vorig deel [Footstar] #1quote:quote:Heb je er ooit van gedroomd om in het shirtje van je favoriete voetbalploeg te spelen en te tonen wat je allemaal waard bent?
Football Star is het spel waar jij de speler bent!
Je kan kiezen voor welke club je wilt spelen, een trainingsschema maken, communiceren met je ploeggenoten, interviews geven, verschillende gadgets kopen om je levensstijl te veranderen, je moraal te laten toenemen en nog vele andere opties om de beste voetballer te worden die de wereld ooit heeft gezien!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef Chen het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
AirRaid
Zwoerd
Aanvaller
Chen
PatrickD
Twisteddlogic - Rapid Den Haag
Misschien als iedereen ze team er naast wilt zetten
Te gek, Lennox! Ik bied je meteen aan en zorg dat je salaris zo snel mogelijk in orde komt!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:06 schreef Lennox het volgende:
Keeper
Suijk - T.R.L.
EnGCatjuh
DeHovenier - PVV Utrecht
Verdediger
Lennox- Elite FC (Polen) -> wordt team van MacMauser.
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser - Olympiakos Papalamepielos
Lardyy
AirRaid
Zwoerd - Enschede Boys
Aanvaller
Chen - HFC Den Haag
PatrickD
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:57 schreef Sautor het volgende:
Keeper
Suijk - T.R.L.
EnGCatjuh - VM Place United
DeHovenier - PVV Utrecht
Verdediger
Lennox- Elite FC (Polen) -> wordt team van MacMauser.
Sautor - Rapid Den Haag
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
Lardyy
AirRaid
Zwoerd - Enschede Boys
Aanvaller
Chen - HFC Den Haag
PatrickD - VV Venlo
Vincent van Hest i pressume?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef twisteddlogic het volgende:
En ik ben DE sterspeler van Rapid Den Haag
Den Haag in tha housequote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef Suijk het volgende:
Er is dus een Rapid Den Haag, HFC Den Haag en een SC Den Haag. Da's wel weer genoeg Hagenezen.
Heb je wat aan strength als keeper?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Suijk het volgende:
Handling (GK) 4
Uitkomen (GK) 2
Reflexen (GK) 3
Lenigheid (GK) 1
Uitwerpen (GK) 1
En nog een 1 op snelheid waar ik niks aan heb.
Strength is bedoeld om niet zoveel fitness te verliezen in een match geloof ik. Maar als keeper verlies ik maar 1 of 2 procent per wedstrijd, terwijl sommige teamgenoten tegen de 20% verliezen. Niet echt nodig dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je wat aan strength als keeper?
Dan schrap ik dat uit mn trainingquote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Strength is bedoeld om niet zoveel fitness te verliezen in een match geloof ik. Maar als keeper verlies ik maar 1 of 2 procent per wedstrijd, terwijl sommige teamgenoten tegen de 20% verliezen. Niet echt nodig dus.
op welke dingen moeten er gefocust worden als je DL - ML wil worden?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
...
Zo gaat nu ff lekker snelquote:13/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Snelheid.
12/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Positiespel.
09/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Kracht.
25/02/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Tackelen.
Dan had je maar geen keeper-fetisj moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
Het is vervelend dat keep's zo langzaam stijgen![]()
doe maar rechts :pquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef StupidByNature het volgende:
Opeens weet je het! Je wordt vleugelspeler! ()
Wat heeft een vleugelspeler allemaal nodig? (wacht op validatie account..)
Wat is geliefder, links of rechtspotig?
http://footstar.org/jornal_ler.asp?tipo=113&cl=0&p=1&news_id=15041quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
Er was ergens een lijstje, een helpfile op het forum maar ik kan dat niet vinden
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had je maar geen keeper-fetisj moeten hebben.
quote:
Ik kon uit meerdere kiezen. Andere gast uit Poolse Eredivisie kreeg ik alle vrijheid voor contract en Spaans team met 4k per week ex bonussen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:09 schreef MacMauser het volgende:
Lennox: Wacht op antwoord staat r. Betekent dat dan dat ik moet wachten op een antwoord van jou of op die Poolse knakker om je vrij te geven.
Er loopt al veel pers rond bij ons stadion in afwachting tot onze grote aankoop er is!
Kijk, da vind ik nou klasse!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik kon uit meerdere kiezen. Andere gast uit Poolse Eredivisie kreeg ik alle vrijheid voor contract en Spaans team met 4k per week ex bonussen.
Maar deze jongen gaat voor 100 euri per week naar Nederland terug![]()
![]()
![]()
Zojuist gepromoveerd naar de VIIquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
WTF? Train jij keepers in Hattrick? Of zit je nog in de IX?
Ow, je zit pas in de VII.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zojuist gepromoveerd naar de VII
En in Hattrick train ik al seizoenen lang keepers
Er is ook een Hattrick topic binnen gamesquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ow, je zit pas in de VII.
Misschien binnenkort maar eens een friendly tegen je spelen dan
FC StupidByNature (V.58)
kweet, maar ik vind 1 topic waar ik nutteloze berichtjes uitbraak wel voldoendequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Er is ook een Hattrick topic binnen games
![]()
En Popo vervuil je al genoeg met je praatjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
kweet, maar ik vind 1 topic waar ik nutteloze berichtjes uitbraak wel voldoende![]()
Oh ja, ik zit ook nog op Popomundo. 2 topics dus.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
En Popo vervuil je al genoeg met je praatjes![]()
Omdat daaromquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:29 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusWaarom nog meer topics vervuilen met mijn verbale diarree?
![]()
aaaah that makes sense..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef StupidByNature het volgende:
4e dag van de tweede week van het tweede seizoen dacht ik.
Nounou, wat een logica om het zo te brengen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef StupidByNature het volgende:
4e dag van de tweede week van het tweede seizoen dacht ik.
Tja, een jaar is niet een echt jaar, dus daar hebben ze wat op moeten verzinnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nounou, wat een logica om het zo te brengen.
idd.. lekker informatiefquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef twi het volgende:
Tsja, maar dan plop je het nog niet zo nietszeggend achter de leeftijd van de speler
haha team genoot :pquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:50 schreef StupidByNature het volgende:
Yes, ik heb een account! Ik speel bij Den Bosch JC en heet Jurgen van de Hel![]()
Tja, wat nu te doen? Ik ga maar eens wat forum lezen.
Jawel hoor, gewoon de skills trainen die je wilt, uiteindelijk zul je geplaatst worden op je favoriete positie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha team genoot :p
Jammer dat ik niet voor een positie kon kiezen, werd meteen verdediger..
FEBO. Die hufters hebben ooit het gore lef gehad mij te ontslaan. Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nieuw contract getekend voor ¤1000,- salaris en ¤10,- clean sheet bonus. Dolgelukkig dus
Friendly gister met 9-0 verloren van F.E.B.O.
done :pquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef AirRaid het volgende:
misschien ook leuk als iedereen de naam van zijn speler in het lijstje vermeld
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:59 schreef twi het volgende:
Toch wel handig dat we daar telkens op tijd achter komen
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef StupidByNature het volgende:
Keeper
Suijk - T.R.L.
DeHovenier - Rapid Den Haag
Verdediger
Lennox - Finn Belderok - Olympiakos Papalamepielos (C-11)
Sautor - Rapid Den Haag
NicoMart - Christiaan Doornbos - SV Amsterdam
Nick-GizMo - Den Bosch JC
Flappekz - SC Den Haag
AirRaid - Swansel Kanthuis - Haarlem Boys
Middenvelder
twi - Olympiakos Papalamepielos
Lardyy - SV Amsterdam
Zwoerd - Enschede Boys
StupidByNature - Jurgen van de Hel - Den Bosch JC
CaLeX - Chiel van Bommel - Rapid Den Haag (C-11)
Aanvaller
Chen - Yuri Andriesse - HFC Den Haag (C-12)
PatrickD - VV Venlo
Twisteddlogic -
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
Wat gebeurd er overigens als ik rood kom te staan. Heb een PT3 en ik zit nu even met 100,- per week aan loon (totdat het team het kan veranderen). Nu zijn mn uitgaven 600 euro per week en ik heb nog maar 57 euro![]()
Ik zorg wel dat een flinke winstpremie vangt. Net als de rest van de ploeg. Das t minste wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
Wat gebeurd er overigens als ik rood kom te staan. Heb een PT3 en ik zit nu even met 100,- per week aan loon (totdat het team het kan veranderen). Nu zijn mn uitgaven 600 euro per week en ik heb nog maar 57 euro![]()
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat een flinke winstpremie vangt. Net als de rest van de ploeg. Das t minste wat ik kan doen.
Ik dacht ergens in de regels gelezen te hebben dat rood staan niet mogelijk was.. Wat de consequenties waren weet ik dan weer niet meer..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
Woehoequote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 1 op Uitkomen (GK).
Hoe dat precies zit weet ik ook niet, maar feit is wel dat je reputatie lager is dan sommige anderen die minder skills hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:23 schreef twi het volgende:
Wat ik trouwens raar vind is dat er spelers zijn die meer waard zijn dan ik, terwijl hun skills lager zijn?
Nee, das lifestyle. En volgens mij is dat idd ook troep.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:18 schreef twi het volgende:
Reputatie heeft zeker te maken met al die troep die je kunt kopen?
Divisie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef StupidByNature het volgende:
Keeper
Suijk - T.R.L.
DeHovenier - Rapid Den Haag
Verdediger
Lennox - Olympiakos Papalamepielos
Sautor - Rapid Den Haag
Flappekz - SC Den Haag
Middenvelder
Lardyy - SV Amsterdam
Zwoerd - Enschede Boys
Aanvaller
PatrickD - VV Venlo
Twisteddlogic -
Ik train op zaterdag altijd fitheid, en op maandag 1xtje ontspanning en voor de rest interact ik altijd met m'n teamgenoten elke dag.quote:Keeper
Suijk - T.R.L.
DeHovenier - Frans Niesters - Rapid Den Haag (C-1)
Verdediger
Lennox - Olympiakos Papalamepielos
Sautor - Rapid Den Haag
Flappekz - SC Den Haag
Middenvelder
Lardyy - SV Amsterdam
Zwoerd - Enschede Boys
Aanvaller
PatrickD - VV Venlo
Twisteddlogic -
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef MacMauser het volgende:
Keeper
Suijk - T.R.L.
Verdediger
Lennox - Olympiakos Papalamepielos (C-11)
Sautor - Timo Drietelaar - Rapid Den Haag (C - 1)
Flappekz - SC Den Haag
Middenvelder
twi - Gabriel Schot - Olympiakos Papalamepielos (C-11)
MacMauser - Mees Driesen - Olympiakos Papalamepielos (C-11)
Lardyy - Joram Bleeker - SV Amsterdam
Zwoerd - Yonathan de Haan - Enschede Boys (C-14)
CaLeX - Chiel van Bommel - Rapid Den Haag (C-1)
Aanvaller
PatrickD - VV Venlo (C-15)
Twisteddlogic -
Nounou, mijn allereerste assist en hoger-dan-een-5-score hoor! Absoluut geen gaapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:43 schreef MacMauser het volgende:
6-0 vandaag weer in een hoog "gaap" gehalte wedstrijd. Dit jaar wordt trainen, verbeteren en uitballen.
Haha, da krijg je ervan als je goed traint!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nounou, mijn allereerste assist en hoger-dan-een-5-score hoor! Absoluut geen gaap
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:10 schreef Sautor het volgende:
Juist onze goalkeeper in spe, hovenier, heeft 3 doelpunten gescoord![]()
![]()
Fitheid 56%quote:
Het is een gouden middenweg, zelf train ik liever met die "teamtrainingbonus".quote:Op maandag 19 maart 2007 15:50 schreef nicomart het volgende:
ik wacht nog wel ff met overstappen naar een human-team. Eerst mijn skills ff goed ontwikkelen. Dan kan ik ook een lekker salaris krijgen ipv nu al voor een flutsalaris ergens te spelen en met de kans dat ik dan niet eens wordt opgesteld ofzo.
Hoezo gouden middenweg?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is een gouden middenweg, zelf train ik liever met die "teamtrainingbonus".
Heb me net aangeboden bij een human team. Hoop een contract tot het einde van het jaar te krijgen waarmee ik meer zal verdienen dan bij een bot team.
gulden middenweg zoekenquote:
Zondag 2x, dinsdag 1x en donderdag 1x en volgens mij zaterdag ochtend 1xquote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ah ok. En heb je die weg gevonden?
Hoeveel keer trainen jullie fitheid per week?
Anyone?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:10 schreef J.Herrer het volgende:
Ik train sinds vandaag mijn positiespel naar 2, laatste training inmiddels bezig
Maar hoe lang duurt dat ongeveer? Ik had ergens gelezen dat van 1 naar 2 langer duurt dan van 0 naar 1 ofzo
Lijkt me niet slim. Zo loop je die 3xperdag1training-bonus mis.. en dan nog 3 keer ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zondag 2x, dinsdag 1x en donderdag 1x en volgens mij zaterdag ochtend 1x
Hoe zit het bij jou dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim. Zo loop je die 3xperdag1training-bonus mis.. en dan nog 3 keer ook.
jij hebt een ingame PMquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef StupidByNature het volgende:
He, ik zit bij een botteam. Maakt moraal en fitness dan wat uit? Wat raden jullie mij aan?
Ben net gestegen naar 2 op voorzetten en ben nu overgestapt op dribbelen
http://www.footstar.org/manual.asp?section=9#sec9quote:Laten we het eerst over de moraal hebben. De spelersmoraal is erg belangrijk, omdat het de prestatie in de wedstrijd direct beïnvloedt. Je moet er dus voor zorgen dat je spelersmoraal hoog blijft.
http://www.footstar.org/manual.asp?section=8#sec8quote:Ja, die zijn er. Als je fitness lager is dan 90% is krijg je een drop. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Een drop wil dus zeggen dat je trager een bekwaamheid zult trainen.
Enkel als je bekwaamheid nog een waarde van 0 heeft krijg je geen drop. Hoe hoger de waarde van een bekwaamheid, hoe hoger de drop.
Voorbeeld: Als je Techniek traint en de waarde van je Techniek vaardigheid is 0, met een fitheid van 67%, zul je geen drop krijgen. Maar als je Scoren traint en de waarde van je Scoren vaardigheid is 17, zul je bijna het maximum krijgen van de drop omdat je fitness maar 67% is. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Hoe hoger de waarde van je vaardigheid, hoe hoger de drop is als je fitness laag is.
quote:Reputatie Plaatselijk (Internationale Ranking: #14853 Nationale Ranking: #907)
Volgens het lijstje zit je in m'n team, maar ik zie je nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:58 schreef CaLeX het volgende:
moraal kan je ook hoger krijgen door interactie met je teamgenoten
nee zit in de C-10quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Volgens het lijstje zit je in m'n team, maar ik zie je niet
In het lijstje staat C-1 :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee zit in de C-10
Maar heb het voorlopig maar ff laten staan, omdat ik naar de C6 ga, contractbesprekingen zijn al geweest :p
Reputatie Continentaal (Internationale Ranking: #2029 Nationale Ranking: #107)quote:
Naar welke club ga je, ik zit ook in de C6.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee zit in de C-10
Maar heb het voorlopig maar ff laten staan, omdat ik naar de C6 ga, contractbesprekingen zijn al geweest :p
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:03 schreef Lennox het volgende:
[..]
Reputatie Continentaal (Internationale Ranking: #2029 Nationale Ranking: #107)
![]()
ik wacht nog ff op reactie van meneer Koekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Naar welke club ga je, ik zit ook in de C6.
Ok, gezellig. Gelukkig geen concurrentie voor mijn plekkiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik wacht nog ff op reactie van meneer Koek
ook bij VM
idd, hopelijk komt er voor jou geen tweede keeper bij, des te meer kan jij je ontwikkelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok, gezellig. Gelukkig geen concurrentie voor mijn plekkie
Antwoord: Neequote:Hey hoi
Wij zoeken nog een basis def voor VVK. Wij kunnen je een loon bieden van 3000 pw.
Lijkt je dit wat??
Groetjes,
Vera
Misschien is t toch wel gewoon clubliefde hoor Lennoxquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Lennox het volgende:
Nja. Die 100¤ is ook wat karig, maar dat komt wel goed.
Finn Belderok is de Heitinga van Paplablabla
Zou ik helemaal niet vervelend vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef CaLeX het volgende:
37': Wubbo de Groot schiet...
37': Merlijn Poffers vliegt naar de bal en maakt een goede redding.
39': Cyril van Duin met een geplaatst schot vanaf 20 meters...
39': Met een mooie reflex houdt Merlijn Poffers de bal uit zijn doel.
41': Wubbo de Groot schiet...
41': Ooooh, de bal raakt de paal!
41': Wat een briljante redding van Merlijn Poffers. Hij behoedt zijn team voor een tegengoal.
Volgens mij gaat er iemand een goed cijfer krijgen deze wedstrijd
Die andere verdedigers moeten de optie "lopen met de bal oid" uitzetten Mauser. Met te weinig snelheid verliezen ze steeds de bal, dat zie je ook in dat verslag. Ik lever ze ook alleen maar inquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef MacMauser het volgende:
48': Gabriël Schot probeert voorbij John van der Kolk te gaan.
48': Gabriël Schot verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John van der Kolk.
49': John van der Kolk schiet...
49': GOOOOOAL voor Corbata!! De keeper was kansloos op dit subtiele lobje, wereldgoal! .
Gaat lekker twi!![]()
![]()
Hoe kan ik da ze wijsmaken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die andere verdedigers moeten de optie "lopen met de bal oid" uitzetten Mauser. Met te weinig snelheid verliezen ze steeds de bal, dat zie je ook in dat verslag. Ik lever ze ook alleen maar in![]()
nou ja, ons team heeft wel wat meer kwaliteiten dan die clubquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
6-1 voorstaan tegen een ploeg uit de B-1
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef roysonny1 het volgende:
Keeper
Suijk - Onjo Voorhorst - T.R.L. (Eredivisie)
EnGCatjuh - Merlijn Poffers - VM Place United (C-6)
Verdediger
Flappekz - SC Den Haag
Bos81 - Steijn de Leeuw - SC Eindhoven
Middenvelder
roysonny1 - Eltjo de Bakker - Tilburg FC (C - 9)
Aanvaller
Twisteddlogic -
quote:This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Ik kom vooralsnog niet verder dan dit:quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Lardyy het volgende:
Positiespel 1 Zeer Slecht
Techniek 1 Zeer Slecht
Lange Passes 1 Zeer Slecht
Afstandsschoten 1 Zeer Slecht
Dit is alleen nog maar getraint!!
Je homepage doet het nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef roysonny1 het volgende:
Hovenier wat is er met mijn account??
of ging dat niet over mijOmdat mijn naam dikgedrukt staat
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:26 schreef AirRaid het volgende:
zou Danny ons niet willen sponsoren zodat we een eigen Fok! team kunnne beginnen
quote:
is er nog meer animo voor een Fok!team??? en zo hoe gaan we dat dan doen???quote:
wij hebben gister als C-divisie 7-1 gewonnen van hun.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef StupidByNature het volgende:
Hmm. Ik heb een aanbod ban een beginnend team in B-1 (toevallig mijn volgende tegenstander). Ik kan van Monstar een contract krijgen met een salaris van 1500 euro, maar zal niet veel speeltijd krijgen de komende tijd. Wat vinden jullie? Doen of niet?
Skills:
Voorzetten 2
Dribbelen 1
Dat Monstar had mij ook al aangesproken. Blijkbaar uiteindelijk geen aanbieding uitgekomen, maar volgens mij hebben ze gewoon random allemaal mensen aangesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wij hebben gister als C-divisie 7-1 gewonnen van hun.
Als je kijkt naar het fitness level van sommige in dat team, vraag ik me af of het er wel helemaal goed gemanaged wordt.
Ik was er eigenlijk al mee begonnen d.m.v dat lijstjequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef CaLeX het volgende:
Is er trouwens iemand die een beetje goed is in het maken van een hippe TS?
quote:Handling (GK) 1 Zeer Slecht
Uitkomen (GK) 1 Zeer Slecht
Reflexen (GK) 1 Zeer Slecht
is het rond??quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Chen het volgende:
Heb OP gemaakt!
[afbeelding]
FOOTSTAR.ORG
Wat is Planetarium Football Star, oftewel Footstar![]()
Footstar is een voetbal spel op internet waar je zelf de speler bent. Het gaat er om dat je je eigen trainingsschema maakt en bijhoud, een goede relatie onderhoudt met je team genoten en een goede reputatie krijgt.
Je kiest een beschikbare speler, helaas kan je niet zelf een naam bedenken, en daarmee moet jij de Ronaldinho van Footstar.org zien te worden.
Doormiddel van trainingen die 3 keer per dag plaatsvinden wordt je een beter speler, als je in een botteam zit speel je 1 competitie wedstrijd per week, in een team met een echte manager speel je naar alle waarschijnlijkheid ook nog 1 friendly.
Aangemeld en wel, wat nu![]()
Eenmaal begonnen zijn als je skill nog op 0, omdat je nog slecht bent heb je naar alle waarschijnlijkheid alleen de keus om in een botteam te gaan. Dit is helemaal niet erg want hier kan je al je skills omhoog werken. Je maakt een eigen trainingsschema en het is verstandig om een persoonlijk trainer aan te nemen, aangezien er bij botteams geen gezamelijke team trainingen zijn. Ook is het handig om elke dag maar 1 ding te trainen en niet 3 verschillende dingen, je zult hierdoor sneller stijgen.
Een tijdje spelend, is er een Fok! team![]()
Er is nog geen Fok team, of die er zal komen is ook nog de vraag. Wel zijn er al wat Fokkers die samen in een team spelen genaamd Olympiakos Papalamepielos. Dus je kan daar proberen in te komen.
Fokkers die Footstar spelen.
Keeper
Suijk - Onjo Voorhorst - T.R.L. (Eredivisie)
EnGCatjuh - Merlijn Poffers - VM Place United (C-6)
Verdediger
Flappekz - SC Den Haag
Bos81 - Steijn de Leeuw - SC Eindhoven
Middenvelder
roysonny1 - Eltjo de Bakker - Tilburg FC (C - 9)
StupidByNature - Jurgen van de Hel - Den Bosch JC (B-1)
Aanvaller
Chen - Yuri Andriesse - geen club momenteel
Twisteddlogic -
Geen club, veranderd van club of gepromoveerd? Meld het even in het topic!
Lijst met Footstar topics:
[Footstar] #1
[FOOTSTAR] #2
Links
Footstar.org
Planetarium Games
Komt er nog een Fokker bij ons in het team? Gezelligquote:
Calex speelt net als ik bij VM Place united.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Chen het volgende:
Heb OP gemaakt!
-knip
-knip
Yeahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt er nog een Fokker bij ons in het team? Gezellig
iedereen zit aan de 1000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:20 schreef Chen het volgende:
[..]
YeahOP edit ik later nog even, alleen die trainer van jullie stuurt me maar geen aanbieding :S hoeveel verdienen jullie bij VM?
Ja, zal inderdaad wel met taalproblemen te maken hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jup. En we hebben nu ook een Zweed. Klopt het dat mijn vriendschap met hem minder stijgt (omdat het een buitenlander is)?
Ik heb nu ook 1 met Out of Area, nu Throwing naar 1 brengen
Goed dat je t noemt!! (2 in trouwens wel lichtelijk overdrevenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:36 schreef twi het volgende:
Moraal kan je beter via relationships omhoog krikken. Kost je geen training. helaas zijn er bij ons in het team maar 2 die dat regelmatig bijhouden...
Als alles op 80% of hoger staat is je moraal ook 100%. Maar dat is eigenlijk pas bij teams met meer menselijke spelers geloof ik. Bij die 2 spelers die doorgaans in een botteam zitten helpt dat niet echt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, maar elke dag hoef je maar een paar handelingen uit te voeren en dan is het balkje weer op 100%. Daarvan gaat je moraal niet echt omhoog
In mijn botteam zitten zo'n 7 menselijke spelers, en dan hoef ik maar 1 handeling te doen en dat groene balkje is weer op 100%. Maar ik zie geen stijging in het moraalbalkje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Als alles op 80% of hoger staat is je moraal ook 100%. Maar dat is eigenlijk pas bij teams met meer menselijke spelers geloof ik. Bij die 2 spelers die doorgaans in een botteam zitten helpt dat niet echt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef MacMauser het volgende:
Klasse Chen!! Echt helemaal super die openingstopic!
Je hebt niet echt één main ietsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:18 schreef Zwoerd het volgende:
Voorzetten 2
Dribbelen 2
Spelinzicht 1
Techniek 1
Snelheid 1
Zal ik hiermee naar een andere club kunnen?
Ja ik verdien nu 1000 met 10 goalbonusquote:
Das waar. Maar hij heeft er natuurlijk ook wel iets meer werk aan.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef Chen het volgende:
Ja ik verdien nu 1000 met 10 goalbonusAlleen die coach is wel een beetje een sukkel, hij verdient zelf natuurlijk weer het meest
Hij verdiend wel gewoon de helft meer dan onsquote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Das waar. Maar hij heeft er natuurlijk ook wel iets meer werk aan.
Netjes. Jij bent Yuri Andriesse toch?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef Chen het volgende:
[..]
Hij verdiend wel gewoon de helft meer dan ons
Bij me contract stond wel: Belangrijk speler voor het eerste team
Ja klopt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Netjes. Jij bent Yuri Andriesse toch?
Hoe ziet je trainingsschema er uit?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef AirRaid het volgende:
wederom nix gestegen, wat doe ik nu fout?
Oehoe, ik ben een voorbeeld voor CaleXquote:Laatste interactie:
- Complimenteer hem met zijn gedrag in het team (Yuri Andriesse)
- Complimenteer hem met zijn laatste wedstrijd (Yuri Andriesse)
- Gewoon praten (Yuri Andriesse)
- Geef steun (Yuri Andriesse)
- Vertel een mop (Yuri Andriesse)
- Complimenteer hem met zijn gedrag in het team (Chiel van Bommel)
- Complimenteer hem met zijn laatste wedstrijd (Chiel van Bommel)
- Gewoon praten (Chiel van Bommel)
- Geef steun (Chiel van Bommel)
- Vertel een mop (Chiel van Bommel)
- Vraag zijn handtekening (Chiel van Bommel)
Ik pas. Footstar kan me niet voldoende boeien, dus ik hou het voorlopig toch maar gewoon bij Hattrickquote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef AirRaid het volgende:
is er interesse voor een Fok!team???
bij genoeg animio wil ik er wel een opstarten!
ik heb best interesse!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef AirRaid het volgende:
is er interesse voor een Fok!team???
bij genoeg animio wil ik er wel een opstarten!
Ik dacht dat deze stats wel goed zouden zijn voor een vleugelspeler, op welke stats zou ik daarvoor wel moeten gaan trainen danquote:Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef Chen het volgende:
[..]
Je hebt niet echt één main ietsik denk dat je wel een club zal kunnen krijgen maar ik denk dat het verstandiger is als je bijvoorbeeld ook nog je scoren omhoog werkt, of juist je verdedigen. Iets positie bepalends dus
[..]
de stats zijn wel goed, maar als je bijv nu 4 op tackelen zou hebben of 4 op scoren is het een stuk makkelijker een team te zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze stats wel goed zouden zijn voor een vleugelspeler, op welke stats zou ik daarvoor wel moeten gaan trainen dan![]()
quote:26/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Spelinzicht.
24/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Tackelen.
quote:Tackelen 11
Positiespel 6
Koppen 4
Korte Passes 1
Snelheid 2
Kracht 3
Finn is al 18 jaquote:
Ik doe altijd gewoon 3 X op 1 dag in de weekquote:Op maandag 26 maart 2007 17:56 schreef Lardyy het volgende:
Hoevaak moet je trainen op fitheid?? Ik heb namelijk nu iedere dag 1 keer!! Maar dat lijkt me wat te veel
quote:
3 keer op 1 dag en misschien nog op zondag 1 of 2 keer. Dat doe ik iniedergeval.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:56 schreef Lardyy het volgende:
Hoevaak moet je trainen op fitheid?? Ik heb namelijk nu iedere dag 1 keer!! Maar dat lijkt me wat te veel
maarja, jij bent spitsquote:Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef Chen het volgende:
3 keer op 1 dag en misschien nog op zondag 1 of 2 keer. Dat doe ik iniedergeval.
niet slim he.. dan loop je elke dag die "3 dezelfde trainingen op een dag"-bonus mis.. Misschien moet je je wat meer inlezen, want zo schiet het niet op natuurlijk!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:56 schreef Lardyy het volgende:
heb zojuist het geld overgemaakt, hopelijk dat dit allemaal goed gaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:27 schreef roysonny1 het volgende:
Wow dat zou echt heel leuk zijn een Fok! Team
hippe shitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb zojuist het geld overgemaakt, hopelijk dat dit allemaal goed gaat.
quote:
vandaar weer een omhoog.. Gaat best lekkerquote:27/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Korte Passes.
quote:Tackelen 3
Korte Passes 1
Positiespel 1
Spelinzicht 1
Scoren 0
Koppen 0
Techniek 0
Lange Passes 0
Voorzetten 0
Afstandsschoten 0
Dribbelen 0
Snelheid 1