quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef Sally het volgende:
AL zo vroeg in demorgen? Oh nee: jij ging een nachtje door...
Banden moeten duidelijk herkenbaar zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kom dus uit mijn F1 winterslaap: wat is er met witte stippen/strepen op de band...?
LCD TV is belangrijk, maar de beertender nog meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Grotere TV
Ben nu overigens wel blij met mijn nieuwe LCD TVIk ga dan ook niet vanuit bed kijken zoals voorheen altijd, maar lekker naar benenden (waar ook de Beertender staat).
Michael Schumacher tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef HPoi het volgende:
Nou. Nog 2,5 dag en dan staat Albers op Pole.
Ik ga voor de middag denk ikquote:
Dat gaat dus echt nergens overquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Banden moeten duidelijk herkenbaar zijn
of je stelt de video ff in en kijkt het danquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga voor de middag denk ik. En dan gewoon de hele ochtend Fok!onthouding
.
Had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
of je stelt de video ff in en kijkt het dan![]()
ik neem altijd de race voor de zekerheid op voor als ik slaap donderquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ik neem altijd de race voor de zekerheid op voor als ik slaap donder![]()
's Ochtends om 6 uur welquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]![]()
's middags om 2 uur heb ik daar niet zo'n last van.
Ligt eraan!quote:
Pervertquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
Wie heeft deze header gemaakt in de OP? Het lijkt net alsof die meid een straaltje over Barrichello zijn wagen heen pist.
[afbeelding]
Vond ik ook gelijk zo lijken hoor. Maar wou er geen ophef over maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
Wie heeft deze header gemaakt in de OP? Het lijkt net alsof die meid een straaltje over Barrichello zijn wagen heen pist.
[afbeelding]
Dat zei ik dus al een paar dagen geleden op IRC ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Ik was gelukkig niet de enige dus....quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Helpt niet wanneer F1 nog altijd in 4:3 PAL uitzendt.quote:
Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren dat ze in de IRL vorig jaar de eerste tests hebben gedaan met onboard HD-beelden. De foto's daarvan zagen er echt übergeyl uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef RCDBF1 het volgende:
[..]
Helpt niet wanneer F1 nog altijd in 4:3 PAL uitzendt.Zo'n evenement schreeuwt om HD of toch minstens 16:9.
tis de dezelfde als vorig jaar toen zeikte er niemand overquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Wat mijn betreft hadden alle coureurs uitgestapt na dat ongeluk en hadden ze ALLEMAAL over Chello heen gepist!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Of op HHF. De lulquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Richt de straal op Ralf.
Jezus...Prost vs. Fangio in de eerste ronde....quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:58 schreef Bruce117 het volgende:
Als opwarmertje even stemmen in onderstaand tournament van een van onze modjes.
[Tournament] Beste gemotoriseerde snelheidsporter 1e ronde!
Nou ja, da's niet zo moeilijk. Fangio natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jezus...Prost vs. Fangio in de eerste ronde....
Maar horen natuurlijk allebei in een verdere rondequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou ja, da's niet zo moeilijk. Fangio natuurlijk.
De Rooy natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Precies...en dan Alonso vs Jan de Rooy![]()
Ja maar die doet niet meer meequote:
Dan ken je toch nog wel over hem heen zeiken?!quote:
Ik niet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ken je toch nog wel over hem heen zeiken?!
ofwel nog 11 uur en 22 minutenquote:
Dat mensen blij zijn/het leuk vinden dat het nog zo lang duurtquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn.....dit is nog leuker dan Sinterklaas of Apple Keynote presentaties afwachten...!
tja de 1 telt voor sinterklaas af en de ander voor F1quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn.....dit is nog leuker dan Sinterklaas of Apple Keynote presentaties afwachten...!
Hoe dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:55 schreef WEST het volgende:
[..]
...
dadelijk ff de laptop testen of het draadloos internet werkt vanaf me bed kan ik straks mooi ff de vrije training volgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |