vorig deel [Footstar] #1quote:quote:Heb je er ooit van gedroomd om in het shirtje van je favoriete voetbalploeg te spelen en te tonen wat je allemaal waard bent?
Football Star is het spel waar jij de speler bent!
Je kan kiezen voor welke club je wilt spelen, een trainingsschema maken, communiceren met je ploeggenoten, interviews geven, verschillende gadgets kopen om je levensstijl te veranderen, je moraal te laten toenemen en nog vele andere opties om de beste voetballer te worden die de wereld ooit heeft gezien!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef Chen het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
AirRaid
Zwoerd
Aanvaller
Chen
PatrickD
Twisteddlogic - Rapid Den Haag
Misschien als iedereen ze team er naast wilt zetten
Te gek, Lennox! Ik bied je meteen aan en zorg dat je salaris zo snel mogelijk in orde komt!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:06 schreef Lennox het volgende:
Keeper
Suijk - T.R.L.
EnGCatjuh
DeHovenier - PVV Utrecht
Verdediger
Lennox- Elite FC (Polen) -> wordt team van MacMauser.
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser - Olympiakos Papalamepielos
Lardyy
AirRaid
Zwoerd - Enschede Boys
Aanvaller
Chen - HFC Den Haag
PatrickD
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:57 schreef Sautor het volgende:
Keeper
Suijk - T.R.L.
EnGCatjuh - VM Place United
DeHovenier - PVV Utrecht
Verdediger
Lennox- Elite FC (Polen) -> wordt team van MacMauser.
Sautor - Rapid Den Haag
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser - Olympiakos Papalamepielos
Lardyy
AirRaid
Zwoerd - Enschede Boys
Aanvaller
Chen - HFC Den Haag
PatrickD - VV Venlo
Vincent van Hest i pressume?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef twisteddlogic het volgende:
En ik ben DE sterspeler van Rapid Den Haag
Den Haag in tha housequote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef Suijk het volgende:
Er is dus een Rapid Den Haag, HFC Den Haag en een SC Den Haag. Da's wel weer genoeg Hagenezen.
Heb je wat aan strength als keeper?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Suijk het volgende:
Handling (GK) 4
Uitkomen (GK) 2
Reflexen (GK) 3
Lenigheid (GK) 1
Uitwerpen (GK) 1
En nog een 1 op snelheid waar ik niks aan heb.
Strength is bedoeld om niet zoveel fitness te verliezen in een match geloof ik. Maar als keeper verlies ik maar 1 of 2 procent per wedstrijd, terwijl sommige teamgenoten tegen de 20% verliezen. Niet echt nodig dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je wat aan strength als keeper?
Dan schrap ik dat uit mn trainingquote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Strength is bedoeld om niet zoveel fitness te verliezen in een match geloof ik. Maar als keeper verlies ik maar 1 of 2 procent per wedstrijd, terwijl sommige teamgenoten tegen de 20% verliezen. Niet echt nodig dus.
op welke dingen moeten er gefocust worden als je DL - ML wil worden?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
...
Zo gaat nu ff lekker snelquote:13/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Snelheid.
12/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Positiespel.
09/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Kracht.
25/02/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Tackelen.
Dan had je maar geen keeper-fetisj moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
Het is vervelend dat keep's zo langzaam stijgen![]()
doe maar rechts :pquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef StupidByNature het volgende:
Opeens weet je het! Je wordt vleugelspeler! ()
Wat heeft een vleugelspeler allemaal nodig? (wacht op validatie account..)
Wat is geliefder, links of rechtspotig?
http://footstar.org/jornal_ler.asp?tipo=113&cl=0&p=1&news_id=15041quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
Er was ergens een lijstje, een helpfile op het forum maar ik kan dat niet vinden
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had je maar geen keeper-fetisj moeten hebben.
quote:
Ik kon uit meerdere kiezen. Andere gast uit Poolse Eredivisie kreeg ik alle vrijheid voor contract en Spaans team met 4k per week ex bonussen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:09 schreef MacMauser het volgende:
Lennox: Wacht op antwoord staat r. Betekent dat dan dat ik moet wachten op een antwoord van jou of op die Poolse knakker om je vrij te geven.
Er loopt al veel pers rond bij ons stadion in afwachting tot onze grote aankoop er is!
Kijk, da vind ik nou klasse!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik kon uit meerdere kiezen. Andere gast uit Poolse Eredivisie kreeg ik alle vrijheid voor contract en Spaans team met 4k per week ex bonussen.
Maar deze jongen gaat voor 100 euri per week naar Nederland terug![]()
![]()
![]()
Zojuist gepromoveerd naar de VIIquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
WTF? Train jij keepers in Hattrick? Of zit je nog in de IX?
Ow, je zit pas in de VII.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zojuist gepromoveerd naar de VII
En in Hattrick train ik al seizoenen lang keepers
Er is ook een Hattrick topic binnen gamesquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ow, je zit pas in de VII.
Misschien binnenkort maar eens een friendly tegen je spelen dan
FC StupidByNature (V.58)
kweet, maar ik vind 1 topic waar ik nutteloze berichtjes uitbraak wel voldoendequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Er is ook een Hattrick topic binnen games
![]()
En Popo vervuil je al genoeg met je praatjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
kweet, maar ik vind 1 topic waar ik nutteloze berichtjes uitbraak wel voldoende![]()
Oh ja, ik zit ook nog op Popomundo. 2 topics dus.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
En Popo vervuil je al genoeg met je praatjes![]()
Omdat daaromquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:29 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusWaarom nog meer topics vervuilen met mijn verbale diarree?
![]()
aaaah that makes sense..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef StupidByNature het volgende:
4e dag van de tweede week van het tweede seizoen dacht ik.
Nounou, wat een logica om het zo te brengen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef StupidByNature het volgende:
4e dag van de tweede week van het tweede seizoen dacht ik.
Tja, een jaar is niet een echt jaar, dus daar hebben ze wat op moeten verzinnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nounou, wat een logica om het zo te brengen.
idd.. lekker informatiefquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef twi het volgende:
Tsja, maar dan plop je het nog niet zo nietszeggend achter de leeftijd van de speler
haha team genoot :pquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:50 schreef StupidByNature het volgende:
Yes, ik heb een account! Ik speel bij Den Bosch JC en heet Jurgen van de Hel![]()
Tja, wat nu te doen? Ik ga maar eens wat forum lezen.
Jawel hoor, gewoon de skills trainen die je wilt, uiteindelijk zul je geplaatst worden op je favoriete positie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha team genoot :p
Jammer dat ik niet voor een positie kon kiezen, werd meteen verdediger..
FEBO. Die hufters hebben ooit het gore lef gehad mij te ontslaan. Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nieuw contract getekend voor ¤1000,- salaris en ¤10,- clean sheet bonus. Dolgelukkig dus
Friendly gister met 9-0 verloren van F.E.B.O.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |