quote:Op maandag 19 februari 2007 18:06 schreef michiel_merk het volgende:
Laat me raden, je leest bekijkt de plaatjes in de telegraaf ?
Tja quoten zonder te vertellen wie het heeft gezegd zijn niet zo zinnig hee, kan me buurvoruw wel geweest zijn...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is er ooit gezegd dat nederland zakt van een 1ste wereldland naar een 2e wereldland. maar een 3e
Bron?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef Vampier het volgende:
Ik lees steeds meer nieuwsberichten uit Nederland die duidelijk laten zien dat Nederland steeds meer op een 3de wereldland begint te lijken.
Bron?quote:De zorg holt achteruit,
Bron?quote:Het gemiddelde IQ dropped
Bron?quote:omdat het onderwijs bagger is.
Bron?quote:Groepen die anti westers zijn krijgen steeds meer te zeggen en worden door de regering gesponsored.
Bron?quote:Hun haatdragende boodschap mag niet tegen gesproken worden op straffe van een rechtzaak en een geldboete,
Bron?quote:en dit alles onder de noemer racisme.
Bron?quote:Democratie is er bijna niet meer.
Bron?quote:Je wordt kaal gepulkt door de regering
Bron?quote:uit naar van de belasting.
Bron?quote:Mensen met een andere mening worden vermoord bedregid of het zwijgen opgelegd.
Bron?quote:De Nederlande identiteit is ook al niet meer,
Bron?quote:trots zijn op je land mag niet meer
Bron?quote:en de nederlandse vlag wordt als racistisch gezien.
Bron?quote:Geen wonder dat er meer en meer mensen weggaan uit Nederland en hun heil zoeken in Noord-Amerika.
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef Vampier het volgende:
Het gemiddelde IQ dropped omdat het onderwijs bagger is.
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.
OK, voltooid deelwoord dus, excuses. dropte is verleden tijd. Nu weer ontopic.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.
Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ gedropt omdat het onderwijs bagger is.
Ik zou zeggen dat het niveau naar beneden gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is goed. Ten eerste, persoonsvorm is stam +t, en ten tweede, al wás het verleden tijd, dan was het nog gedropt.
Boh, jij zou FP-nieuwsposter moeten worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:
als TS eens lekker gaat emigreren...
TS is al geëmigreerd omdat de zwaarlijvigheid van hem en zijn vriendin beter bij de Amerikaanse cultuur paste.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja en je IQ wordt gedurende je schooltijd vakkundig opgebouwd...![]()
als TS eens lekker gaat emigreren...
Een vreselijk betrouwbare leider, een zorgstaat, zorg dat er is voor IEDEREEN(!!!) , goede ouderen zorg, je hebt in de VS verder een betrouwbare politie, betrouwbare bedrijven die niet enorm achter de ellebogen werken, helemaal geen vreselijke nergens op gebaseerde beveiligings normen terwijl ze een straat verderop 2 banken beroven en er nog mee weg komen ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef FritsBom het volgende:
De VS heeft trouwens 3 echte kenmerken van een derde wereldland. Tienerzwangerschappen, moorden per 1000 inwoners (in sommige gebieden) en grote van staatschuld.
lolquote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
TS is al geëmigreerd omdat de zwaarlijvigheid van hem en zijn vriendin beter bij de Amerikaanse cultuur paste.
bakkesquote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Vampier het volgende:
nederland is gewoon een kutland.
Maar wel vanuit het buitenland naar een Nederlands forum..loserquote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Vampier het volgende:
Mjah, zo lang je jezelf kan redden in de VS lijken de mogelijkheden eindeloos. Maar het grootste deel mocht willen dat ze in Nederland, of andere fatsoenlijke landen zouden leven. Ik verwacht een tijd waar er economische vluchtelingen uit de VS komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een vreselijk betrouwbare leider, een zorgstaat, zorg dat er is voor IEDEREEN(!!!) , goede ouderen zorg, je hebt in de VS verder een betrouwbare politie, betrouwbare bedrijven die niet enorm achter de ellebogen werken, helemaal geen vreselijke nergens op gebaseerde beveiligings normen terwijl ze een straat verderop 2 banken beroven en er nog mee weg komen ook.
En je weet gewoon dat ze tegen hun nieuwe kennissen in Amerika alleen maar enorm positief praten over nederlandquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef Basp1 het volgende:
Wat vreemd eigenlijk om te constateren dat hier op fok het meest tegen nederland wordt afgezet door gefrustreerde mensen die naar een ander westers land zijn geemigreerd / wonen. Wat zou hier eigenlijk de echte reden van zijn. Ik denk dat ik het wel weet, namelijk de reden dat men ziet dat het eigenlijk helemaal niet zo koek en ei is in het beloofde land, maar door maar negatief over je geboorte land te blijven doen lijkt het of het steeds beter gaat met jezelf. Daar zal vast een zeker wel een leuke psychologsiche term voor zijn.
euh ontkenning ?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef Basp1 het volgende:
Wat vreemd eigenlijk om te constateren dat hier op fok het meest tegen nederland wordt afgezet door gefrustreerde mensen die naar een ander westers land zijn geemigreerd / wonen. Wat zou hier eigenlijk de echte reden van zijn. Ik denk dat ik het wel weet, namelijk de reden dat men ziet dat het eigenlijk helemaal niet zo koek en ei is in het beloofde land, maar door maar negatief over je geboorte land te blijven doen lijkt het of het steeds beter gaat met jezelf. Daar zal vast een zeker wel een leuke psychologsiche term voor zijn.
Obesitas toch.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef Basp1 het volgende:
Ik hou het vooralsnog nog eventjes op ontkenning hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef Vampier het volgende:
basp1 zit er ontzettend naast.
ROT op niet slecht over de VS pratenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een vreselijk betrouwbare leider, een zorgstaat, zorg dat er is voor IEDEREEN(!!!) , goede ouderen zorg, je hebt in de VS verder een betrouwbare politie, betrouwbare bedrijven die niet enorm achter de ellebogen werken, helemaal geen vreselijke nergens op gebaseerde beveiligings normen terwijl ze een straat verderop 2 banken beroven en er nog mee weg komen ook.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT op niet slecht over de VS praten
GOD BLESS THE USA![]()
Hou je mond en verscheur ff je NL paspoort.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Vampier het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
[..]
lolNederlanders verzanden discussies door naar details te kijken om zo een daadwerkelijke discussie uit de weg te gaan.
ps mijn vriendin vrouwpast hier beter omdat ze Amerikaans is
GOD BLESS THE USAquote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze jongen interesseert het
Waarom in GODSNAAM noem je het dan noord amerika.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Vampier het volgende:
Noord America == Canada oetlullen
Ras menger !!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
[..]
ps mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Mexico is Midden Amerikaquote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom in GODSNAAM noem je het dan noord amerika.
De continent noord Amerika is Mexico VS met Alaska en Canada.
Ben je nou zo fucking trots op Amerika dat je tegenwoordig een land als Canada betitelt als Noord Amerika?
Flikker een end op. O wacht, dat ben je al, triest geval.
Hij blijft geweldig:quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef Vampier het volgende:
Ow en Nederlanders zijn een verbitterd volk, net zoals de Russen.
Of in Americaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
TS woont helemaal niet in Amerika, maar gewoon in Appelscha of zo..
quote:America is een dorp in de gemeente Horst aan de Maas in de Nederlandse provincie Limburg. Het dorp is gelegen in de streek De Peel, aan de spoorlijn Venlo - Eindhoven (station America), maar heeft sinds 1970 geen treinstation meer. America heeft 2170 inwoners (2004).
Het dorp is vooral bekend door de Tex-Mexformatie Rowwen Hèze, de twee Center Parcs parken (het Meerdal en Park Loohorst), maar ook door de opvallende plaatsnaam.
Eind 2005 werd bekend dat Joey Litjens, een 15-jarige jongen uit America een contract heeft getekend bij het Arie Molenaar Racing Team. Vanaf het seizoen 2006 zou de talentvolle Litjens wel eens het belangrijkste exportproduct van America kunnen worden wanneer hij Grand-Prixwedstrijden gaat rijden in de 125cc-categorie.
Heeft ze haar Sweet Sixteen al gehad?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Om de een of andere reden voelt Vampier zich helemaal geweldig omdat hij in de VS woont. Hij denkt nu dat hij meer is omdat z'n nieuwe thuislandje toch o zo geweldig en superieur is.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef Schorpioen het volgende:
Dat je als Nederlander over Amerika loopt te zeiken kan ik me op zich nog wel voorstellen, Amerika is een wereldmacht en van grotere invloed op de wereld dan Nederland, maar het is toch wel heel erg zielig als je al jarenlang in Amerika woont en nog steeds onophoudelijk over NL blijft zeiken. Make up your fucking mind, of blijf daar en hou je bek met je gezemel, of geef gewoon eerlijk de waarheid toe dat je het daar helemaal niet zo naar je zin hebt en het liefste weer in NL komt wonen!!
Gozer ik ben zwaar verslaafd aan de meth... waarom denk je dat ik al eeuwen geen foto vanmezelf op fok! heb geplaatst? Elke dag is voor mij een gevecht tegen een verslaving die ik niet kan winnen. Ik zit in de tussentijd al op de WIFI van de buren omdat alles hier afgesloten is, ik trek ook electiciteit van de buren waarmee ik een lamp en mijn laptop voed. Verder heb ik mijn auto moeten verkopen en sta ik op het punt om ontslagen te worden van mijn baan. Alles is gewoon naar de klote.... en alles gaat nog verder naar de klote.... ik kan nergens aankloppen want ik wordt dan opgesloten omdat ik drugs gebruikt heb, ik kan nergens heen en ik kan geen kant uit. Mijn dealer heeft me een pre-pay mobiel gegeven om drugs te bestellen en gevraagd ofdat ik voor hem kon komen werken..... man... help me uit deze hel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om de een of andere reden voelt Vampier zich helemaal geweldig omdat hij in de VS woont. Hij denkt nu dat hij meer is omdat z'n nieuwe thuislandje toch o zo geweldig en superieur is.
Echter, gaan we naar allerlei rapporten kijken, dan staan keer op keer west-europese landen en dus ook nederland, boven amerika qua levensstandaard voor de burger.
Daar ben ik geboren.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
TS woont helemaal niet in Amerika, maar gewoon in Appelscha of zo..
idd..you've lost it "ik wordt" met DTquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:51 schreef Vampier het volgende:
[..]
Gozer ik ben zwaar verslaafd aan de meth... waarom denk je dat ik al eeuwen geen foto vanmezelf op fok! heb geplaatst? Elke dag is voor mij een gevecht tegen een verslaving die ik niet kan winnen. Ik zit in de tussentijd al op de WIFI van de buren omdat alles hier afgesloten is, ik trek ook electiciteit van de buren waarmee ik een lamp en mijn laptop voed. Verder heb ik mijn auto moeten verkopen en sta ik op het punt om ontslagen te worden van mijn baan. Alles is gewoon naar de klote.... en alles gaat nog verder naar de klote.... ik kan nergens aankloppen want ik wordt dan opgesloten omdat ik drugs gebruikt heb, ik kan nergens heen en ik kan geen kant uit. Mijn dealer heeft me een pre-pay mobiel gegeven om drugs te bestellen en gevraagd ofdat ik voor hem kon komen werken..... man... help me uit deze hel!
Kijk eens naar de samenhang van de posts die ik de afgelopen tijd geschreven heb. Kijk eens naar de inhoudelijke reacties.... die zijn er niet.
Ze is tiener en heeft al tien zwangerschappen achter de rug?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
ps mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Zelfs god heeft een schijthekel aan de VSquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:32 schreef BonJovi het volgende:
GOD BLESS THE USA
Wat lul je nou USA is in veel fronten veel beter dan Nederland. En waarom zo negatief over the USA, de meeste zijn er amper geweest dus ze lullen onzin. Ik ken mensen die ook dachten Amerika whatever maar toen ze er geweest waren wouden ze niks lievers dan daar weer naar toe gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zelfs god heeft een schijthekel aan de VS
Neejdurlans bleivd un moelikkuh taalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat lul je nou USA is in veel fronten veel beter dan Nederland. En waarom zo negatief over the USA, de meeste zijn er amper geweest dus ze lullen onzin. Ik ken mensen die ook dachten Amerika whatever maar toen ze er geweest waren wouden ze niks lievers dan daar weer naar toe gaan.
OH SAY CAN YOU SEE, By the dawns early light![]()
Ja, de wereld houdt gewoon op bij de grens en de kustquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef Vampier het volgende:
Sorry ik ben geintegreerd in Amerika, Nederlands/Duits/Frans zijn slechts overbodige ballast.
Hou je bek, en trouwens als Nederland ooit word aangevallen of bedreigd. Dan zijn er de Amerikanen die voor ons klaar staan, omdat Nederland geen poot heeft om te staan. Ze gaan dan smeken om hulp van de USAquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neejdurlans bleivd un moelikkuh taal
Amerika zou wel MOETEN helpen, ze smeken ons immers ook om manschappen naar het o zo gevaarlijke land Irak te sturen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hou je bek, en trouwens als Nederland ooit word aangevallen of bedreigd. Dan zijn er de Amerikanen die voor ons klaar staan, omdat Nederland geen poot heeft om te staan. Ze gaan dan smeken om hulp van de USA![]()
Er zijn altijd mensen die slecht over Amerikanen praten, maar Amerikanen zijn heel gezellige en leuke mensen. Ik werkte hier voor Amerikanen en had echt veel lol met hun. Toen ik op vakantie was waren hun ook altijd heel open, terwijl op vakantie Nederlanders meeste rotzooi schoppen in Spanje ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Amerika zou wel MOETEN helpen, ze smeken ons immers ook om manschappen naar het o zo gevaarlijke land Irak te sturen.
Denk eens na wanneer je wat zegt. O wacht!!!!! Jij bent typisch een Amerikaan! Heeft nooit zijn feiten bij elkaar maar schreeuwt voor 20!
Heb ik het daar over?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die slecht over Amerikanen praten, maar Amerikanen zijn heel gezellige en leuke mensen. Ik werkte hier voor Amerikanen en had echt veel lol met hun. Toen ik op vakantie was waren hun ook altijd heel open, terwijl op vakantie Nederlanders meeste rotzooi schoppen in Spanje ofzo.
Jij bent een typische Nederlander. zeikt om alles en wijst vinger naar anderen.egoistisch en achterbaks
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.
Ik ook wel. Maar het is niet erg wanneer je ook wat lager geschoolden hebt. Wat heb je aan enorm hoog geschoolden? Afgezien van de artsen en hoge professoren heb je voor het huis tuin en keuken gebruik toch de middelmatig geschoolden nodig.quote:
Niet veel op een rijtje? Dus je kent het grotendeel van Amerika, je bent er vast vaak geweest. En je kent uiteraard veel Amerikanen, yeah right. Je geeft zelf geeneens goede argumenten, je bent zelf een kip zonder kop als de meeste hier die zomaar slecht over Amerikanen praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik het daar over?
Ik zeg alleen dat ze gewoon ook zouden moeten helpen omdat wij hun ook helpen.
Verder zeg ik dat de Amerikanen niet veel op hun rijtje hebben staan en zonder enorme goede argumenten een land bombarderen omdat in hun ogen er massavernietigingswapens liggen. Nu er niets gevonden is gaan ze daar nogsteeds naar uit. Dat vind ik behoorlijk typisch. Hierdoor zijn er ook asociaal veel controles voor alles. Ze slaan door.
daarom is USA ideaalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef dvr het volgende:
Jammer dat jullie dit topic massaal verbaggeren tot een NL <> VS wedstrijdje, want er zit wel degelijk wat in. 3e wereld is overdreven, maar 2e wereld.. die kant gaat het hard op.
De welvaartsstijging blijft al jaren achter bij landen als Ierland en Spanje, en nu de voormalige oostbloklanden, die druk bezig zijn om hun achterstanden om te zetten in een voorsprong.
Het onderwijs is volkomen verkloot. Zelfs HBO en WO studenten hebben moeite met spellen, formuleren en rekenen.
De zorg loopt kwalitatief en kwantitatief jaren achter op die in andere landen. Steeds meer Nederlanders wijken voor goede en betaalbare diagnoses, ingrepen en therapiën uit naar België, Duitsland, de VS en zelfs naar Turkije.
Dienstverlening door overheid en bedrijven wordt steeds anoniemer en belabberder, je stuit overal op mensen die je niet kunnen helpen -als je ze al kunt bereiken- terwijl dat wel hun taak is.
Het openbaar bestuur is verworden tot een geldverslindend circus van papierschuivers en tandeloze vergadertijgers waarin niemand bevoegd, verantwoordelijk of voldoende capabel is om ook daadwerkelijk te besturen.
De rechtstaat is op sterven na dood. Advocaten en rechters zitten op elkaars stoel, corruptie tiert welig, ambitieuze officieren van justitie laten belangrijke maar saaie of ingewikkelde dossiers liggen, het volk voelt zich niet beschermd of vertegenwoordigd door de politie, en de oplossingscijfers zijn bedroevend.
De Nederlandse cultuur (TV, straatbeeld, taalgebruik, etc) is de laatste twee decennia verpauperd en gedebiliseerd.
..En het lijkt niemand een reet te interesseren. Mensen die zich wel willen inzetten, naar kwaliteit willen streven en zich verantwoordelijk opstellen worden zeldzaam.
Er is vast wel meer te bedenken.. ik houd me aanbevolen voor aanvullingen
Ik heb een schijthekel aan de VS omdat mensen zoals jij en vampier bestaan. Tyf toch op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat lul je nou USA is in veel fronten veel beter dan Nederland. En waarom zo negatief over the USA, de meeste zijn er amper geweest dus ze lullen onzin. Ik ken mensen die ook dachten Amerika whatever maar toen ze er geweest waren wouden ze niks lievers dan daar weer naar toe gaan.
OH SAY CAN YOU SEE, By the dawns early light![]()
Hoezo dat dan? Omdat we Amerika verdedigen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan de VS omdat mensen zoals jij en vampier bestaan. Tyf toch op.
Je bent gewoon een kut pauper die hier zit te kankeren in de hoop reacties uit te lokkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Omdat we Amerika verdedigen?
SUPPORT OUR TROOPS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |