Goed dat je t noemt!! (2 in trouwens wel lichtelijk overdrevenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:36 schreef twi het volgende:
Moraal kan je beter via relationships omhoog krikken. Kost je geen training. helaas zijn er bij ons in het team maar 2 die dat regelmatig bijhouden...
Als alles op 80% of hoger staat is je moraal ook 100%. Maar dat is eigenlijk pas bij teams met meer menselijke spelers geloof ik. Bij die 2 spelers die doorgaans in een botteam zitten helpt dat niet echt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, maar elke dag hoef je maar een paar handelingen uit te voeren en dan is het balkje weer op 100%. Daarvan gaat je moraal niet echt omhoog
In mijn botteam zitten zo'n 7 menselijke spelers, en dan hoef ik maar 1 handeling te doen en dat groene balkje is weer op 100%. Maar ik zie geen stijging in het moraalbalkje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Als alles op 80% of hoger staat is je moraal ook 100%. Maar dat is eigenlijk pas bij teams met meer menselijke spelers geloof ik. Bij die 2 spelers die doorgaans in een botteam zitten helpt dat niet echt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef MacMauser het volgende:
Klasse Chen!! Echt helemaal super die openingstopic!
Je hebt niet echt één main ietsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:18 schreef Zwoerd het volgende:
Voorzetten 2
Dribbelen 2
Spelinzicht 1
Techniek 1
Snelheid 1
Zal ik hiermee naar een andere club kunnen?
Ja ik verdien nu 1000 met 10 goalbonusquote:
Das waar. Maar hij heeft er natuurlijk ook wel iets meer werk aan.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef Chen het volgende:
Ja ik verdien nu 1000 met 10 goalbonusAlleen die coach is wel een beetje een sukkel, hij verdient zelf natuurlijk weer het meest
Hij verdiend wel gewoon de helft meer dan onsquote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Das waar. Maar hij heeft er natuurlijk ook wel iets meer werk aan.
Netjes. Jij bent Yuri Andriesse toch?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef Chen het volgende:
[..]
Hij verdiend wel gewoon de helft meer dan ons
Bij me contract stond wel: Belangrijk speler voor het eerste team
Ja klopt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Netjes. Jij bent Yuri Andriesse toch?
Hoe ziet je trainingsschema er uit?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef AirRaid het volgende:
wederom nix gestegen, wat doe ik nu fout?
Oehoe, ik ben een voorbeeld voor CaleXquote:Laatste interactie:
- Complimenteer hem met zijn gedrag in het team (Yuri Andriesse)
- Complimenteer hem met zijn laatste wedstrijd (Yuri Andriesse)
- Gewoon praten (Yuri Andriesse)
- Geef steun (Yuri Andriesse)
- Vertel een mop (Yuri Andriesse)
- Complimenteer hem met zijn gedrag in het team (Chiel van Bommel)
- Complimenteer hem met zijn laatste wedstrijd (Chiel van Bommel)
- Gewoon praten (Chiel van Bommel)
- Geef steun (Chiel van Bommel)
- Vertel een mop (Chiel van Bommel)
- Vraag zijn handtekening (Chiel van Bommel)
Ik pas. Footstar kan me niet voldoende boeien, dus ik hou het voorlopig toch maar gewoon bij Hattrickquote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef AirRaid het volgende:
is er interesse voor een Fok!team???
bij genoeg animio wil ik er wel een opstarten!
ik heb best interesse!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef AirRaid het volgende:
is er interesse voor een Fok!team???
bij genoeg animio wil ik er wel een opstarten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |