quote:Op maandag 19 februari 2007 18:06 schreef michiel_merk het volgende:
Laat me raden, je leest bekijkt de plaatjes in de telegraaf ?
Tja quoten zonder te vertellen wie het heeft gezegd zijn niet zo zinnig hee, kan me buurvoruw wel geweest zijn...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is er ooit gezegd dat nederland zakt van een 1ste wereldland naar een 2e wereldland. maar een 3e
Bron?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef Vampier het volgende:
Ik lees steeds meer nieuwsberichten uit Nederland die duidelijk laten zien dat Nederland steeds meer op een 3de wereldland begint te lijken.
Bron?quote:De zorg holt achteruit,
Bron?quote:Het gemiddelde IQ dropped
Bron?quote:omdat het onderwijs bagger is.
Bron?quote:Groepen die anti westers zijn krijgen steeds meer te zeggen en worden door de regering gesponsored.
Bron?quote:Hun haatdragende boodschap mag niet tegen gesproken worden op straffe van een rechtzaak en een geldboete,
Bron?quote:en dit alles onder de noemer racisme.
Bron?quote:Democratie is er bijna niet meer.
Bron?quote:Je wordt kaal gepulkt door de regering
Bron?quote:uit naar van de belasting.
Bron?quote:Mensen met een andere mening worden vermoord bedregid of het zwijgen opgelegd.
Bron?quote:De Nederlande identiteit is ook al niet meer,
Bron?quote:trots zijn op je land mag niet meer
Bron?quote:en de nederlandse vlag wordt als racistisch gezien.
Bron?quote:Geen wonder dat er meer en meer mensen weggaan uit Nederland en hun heil zoeken in Noord-Amerika.
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef Vampier het volgende:
Het gemiddelde IQ dropped omdat het onderwijs bagger is.
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.
OK, voltooid deelwoord dus, excuses. dropte is verleden tijd. Nu weer ontopic.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.
Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.
Ik zou zeggen dat het niveau naar beneden gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.
Boh, jij zou FP-nieuwsposter moeten worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:
als TS eens lekker gaat emigreren...
TS is al geëmigreerd omdat de zwaarlijvigheid van hem en zijn vriendin beter bij de Amerikaanse cultuur paste.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja en je IQ wordt gedurende je schooltijd vakkundig opgebouwd...![]()
als TS eens lekker gaat emigreren...
Een vreselijk betrouwbare leider, een zorgstaat, zorg dat er is voor IEDEREEN(!!!) , goede ouderen zorg, je hebt in de VS verder een betrouwbare politie, betrouwbare bedrijven die niet enorm achter de ellebogen werken, helemaal geen vreselijke nergens op gebaseerde beveiligings normen terwijl ze een straat verderop 2 banken beroven en er nog mee weg komen ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef FritsBom het volgende:
De VS heeft trouwens 3 echte kenmerken van een derde wereldland. Tienerzwangerschappen, moorden per 1000 inwoners (in sommige gebieden) en grote van staatschuld.
lolquote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
TS is al geëmigreerd omdat de zwaarlijvigheid van hem en zijn vriendin beter bij de Amerikaanse cultuur paste.
bakkesquote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Vampier het volgende:
nederland is gewoon een kutland.
Maar wel vanuit het buitenland naar een Nederlands forum..loserquote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Vampier het volgende:
Mjah, zo lang je jezelf kan redden in de VS lijken de mogelijkheden eindeloos. Maar het grootste deel mocht willen dat ze in Nederland, of andere fatsoenlijke landen zouden leven. Ik verwacht een tijd waar er economische vluchtelingen uit de VS komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een vreselijk betrouwbare leider, een zorgstaat, zorg dat er is voor IEDEREEN(!!!) , goede ouderen zorg, je hebt in de VS verder een betrouwbare politie, betrouwbare bedrijven die niet enorm achter de ellebogen werken, helemaal geen vreselijke nergens op gebaseerde beveiligings normen terwijl ze een straat verderop 2 banken beroven en er nog mee weg komen ook.
En je weet gewoon dat ze tegen hun nieuwe kennissen in Amerika alleen maar enorm positief praten over nederlandquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef Basp1 het volgende:
Wat vreemd eigenlijk om te constateren dat hier op fok het meest tegen nederland wordt afgezet door gefrustreerde mensen die naar een ander westers land zijn geemigreerd / wonen. Wat zou hier eigenlijk de echte reden van zijn. Ik denk dat ik het wel weet, namelijk de reden dat men ziet dat het eigenlijk helemaal niet zo koek en ei is in het beloofde land, maar door maar negatief over je geboorte land te blijven doen lijkt het of het steeds beter gaat met jezelf. Daar zal vast een zeker wel een leuke psychologsiche term voor zijn.
euh ontkenning ?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef Basp1 het volgende:
Wat vreemd eigenlijk om te constateren dat hier op fok het meest tegen nederland wordt afgezet door gefrustreerde mensen die naar een ander westers land zijn geemigreerd / wonen. Wat zou hier eigenlijk de echte reden van zijn. Ik denk dat ik het wel weet, namelijk de reden dat men ziet dat het eigenlijk helemaal niet zo koek en ei is in het beloofde land, maar door maar negatief over je geboorte land te blijven doen lijkt het of het steeds beter gaat met jezelf. Daar zal vast een zeker wel een leuke psychologsiche term voor zijn.
Obesitas toch.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef Basp1 het volgende:
Ik hou het vooralsnog nog eventjes op ontkenning hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef Vampier het volgende:
basp1 zit er ontzettend naast.
ROT op niet slecht over de VS pratenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een vreselijk betrouwbare leider, een zorgstaat, zorg dat er is voor IEDEREEN(!!!) , goede ouderen zorg, je hebt in de VS verder een betrouwbare politie, betrouwbare bedrijven die niet enorm achter de ellebogen werken, helemaal geen vreselijke nergens op gebaseerde beveiligings normen terwijl ze een straat verderop 2 banken beroven en er nog mee weg komen ook.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT op niet slecht over de VS praten
GOD BLESS THE USA![]()
Hou je mond en verscheur ff je NL paspoort.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Vampier het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
[..]
lolNederlanders verzanden discussies door naar details te kijken om zo een daadwerkelijke discussie uit de weg te gaan.
ps mijn vriendin vrouwpast hier beter omdat ze Amerikaans is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |