
[..]
maar als je dat in elk topic tegenkomt waar je in post en iedereen je uitlaht...
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar even voor de duidelijkheid; dit is dus TS?
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:57 schreef Hijacking het volgende:
hij speelt wow
iedergeval hij heeft daar zo'n bakkes voor
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Piovan....altijd gedacht dat het een keiharde gozer was. En dan zie je dit. Echt waar.
Ik heb de zondagmiddagrel weer gemistquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Piovan het volgende:
Hallo allen,
Ik post hier mijn laatste bericht op FOK!, maar ik wil graag nog even wat kwijt. Ik zou graag willen dat dat gezeur met die foto ophoudt.
Ik ben in die tijd van toen hij eropstond tot nu 1 keer bedreigd op straat (in de stad), door een voor mij onbekend persoon. En mijn huisgegevens zijn mij anoniem doorgemaild, met een tekst erboven "we weten waar je woont".
Daar heb ik niet veel zin in, dus ik vind het wel welles geweest hier. Ik hoop dat mensen ook een beetje kunnen nadenken hier, en die zooi niet meer willen plaatsen.
Met vriendelijke groet.
ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 03:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik heb de zondagmiddagrel weer gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |