1 2 3 4 5 6 7 | 2001: Michael Schumacher Ferrari 2002: Michael Schumacher Ferrari 2003: David Coulthard Mclaren-Mercedes 2004: Michael Schumacher Ferrari 2005: Giancarlo Fisichella Renault 2006: Fernando Alonso Renault |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1997: Jacques Villeneuve, Williams-Renault 1:30.585 1998: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.010 1999: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.462 2000: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2001: Michael Schumacher, Ferrari 1:26.892 2002: Rubens Barrichello, Ferrari 1:25.843 2003: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2004: Michael Schumacher, Ferrari 1:24.408 2005: Giancarlo Fisichella, Renault 3:01.460 2006: Jenson Button, HondaF1 1:25.229 |
Hier valt niets aan toe te voegen!quote:
Nee hoor. 1950 t/m 1990 was ook zonder Schumacher.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:05 schreef Sautor het volgende:
Eerste seizoen zonder Schumacher, ben benieuwd wat ervan gaat komen
Lewis Hamiltonquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:49 schreef oppertweaker het volgende:
't wordt tijd voor een poll: Wie wordt er wereldkampioen. Ik zeg Massa
Liever geen herhaling van 1988, beetje saai als er, op één race na, alleen maar McLarens winnen. Ik hoop op een spannend kampioenschap, met veel verschillende winnaars en dus veel strijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:19 schreef Vitalogy het volgende:
Die problemen hebben ze nu toch wel opgelost lijkt me. Ik verwacht een jaar zoals 1998 voor McLaren (of liever 1988).
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee hoor. 1950 t/m 1990 was ook zonder Schumacher.
Owja ff vergeten op fok doet imageshack het weer nietquote:
Thnx voor het meldenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef dennistd het volgende:
vanavond is er van 22.20u tot 23.10u op rtl7 een voorbeschouwing op het nieuwe seizoen
1988 was in ieder geval spannender dan de jaren 2000 tot en met 2004. Bij McLaren reden Senna en Prost in ieder geval tegen eljaar en was het in de stand om het kampioenschap tot de laatste race spannend.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Liever geen herhaling van 1988, beetje saai als er, op één race na, alleen maar McLarens winnen. Ik hoop op een spannend kampioenschap, met veel verschillende winnaars en dus veel strijd.
Nog maar een weekje, dan worden de V8jes weer lostgelaten!![]()
2000 en 2003 waren anders leuke jaren hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1988 was in ieder geval spannender dan de jaren 2000 tot en met 2004. Bij McLaren reden Senna en Prost in ieder geval tegen eljaar en was het in de stand om het kampioenschap tot de laatste race spannend.
Eensch!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef WEST het volgende:
[..]
2000 en 2003 waren anders leuke jaren hoor
2004 en 2002 waren saaie jaren.
ik denk Kubicaquote:Op maandag 12 maart 2007 16:00 schreef IJsmuts het volgende:
heb er zin in!![]()
wie wordt de betere rijder bij BMW, wurz of rosberg?
schaamteloos vissen voor mn F1 team manager
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:04 schreef WEST het volgende:
[..]
ik denk KubicaWurz en Rosberg rijden bij Williams en hebben Toyota motoren
BMW rijdt met Kubica en Heidfeld
Die rijden bij williamsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:00 schreef IJsmuts het volgende:
heb er zin in!![]()
wie wordt de betere rijder bij BMW, wurz of rosberg?
schaamteloos vissen voor mn F1 team manager
Wurz, die moet zich bewijzen.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
wat erg
![]()
ik bedoel uiteraard de williams stal, kan niet kiezen tussen wurz en rosberg (kubica heb ik al) rosberg is vorig jaar redelijk leuk aan komen zetten, maar wurz is een goede coureur.....
ik sta echt in dubio, wie zal hetbeter gaan doen...
de gezellige pitpost met allard en mol (mijn vraag was toen in monaco 1999 behandeldquote:Op maandag 12 maart 2007 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben benieuwd..
Hopelijk ook met een leuke voorbeschouwing, geen voorbeeldrondje in de sim. , maar zo hard mogelijk.. en er waren meer dingen die leuker waren bij de RTL
Kan er alleen ff niet op komen
De goede oude tijd.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:34 schreef WEST het volgende:
de gezellige pitpost met allard en mol (mijn vraag was toen in monaco 1999 behandeld) ze hadden fatsoelijke prijsvragen met "wat is dit" en dan lieten ze een klein stukje zien van een onderdeel.
Ruud Ter wijdenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef WEST het volgende:
de pitspost moet gewoon terug komen met allard en olav die het samen doen, dat vond ik echt leuk item
en de nieuwtjes uit de pitstraat.
bij SMS6 deden ze dat maar half vast geld gebrek ofzo dat het niet kon
Pssst: Geen reclameonderbreking tijdens GP’squote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:48 schreef Animal22 het volgende:
Minder is wel de terugkomst van de reclames tijdens de race.
Plooy ging dacht ik nog iets doen voor SBS. Wat dat precies was weet ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:22 schreef vosss het volgende:
Waarom is die derde kerel niet mee terug?
Wat gaat die doen nu dan? Is die inmiddels binnengelopen en kan ie rentenieren of wat?
Wil RTL hem niet, wil hij zelf niet?
Daar hoor je maar weinig over vind ik
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:31 schreef Bruce117 het volgende:
Heerlijk dat het seizoen weer gaat beginnen
was het niet iets met de nationale verkeersexamen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Plooy ging dacht ik nog iets doen voor SBS. Wat dat precies was weet ik ook niet meer.
Is Jack van origine een tandarts?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Gaat die niet verder met z'n tandartspraktijk?
jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef Sautor het volgende:
Ik vond allard kalff altijd wel leuk commentaar geven vanuit de pitsbox, komt dat (ook) weer terug?
Die is tandarts ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Is Jack van origine een tandarts?
Serieus? Nooit geweten, maar als ik kon kiezen tussen met het F1 circus meereizen of boven stinkende monden staan de hele dag dan wist ik het wel
die heeft de hele paddock al eens onder handen gehadquote:
Ja was het maar zondag inderdaad. Eerst de start van het F1 seizoen en 's avonds naar het concert van Bloodhound Gangquote:
Stinkende monden of stinkende uitlaten. Weinig verschil lijkt me. Dus de keuze is snel gemaakt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Is Jack van origine een tandarts?
Serieus? Nooit geweten, maar als ik kon kiezen tussen met het F1 circus meereizen of boven stinkende monden staan de hele dag dan wist ik het wel
Zijn we 1999 vergeten, met de crash op Silverstone?quote:het zal voor het eerst sinds 1991 zijn dat Michael Schumacher niet aan de start van een Grand Prix staat.
Je hebt gelijk, maar denk dat bedoeld wordt aan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hee, de OP klopt niet helemaal.
[..]
Zijn we 1999 vergeten, met de crash op Silverstone?
Ik ruik anders liever stinkende uitlaten dan stinkende monden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Stinkende monden of stinkende uitlaten. Weinig verschil lijkt me. Dus de keuze is snel gemaakt!
Zo ontzettend mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ruik anders liever stinkende uitlaten dan stinkende monden.
Sterker nog, ik vind de geur op een circuit altijd heerlijk![]()
ik ook, lekker die geur van dampende benzine en verbrand rubberquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ruik anders liever stinkende uitlaten dan stinkende monden.
Sterker nog, ik vind de geur op een circuit altijd heerlijk![]()
Rustig maar!quote:
Magny cours is goed jaartal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik twijfel tussen een Engeland en een Frankrijk. Ik denk Magny-Cours, ergens in 99 ofzo.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef sanger het volgende:
Ik denk Magny Cours 1997 (dat dacht ik overigens al voordat ik het antwoordt las van hierboven, was alleen nog aan het checken)
Dan mis ik nog de mooie en uitgebreide OP...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:
een beetje vroeg?
het is nog maar een paar dagen
Vind je de huidige OP niet mooi dan Sally?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan mis ik nog de mooie en uitgebreide OP...![]()
Maar, mss kan sanger nog wat ritselen???
Ja, nee... sorry, had niet door dat we al op pagina 3 zaten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Vind je de huidige OP niet mooi dan Sally?
De tekst is nog steeds van mij (grotendeels)
Ik sprong half op uit m'n bed toen dat gebeurdequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef vosss het volgende:
[afbeelding]
Ik plak nog ff een plaatje uit de OP hier neer.
Gewoon omdat het een tof plaatje is (en omdat ik niet meer kan wachten!).
Graagquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij heb ik daar nog een video van die vanuit het publiek bij de eerste bocht is genomen...ff zoeken
geeft niks Sally je komt net uit je winterslaapjequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan mis ik nog de mooie en uitgebreide OP...![]()
Maar, mss kan sanger nog wat ritselen???
* Sally heeft niks gezegd... we zitten al op pag. 3...![]()
![]()
Sorry WEST...
bronquote:Melbourne, Australië. Het fenomeen pitreporter is al jaren bekend bij iedere Formule1 liefhebber. Niet alleen de Nederlandse televisie maakt gebruik van een verslaggever in de pits, ook de Engelsen, de Duitsers, Spanjaarden, Fransen en Italianen hebben zo'n razende Roeland. Hij interviewt rijders en teambazen voor en na de race; uitvallers tijdens de race. Vroeger was Allard Kalff onze pitreporter, daarna zes jaar Jack Plooij en nu is Allard terug aan het front.
Tot nu toe liep die verslaggever met een audiozender door pits en paddock. Veel buitenlandse stations hadden er de laatste jaren al beeld bij en vanaf dit seizoen krijgt ook de Nederlandse kijker te zien waar de pitreporter zich bevindt. RTL GP beschikt als alles goed is vanaf aanstaande zondag over een eigen draadloze camera in de Formule1.
De zogenaamde RF camera wordt uitgerust met een zender en alle beelden vanaf de grid, uit de pitstraat, in de garages of het paddock worden naar Nederland gestraald. Daar kunnen ze bepalen wanneer een shot interessant genoeg is om het in de live-uitzending te gebruiken.
Het is zeker voor de cameraman, die altijd al bij de pitreporter was, een geweldige nieuwe dimensie. Ook kilo's zwaarder en de camera is uit balans door die zender, maar het is een te gekke kans. De Formule1 wordt voor ons nog interessanter.
Technisch is het een hele operatie. Zeker deze eerste keer is het voor ons spannend. We maken gebruik van verschillende frequenties om beeld en geluid te verzenden, maar we zijn niet de enige op het circuit die iets de ether in sturen. Bijna alle frequenties zijn bezet door teams en andere radio- of televisiezenders. De kans op storingen is daardoor groter dan als je de enige bent met een zender in een grote open vlakte.
Op het dak van de hoofdtribune staan ontvangers en daar vandaan gaat het signaal door een glasvezelkabel naar een schotel op het TV compound. Via Israel wordt het beeld en geluid naar Nederland gestraald.
Vandaag zijn we begonnen met het opbouwen en aansluiten van alle apparatuur die we zondag gebruiken. Ook hebben we een eerste test gedaan en die ging goed. Wel heb ik ontdekt dat het draaien met een extra zware camera, die niet in balans is best lastig kan zijn. Maar ik zal mijn stinkende best doen voor een geweldig resultaat.
Natuurlijk zijn de racebeelden zondag gewoon de hoofdmoot bij RTL GP, maar tijdens de zogenaamde live-grid zien we (als alles goed gaat) Allard lopen en spreken met rijders of teambazen. Wat we precies tijdens en na de race zullen doen hangt af van een belangrijke test die we donderdag gaan doen.
Ik denk dat deze live-camera voor de echte Formule1 fan een inhoudelijke verbetering is. Persoonlijk zal ik het live-kunstje dit seizoen maar drie keer doen en dat is best jammer.
Ik zat toevallig voordat ik deze post zag nog wat filmpjes over F1 te kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:25 schreef Bruce117 het volgende:
Ben benieuwd wat ons komend seizoen aan heftige F1 crashes te wachten staat.
[afbeelding]
Een zeer triest moment inderdaad. Williamson is levend verbrand, terwijl hij makkelijk gered kon worden. Maar niemand wilde Purley helpen, de marshalls hadden geen brandwerende kleding en durfden daarom niet dichtbij te komen. Purley grijpt daarop de brandblusser, maar het mag niet meer baten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zat toevallig voordat ik deze post zag nog wat filmpjes over F1 te kijken.
Zoals in 73 in Nederland zullen we ze waarschijnlijk (gelukkig) niet meer krijgen denk ik.
Dat filmpje heeft echt de meeste indruk op me gemaakt. Purley die zn auto aan de kant zet en tevergeefs probeert het vuur te doven van Williamson's auto, terwijl de marchals er maar een beetje bij staan te kijken.
De lichaamstaal van Purley spreekt boekdelen.
Bronquote:Williams zet Nakajima in tijdens vrijdagtraining
Williams zet aanstaande vrijdag Kazuki Nakajima in als derde rijder. Het is nog niet bekend welke van de twee vaste coureurs zijn plek moet afstaan aan de Japanner.
Wel heeft Williams bekendgemaakt dat Nakajima, zoon van voormalig F1-coureur Satoru Nakajima, alleen in de ochtendtraining gaat rijden. Door zijn optreden mist Nakajima de laatste test van de GP2 mist. Dit seizoen rijdt de 22-jarige Japanner voor DAMS. Het GP2-seizoen start op 15 maart in Bahrein.
denk dat je wel degelijk verschil ziet of het een doorlopende streep is of tekst met zwart ertussenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:11 schreef Spooky4u het volgende:
ziggy, het is inmiddels bevestigd dat er een witte band opkomt, zoals een mooie VW Kever heeft
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef HPoi het volgende:
Nou. Nog 2,5 dag jaar en dan staat Albers op Pole.
Stip dus en niet band.quote:he Japanese tyre manufacturer, sole supplier to the Formula 1 teams, will place a solid white circle on the softer compounds. The white circle will have a diameter of 3 centimetres.
Dat denk ik niet. Als een F1-wagen 300 km/h rijdt, draaien die banden met een slordige 2400 toeren per minuut. Dan zie je echt niet meer of het tekst was of niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef sanger het volgende:
[..]
denk dat je wel degelijk verschil ziet of het een doorlopende streep is of tekst met zwart ertussen
Je bedoel neem ik aan "staat Albers nog steeds niet op pole."quote:
verdomd, je hebt gelijk... ik las diameter als dikte van de streep.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:22 schreef vosss het volgende:
Lezen is ook een vak:
[..]
Stip dus en niet band.
En die word ter plekke erop gezet.
Precies.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als een F1-wagen 300 km/h rijdt, draaien die banden met een slordige 2400 toeren per minuut. Dan zie je echt niet meer of het tekst was of niet.
Als ik me goed kan herinneren hoe scooterbanden verschillden tussen tekst en een band was het wel te zien, alleen lag de snelheid iets lager.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als een F1-wagen 300 km/h rijdt, draaien die banden met een slordige 2400 toeren per minuut. Dan zie je echt niet meer of het tekst was of niet.
Een super slowmotioncamera...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef HPoi het volgende:
Hoe kan je in godesnaam een stip met een diameter van 3cm ontwaren op je tv, terwijl de wagen
+250km/u rijdt?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ik me goed kan herinneren hoe scooterbanden verschillden tussen tekst en een band was het wel te zien, alleen lag de snelheid iets lager.
Grotere TVquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef HPoi het volgende:
Hoe kan je in godesnaam een stip met een diameter van 3cm ontwaren op je tv, terwijl de wagen
+250km/u rijdt?
Mijn scooter liep toch 135 op de snelweg (volgens de auto die we er naast gooiden omdat mijn eigen teller het niet kon bijhouden).quote:
Niet geheel onbelangrijk dunkt mequote:(waar ook de Beertender staat).
quote:
Of vroeg opstaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Doorhalen of in de middag kijken.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef Sally het volgende:
AL zo vroeg in demorgen? Oh nee: jij ging een nachtje door...
Banden moeten duidelijk herkenbaar zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kom dus uit mijn F1 winterslaap: wat is er met witte stippen/strepen op de band...?
LCD TV is belangrijk, maar de beertender nog meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Grotere TV
Ben nu overigens wel blij met mijn nieuwe LCD TVIk ga dan ook niet vanuit bed kijken zoals voorheen altijd, maar lekker naar benenden (waar ook de Beertender staat).
Michael Schumacher tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef HPoi het volgende:
Nou. Nog 2,5 dag en dan staat Albers op Pole.
Ik ga voor de middag denk ikquote:
Dat gaat dus echt nergens overquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Banden moeten duidelijk herkenbaar zijn
of je stelt de video ff in en kijkt het danquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga voor de middag denk ik. En dan gewoon de hele ochtend Fok!onthouding
.
Had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
of je stelt de video ff in en kijkt het dan![]()
ik neem altijd de race voor de zekerheid op voor als ik slaap donderquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ik neem altijd de race voor de zekerheid op voor als ik slaap donder![]()
's Ochtends om 6 uur welquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]![]()
's middags om 2 uur heb ik daar niet zo'n last van.
Ligt eraan!quote:
Pervertquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
Wie heeft deze header gemaakt in de OP? Het lijkt net alsof die meid een straaltje over Barrichello zijn wagen heen pist.
[afbeelding]
Vond ik ook gelijk zo lijken hoor. Maar wou er geen ophef over maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
Wie heeft deze header gemaakt in de OP? Het lijkt net alsof die meid een straaltje over Barrichello zijn wagen heen pist.
[afbeelding]
Dat zei ik dus al een paar dagen geleden op IRC ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Ik was gelukkig niet de enige dus....quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Helpt niet wanneer F1 nog altijd in 4:3 PAL uitzendt.quote:
Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren dat ze in de IRL vorig jaar de eerste tests hebben gedaan met onboard HD-beelden. De foto's daarvan zagen er echt übergeyl uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef RCDBF1 het volgende:
[..]
Helpt niet wanneer F1 nog altijd in 4:3 PAL uitzendt.Zo'n evenement schreeuwt om HD of toch minstens 16:9.
tis de dezelfde als vorig jaar toen zeikte er niemand overquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Wat mijn betreft hadden alle coureurs uitgestapt na dat ongeluk en hadden ze ALLEMAAL over Chello heen gepist!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Of op HHF. De lulquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Richt de straal op Ralf.
Jezus...Prost vs. Fangio in de eerste ronde....quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:58 schreef Bruce117 het volgende:
Als opwarmertje even stemmen in onderstaand tournament van een van onze modjes.
[Tournament] Beste gemotoriseerde snelheidsporter 1e ronde!
Nou ja, da's niet zo moeilijk. Fangio natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jezus...Prost vs. Fangio in de eerste ronde....
Maar horen natuurlijk allebei in een verdere rondequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou ja, da's niet zo moeilijk. Fangio natuurlijk.
De Rooy natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Precies...en dan Alonso vs Jan de Rooy![]()
Ja maar die doet niet meer meequote:
Dan ken je toch nog wel over hem heen zeiken?!quote:
Ik niet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ken je toch nog wel over hem heen zeiken?!
ofwel nog 11 uur en 22 minutenquote:
Dat mensen blij zijn/het leuk vinden dat het nog zo lang duurtquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn.....dit is nog leuker dan Sinterklaas of Apple Keynote presentaties afwachten...!
tja de 1 telt voor sinterklaas af en de ander voor F1quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn.....dit is nog leuker dan Sinterklaas of Apple Keynote presentaties afwachten...!
Hoe dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:55 schreef WEST het volgende:
[..]
...
dadelijk ff de laptop testen of het draadloos internet werkt vanaf me bed kan ik straks mooi ff de vrije training volgen![]()
Met een draadloos modem en een Wifi-kaartjequote:
Duh...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Met een draadloos modem en een Wifi-kaartje
www.formula1.comquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Duh...![]()
Op welke zender/site bedoel ik...
Ik denk zaterdag....maar we weten natuurlijk morgen al of Spyker en Williams een protest indienen als de auto's bij de keuring worden aangeboden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef NoizEkick het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend of het chassis van Super Aguri mee mag doen (i.v.m. wissels voor de F1 Manager)?
www.formula1.com live timing zie OPquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Duh...![]()
Op welke zender/site bedoel ik...
de technische keuring is altijd op donderdag en dat is het dus al geweest daar. ofwel ze zijn wel goedgekeurd neem ik aan. Maar ik hoorde ook al dat sommige teams na de kwalificatie protest gaat indienen tegen SA en Torro Rossoquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef NoizEkick het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend of het chassis van Super Aguri mee mag doen (i.v.m. wissels voor de F1 Manager)?
En dat is omdat ze nu nog niets hebben om tegen te protesterenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:34 schreef WEST het volgende:
[..]
de technische keuring is altijd op donderdag en dat is het dus al geweest daar. ofwel ze zijn wel goedgekeurd neem ik aan. Maar ik hoorde ook al dat sommige teams na de kwalificatie protest gaat indienen tegen SA en Torro Rosso
De pakken van Honda waren wel mooi geweest als die rode plekken er niet geweest waren. En misschien iets doffer. Jammer dat het niet goed aansluit bij de auto, maarjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]
Heidfeld je moet je scherenhet maakt hem gelijk 10 jaar ouder
![]()
[afbeelding]
De Honda wagen is mooi, maar de pakken![]()
[afbeelding]
ff spammen![]()
Ik las het. Dacht ik eindelijk van die Verstappen af te zijn, weer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef WEST het volgende:
zaterdag zit jeroen bleekemolen in de studio en Zondag zit Jos V¤r$tapp¤n er
ik vraag me af of jos wel komt, hij wil natuurlijk eerst een bankgarantie hebben![]()
Een foto uit die serie hebben we ook voor de F1manager gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef WEST het volgende:
Heidfeld je moet je scherenhet maakt hem gelijk 10 jaar ouder
![]()
Of aan GeenStijlquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:55 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]
Mark Webber doet ff de groeten aan Michael Schumacher
Wat mij betreft wint Fangio het van iedereen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou ja, da's niet zo moeilijk. Fangio natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een foto uit die serie hebben we ook voor de F1manager gebruikt.
Geweldig! Hij kan zo bij een Duitse Pinkstergemeente.
[afbeelding]
En met Kubica ernaast kan je rustig concluderen dat er bij BMW Sauber verassend weinig sex-appeal aanwezig is dit seizoen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een foto uit die serie hebben we ook voor de F1manager gebruikt.
Geweldig! Hij kan zo bij een Duitse Pinkstergemeente.
[afbeelding]
ja en ze moeten links rijdenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dit is ook link. De bezoekers mogen de auto gewoon op de baan parkeren!
Daar kunnen de Minardi's staan, de (bijna) rijdende chicanes...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dit is ook link. De bezoekers mogen de auto gewoon op de baan parkeren!
je meent hetquote:
www.f1.com > Live Timingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:06 schreef Ricard0j het volgende:
Is de vrije training wel ergens te bewonderen?
alleen schotel bezittersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:06 schreef Ricard0j het volgende:
Is de vrije training wel ergens te bewonderen?
nu heb ik wel een schotel, maar de huisbaas heeft alleen het goedkoopste abbo genomenquote:
Voor zulke dingen is toch stream tv uitgevonden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:17 schreef kepler het volgende:
[..]
nu heb ik wel een schotel, maar de huisbaas heeft alleen het goedkoopste abbo genomen
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Voor zulke dingen is toch stream tv uitgevonden?![]()
Download Sopcast en dan channel 19959.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:22 schreef kepler het volgende:
[..]
link
ps. tis wel droog volgens f1.com
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Ricard0j het volgende:
Laat maar, heb het al gevonden
Sopcast en dan 19959 (kimi56)
Dankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Ricard0j het volgende:
Laat maar, heb het al gevonden
Sopcast en dan 19959 (kimi56)
Fuck me.....was dat vorig seizoen ook al???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Download Sopcast en dan channel 19959.
Het is/lijkt droog, maar de baan is wel nat![]()
Nee,dit is erg retro.. jaren 60/7080,toen de F1 nog bestond uit echte mannenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En met Kubica ernaast kan je rustig concluderen dat er bij BMW Sauber verassend weinig sex-appeal aanwezig is dit seizoen.![]()
wel 1,4 achter de wereldkampioenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:37 schreef Ricard0j het volgende:
massa, maar 7 rondjes en dan op de 2e plaats
Dat zie je met een droge baan ook lang niet altijd op vrijdag. De race is daar toch de beste graadmeter voor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, ook de 2e training is met regen verlopen... Lastig om nu te zeggen welk team beter is dan wie...
Geeft die ook de race?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef Ricard0j het volgende:
Download Sopcast en dan channel 19959.
Het is/lijkt droog, maar de baan is wel nat![]()
Jawel. http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/rtlgp/uitzendingen_rtl_gp.xmlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:58 schreef Harmen1984 het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/rtlgp/
Wordt de kwalificatie niet live uitgezonden op RTL?![]()
Ok, ik zag het nu idd ook op TVGids.nl, maar hij staat bij RTL niet links op de hoofdpagina...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Jawel. http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/rtlgp/uitzendingen_rtl_gp.xml
16 maart 2007quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:38 schreef HPoi het volgende:
is er al 2de vrije training nu?
SA is ook sneller als/dan Hondaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoewel het allemaal nog weinig wil zeggen valt me op dat Super Aguri er goed bij zit in de trainingen.
En Williams met de klantenversie Toyota-motor is een klap sneller als het eigen Toyota team.
En een beetje regen op zondag is ook wel welkom
Super Aguri sneller dan Hondaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoewel het allemaal nog weinig wil zeggen valt me op dat Super Aguri er goed bij zit in de trainingen.
En Williams met de klantenversie Toyota-motor is een klap sneller als het eigen Toyota team.
Hij heeft ook een klap minder ronden gereden, met name in de eerste VT.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef vosss het volgende:
Albers 2x langzamer dan Sutil.
Dat beloofd al weer niks goeds
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
16 maart 2007
00.00 - 01.30 1e vrije training
04.00 - 05.30 2e vrije training
17 maart 2007
01.00 - 02.00 3e vrije training
04.00 - 05.00 Kwalificatie
18 maart 2007
04.00 - 06.00 Race
Staat in de OP.
Geeft niet! Het is vrijdag.quote:
Lijkt me wel, de kwalificatie is vannacht om 5 uur ook te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Geeft die ook de race?
Tis wel om 4 uur 's nachts opstaan maar misschien dat ik t nog ga doen ookZal zaterdag toch wel vroeg in m'n nest liggen
Als je het verbouwingstopic bedoeld neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:02 schreef vosss het volgende:
Dat klopt, en later was het droger op de baan.
ps: ben jij die ouwe grijsaard op die foto's uit dat topic in je sig?
Ik volg je niet helemaalquote:
Zullen we weer ONTOPIC??quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch het bewijs dat mannen niet moeten denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |