Den Haag in tha housequote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef Suijk het volgende:
Er is dus een Rapid Den Haag, HFC Den Haag en een SC Den Haag. Da's wel weer genoeg Hagenezen.
Heb je wat aan strength als keeper?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Suijk het volgende:
Handling (GK) 4
Uitkomen (GK) 2
Reflexen (GK) 3
Lenigheid (GK) 1
Uitwerpen (GK) 1
En nog een 1 op snelheid waar ik niks aan heb.
Strength is bedoeld om niet zoveel fitness te verliezen in een match geloof ik. Maar als keeper verlies ik maar 1 of 2 procent per wedstrijd, terwijl sommige teamgenoten tegen de 20% verliezen. Niet echt nodig dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je wat aan strength als keeper?
Dan schrap ik dat uit mn trainingquote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Strength is bedoeld om niet zoveel fitness te verliezen in een match geloof ik. Maar als keeper verlies ik maar 1 of 2 procent per wedstrijd, terwijl sommige teamgenoten tegen de 20% verliezen. Niet echt nodig dus.
op welke dingen moeten er gefocust worden als je DL - ML wil worden?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
...
Zo gaat nu ff lekker snelquote:13/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Snelheid.
12/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Positiespel.
09/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Kracht.
25/02/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Tackelen.
Dan had je maar geen keeper-fetisj moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
Het is vervelend dat keep's zo langzaam stijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |