Misschien is t toch wel gewoon clubliefde hoor Lennoxquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Lennox het volgende:
Nja. Die 100¤ is ook wat karig, maar dat komt wel goed.
Finn Belderok is de Heitinga van Paplablabla
Zou ik helemaal niet vervelend vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef CaLeX het volgende:
37': Wubbo de Groot schiet...
37': Merlijn Poffers vliegt naar de bal en maakt een goede redding.
39': Cyril van Duin met een geplaatst schot vanaf 20 meters...
39': Met een mooie reflex houdt Merlijn Poffers de bal uit zijn doel.
41': Wubbo de Groot schiet...
41': Ooooh, de bal raakt de paal!
41': Wat een briljante redding van Merlijn Poffers. Hij behoedt zijn team voor een tegengoal.
Volgens mij gaat er iemand een goed cijfer krijgen deze wedstrijd
Die andere verdedigers moeten de optie "lopen met de bal oid" uitzetten Mauser. Met te weinig snelheid verliezen ze steeds de bal, dat zie je ook in dat verslag. Ik lever ze ook alleen maar inquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef MacMauser het volgende:
48': Gabriël Schot probeert voorbij John van der Kolk te gaan.
48': Gabriël Schot verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John van der Kolk.
49': John van der Kolk schiet...
49': GOOOOOAL voor Corbata!! De keeper was kansloos op dit subtiele lobje, wereldgoal! .
Gaat lekker twi!![]()
![]()
Hoe kan ik da ze wijsmaken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die andere verdedigers moeten de optie "lopen met de bal oid" uitzetten Mauser. Met te weinig snelheid verliezen ze steeds de bal, dat zie je ook in dat verslag. Ik lever ze ook alleen maar in![]()
nou ja, ons team heeft wel wat meer kwaliteiten dan die clubquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
6-1 voorstaan tegen een ploeg uit de B-1
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef roysonny1 het volgende:
Keeper
Suijk - Onjo Voorhorst - T.R.L. (Eredivisie)
EnGCatjuh - Merlijn Poffers - VM Place United (C-6)
DeHovenier - Frans Niesters - Rapid Den Haag (C-1)
Verdediger
Lennox - Olympiakos Papalamepielos (C-11)
Sautor - Timo Drietelaar - Rapid Den Haag (C - 1)
NicoMart - Christiaan Doornbos - SV Amsterdam
Nick-GizMo - Den Bosch JC
Flappekz - SC Den Haag
AirRaid - Swansel Kanthuis - Haarlem Boys
Bos81 - Steijn de Leeuw - SC Eindhoven
Middenvelder
roysonny1 - Eltjo de Bakker - Tilburg FC (C - 9)
twi - Gabriel Schot - Olympiakos Papalamepielos (C-11)
MacMauser - Mees Driesen - Olympiakos Papalamepielos (C-11)
Lardyy - Joram Bleeker - SV Amsterdam
Zwoerd - Yonathan de Haan - Enschede Boys (C-14)
StupidByNature - Jurgen van de Hel - Den Bosch JC
CaLeX - Chiel van Bommel - Rapid Den Haag (C-1)
Aanvaller
Chen - Yuri Andriesse - HFC Den Haag (C-12)
PatrickD - VV Venlo (C-15)
Twisteddlogic -
quote:This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Ik kom vooralsnog niet verder dan dit:quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Lardyy het volgende:
Positiespel 1 Zeer Slecht
Techniek 1 Zeer Slecht
Lange Passes 1 Zeer Slecht
Afstandsschoten 1 Zeer Slecht
Dit is alleen nog maar getraint!!
Je homepage doet het nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef roysonny1 het volgende:
Hovenier wat is er met mijn account??
of ging dat niet over mijOmdat mijn naam dikgedrukt staat
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:26 schreef AirRaid het volgende:
zou Danny ons niet willen sponsoren zodat we een eigen Fok! team kunnne beginnen
quote:
is er nog meer animo voor een Fok!team??? en zo hoe gaan we dat dan doen???quote:
wij hebben gister als C-divisie 7-1 gewonnen van hun.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef StupidByNature het volgende:
Hmm. Ik heb een aanbod ban een beginnend team in B-1 (toevallig mijn volgende tegenstander). Ik kan van Monstar een contract krijgen met een salaris van 1500 euro, maar zal niet veel speeltijd krijgen de komende tijd. Wat vinden jullie? Doen of niet?
Skills:
Voorzetten 2
Dribbelen 1
Dat Monstar had mij ook al aangesproken. Blijkbaar uiteindelijk geen aanbieding uitgekomen, maar volgens mij hebben ze gewoon random allemaal mensen aangesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wij hebben gister als C-divisie 7-1 gewonnen van hun.
Als je kijkt naar het fitness level van sommige in dat team, vraag ik me af of het er wel helemaal goed gemanaged wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |