quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:56 schreef beertenderrr het volgende:
denk dat ik dat ook ga doen als ik hier klaar ben
Goeie zaak en de mazzel...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:54 schreef henkway het volgende:
Net in 18.00 uur journaal. Geen pensionados die onze AOW premies in Spanje gaan besteden. Nee, volgend jaar zulllen +- 170.000 jonge hoogopgeleidde Nederlanders hun biezen pakken
gelokt door de "goedkope" huizen, leefruimte, lage belastingen, geen ziektekosten maffia en een overheid die zich niet bemoeit met hoe een dopje op de fles gedraaid moet worden
. Dus na de immigratiestop nu de emigratiestop ?? Wat gaat de overheid doen om het huidig leefklimaat van ontevreden hardwerkende Nederlanders te verbeteren, of wacht ze tot iedereen op de PVV gaat stemmen
.??
Niets. Dat kost geld namelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:54 schreef henkway het volgende:
Net in 18.00 uur journaal. Geen pensionados die onze AOW premies in Spanje gaan besteden. Nee, volgend jaar zulllen +- 170.000 jonge hoogopgeleidde Nederlanders hun biezen pakken
gelokt door de "goedkope" huizen, leefruimte, lage belastingen, geen ziektekosten maffia en een overheid die zich niet bemoeit met hoe een dopje op de fles gedraaid moet worden
. Dus na de immigratiestop nu de emigratiestop ?? Wat gaat de overheid doen om het huidig leefklimaat van ontevreden hardwerkende Nederlanders te verbeteren, of wacht ze tot iedereen op de PVV gaat stemmen
.??
Goede argumenten!!! Je hebt me volledig overtuigd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:56 schreef DarkManta het volgende:
Bang-makerij, de verkiezingen zullen wederom wel weer tegen gevallen zijn.
Zo is dat , eerst reageren en dan lezen he, of heb je echt geen hersensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:56 schreef DarkManta het volgende:
Bang-makerij, de verkiezingen zullen wederom wel weer tegen gevallen zijn.
Nee in amerika is alles beter, daar kan je een plaatsje in een bestuursorgaan gewoon lekker handig kopen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:16 schreef Vampier het volgende:
California knows how to party
Groot gelijk..... achterlijke polderboeren in de regering hebben geen kaas gegeten van besturen maar alleen om hun eigen drama soap te ondersteunen.
Nederland: op naar een 3de wereldland
hehe, jij volgt de Amerikaanse politiek niet echt begrijp ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:16 schreef Vampier het volgende:
Groot gelijk..... achterlijke polderboeren in de regering hebben geen kaas gegeten van besturen maar alleen om hun eigen drama soap te ondersteunen.
Nee, Zweden en Canada zijn het meest gewild, de meesten gaan naar de great lakes en Ontario regioquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:23 schreef dork22 het volgende:
[..]
Nee in amerika is alles beter, daar kan je een plaatsje in een bestuursorgaan gewoon lekker handig kopen!
Waarom zijn er hier dan wel 5 baans wegen? Waarom betalen we hier minder belasting? Waarom zijn celstraffen dan meer effectief? Waarom Moeten mensen hier wel integreren in een van de 3 culturen? Waarom is deze regering minder drama soap?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:23 schreef dork22 het volgende:
[..]
Nee in amerika is alles beter, daar kan je een plaatsje in een bestuursorgaan gewoon lekker handig kopen!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:56 schreef beertenderrr het volgende:
denk dat ik dat ook ga doen als ik hier klaar ben
Ja en als alle hoogopgeleidde mensen weg zijn, dan kan jij ook een goede baan krijgen he? Als assistent ambtenaar in een dertigste ZBO adviesorgaan voor de overheid, inzake het gevaar van schroefdoppen op petflessen, in schaal zes regel vijf. hou wel rekening met de 60 % premies voor de WOZ, ECOtax en ZVW en OZB en BPM en AOW en VUT en nog een stelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef pfaf het volgende:
Mooi, opgerot staat netjes. Kan ik weer rustig door het bos fietsen zonder over wandelaars te vallen.
vol=vol, leeg=leeg.
Bijvoorbeeld ja. Ik zie er nu al naar uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:40 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja en als alle hoogopgeleidde mensen weg zijn, dan kan jij ook een goede baan krijgen he? Als assistent ambtenaar in een dertigste ZBO adviesorgaan voor de overheid, inzake het gevaar van schroefdoppen op petflessen, in schaal zes regel vijf.
Ik denk dat veel Nederlanders daar het klimaat niet aankunnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:27 schreef henkway het volgende:
[..]
de meesten gaan naar de great lakes en Ontario regio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |