quote:Op maandag 19 februari 2007 18:06 schreef michiel_merk het volgende:
Laat me raden, je leest bekijkt de plaatjes in de telegraaf ?
Tja quoten zonder te vertellen wie het heeft gezegd zijn niet zo zinnig hee, kan me buurvoruw wel geweest zijn...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is er ooit gezegd dat nederland zakt van een 1ste wereldland naar een 2e wereldland. maar een 3e
Bron?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef Vampier het volgende:
Ik lees steeds meer nieuwsberichten uit Nederland die duidelijk laten zien dat Nederland steeds meer op een 3de wereldland begint te lijken.
Bron?quote:De zorg holt achteruit,
Bron?quote:Het gemiddelde IQ dropped
Bron?quote:omdat het onderwijs bagger is.
Bron?quote:Groepen die anti westers zijn krijgen steeds meer te zeggen en worden door de regering gesponsored.
Bron?quote:Hun haatdragende boodschap mag niet tegen gesproken worden op straffe van een rechtzaak en een geldboete,
Bron?quote:en dit alles onder de noemer racisme.
Bron?quote:Democratie is er bijna niet meer.
Bron?quote:Je wordt kaal gepulkt door de regering
Bron?quote:uit naar van de belasting.
Bron?quote:Mensen met een andere mening worden vermoord bedregid of het zwijgen opgelegd.
Bron?quote:De Nederlande identiteit is ook al niet meer,
Bron?quote:trots zijn op je land mag niet meer
Bron?quote:en de nederlandse vlag wordt als racistisch gezien.
Bron?quote:Geen wonder dat er meer en meer mensen weggaan uit Nederland en hun heil zoeken in Noord-Amerika.
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef Vampier het volgende:
Het gemiddelde IQ dropped omdat het onderwijs bagger is.
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.
OK, voltooid deelwoord dus, excuses. dropte is verleden tijd. Nu weer ontopic.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.
Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.
Ik zou zeggen dat het niveau naar beneden gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.
Boh, jij zou FP-nieuwsposter moeten worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:
als TS eens lekker gaat emigreren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |