Ik dacht dat deze stats wel goed zouden zijn voor een vleugelspeler, op welke stats zou ik daarvoor wel moeten gaan trainen danquote:Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef Chen het volgende:
[..]
Je hebt niet echt één main ietsik denk dat je wel een club zal kunnen krijgen maar ik denk dat het verstandiger is als je bijvoorbeeld ook nog je scoren omhoog werkt, of juist je verdedigen. Iets positie bepalends dus
[..]
de stats zijn wel goed, maar als je bijv nu 4 op tackelen zou hebben of 4 op scoren is het een stuk makkelijker een team te zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze stats wel goed zouden zijn voor een vleugelspeler, op welke stats zou ik daarvoor wel moeten gaan trainen dan![]()
quote:26/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Spelinzicht.
24/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Tackelen.
quote:Tackelen 11
Positiespel 6
Koppen 4
Korte Passes 1
Snelheid 2
Kracht 3
Finn is al 18 jaquote:
Ik doe altijd gewoon 3 X op 1 dag in de weekquote:Op maandag 26 maart 2007 17:56 schreef Lardyy het volgende:
Hoevaak moet je trainen op fitheid?? Ik heb namelijk nu iedere dag 1 keer!! Maar dat lijkt me wat te veel
quote:
3 keer op 1 dag en misschien nog op zondag 1 of 2 keer. Dat doe ik iniedergeval.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:56 schreef Lardyy het volgende:
Hoevaak moet je trainen op fitheid?? Ik heb namelijk nu iedere dag 1 keer!! Maar dat lijkt me wat te veel
maarja, jij bent spitsquote:Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef Chen het volgende:
3 keer op 1 dag en misschien nog op zondag 1 of 2 keer. Dat doe ik iniedergeval.
niet slim he.. dan loop je elke dag die "3 dezelfde trainingen op een dag"-bonus mis.. Misschien moet je je wat meer inlezen, want zo schiet het niet op natuurlijk!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:56 schreef Lardyy het volgende:
heb zojuist het geld overgemaakt, hopelijk dat dit allemaal goed gaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:27 schreef roysonny1 het volgende:
Wow dat zou echt heel leuk zijn een Fok! Team
hippe shitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb zojuist het geld overgemaakt, hopelijk dat dit allemaal goed gaat.
quote:
vandaar weer een omhoog.. Gaat best lekkerquote:27/03/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Korte Passes.
quote:Tackelen 3
Korte Passes 1
Positiespel 1
Spelinzicht 1
Scoren 0
Koppen 0
Techniek 0
Lange Passes 0
Voorzetten 0
Afstandsschoten 0
Dribbelen 0
Snelheid 1