Jaap vond het zelf wel grappig toen hij het vertelde. Hij zei dat z'n vader helemaal gek was, leuk gek. Grappen en grollen maar dat hij nooit belt omdat het geld kost. De redactie vroeg aan Jaap waarom zijn vader nooit terugbelt en toen zei Jaap dat hij dat nooit doet want dat kost geld. Daar moest hij zelf om lachen dus dan ga ik er zeker geen drama van maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik zie de grap hier niet van in. Triest als je geen contact met je vader hebt,dat is heel vervelend, om wat voor reden dan ook.
Beiden zijn ook niet erg interessant.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
Leuk dat ze een gesprek hebben, maar zowel brian en jaap kunnen mijn aandacht niet houden.
die weegschaal moet gewoon luister hoezodanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Natasia: Ik ben wel afgevallen, maar de weegschaal zegt van niet
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap weet alles van huwelijk en scheiding. Dr. Phil heeft het uitgelegd ......
[afbeelding]
Ok, ok, ik liet me even gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap vond het zelf wel grappig toen hij het vertelde. Hij zei dat z'n vader helemaal gek was, leuk gek. Grappen en grollen maar dat hij nooit belt omdat het geld kost. De redactie vroeg aan Jaap waarom zijn vader nooit terugbelt en toen zei Jaap dat hij dat nooit doet want dat kost geld. Daar moest hij zelf om lachen dus dan ga ik er zeker geen drama van maken.
hahahahahahaha omygod!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap : "Het is zo moeilijk, ik kan mezelf niet zijn. Ik moet hier netjes eten en aan tafel ziiten. Zo ben ik niet ...."
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Natasia: Ik ben wel afgevallen, maar de weegschaal zegt van niet
Hij is specifiek bang voor een hengst. Die ander (en eerdere) vind hij geen probleem begreep ik van hem.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Huub is dus eigenlijk gewoon bang voor de paarden, dat dacht ik al eerder te zien.
Eerder vanmiddag zei ze tegen Eric dat het 4 uur kan duren, of 24 uur of 48 uur. De artsen hebben aangegevn dat hij stervende is maar kunnen niet verder voorspellen. Het is gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat zijn Syl en Huub weer lief samen. Syl vertelt aan Huub dat de dosis morfine bij haar vader weer verhoogd is en hij nu in een soort van coma ligt. Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren.
Gister zei ze al dat er achter iemand 24 uur standby staat om meteen weg te gaan als het nodig is.
Goh dan is hij tot nu toe steeds zichzelf geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef Fleur-tje het volgende:
'als ik hier mezelf ben heb ik voortdurend oorlog'... heeft Jaap vastgesteld.
Niet nodig.quote:
Nou, je kunt het ook zien dat het dus eigenlijk nog erger kan hahahaha.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh dan is hij tot nu toe steeds zichzelf geweest.
gister draaide ze ook toen de andere in de jakuzi zatenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Syl mag DJ-lessen gaan volgen, leuk voor haar.![]()
![]()
![]()
He gozer!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian_Nick luisterd zo'n beetje half afwezig mee met Japio over zijn cum laude verhaal.
Natasia: AMANDA!
Ian_Nick valt ongeveer van stoel.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde het: Eric gaat Natrasha worden vanavond!!!! Jaaaaahhhhhhh!!!!
Ja man, ik heb zelfs mijn hoge hakken al aangetrokken...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Mokum020![]()
Ben je al zenuwachtig voor als Natrasha komt?![]()
Neuken met Huub!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde het: Eric gaat Natrasha worden vanavond!!!! Jaaaaahhhhhhh!!!!
Dan zorg ik dat ik gepikt en gesteven achter mijn PC?tje zit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, Natrasha komt. Eric zegt dat het om 7 uur gaat beginnen......
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik gepikt en gesteven achter mijn PC?tje zit.
Eerder Brian dan...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Neuken met Huub!(die pakt toch elk wijf)
![]()
![]()
brain (rat ) bedoel jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Neuken met Huub!(die pakt toch elk wijf)
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Neuken met HuubBrainles!(die pakt toch elk wijf)
![]()
![]()
Eric trekt volgens mij het hele hok leeg, ruimte nodig!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric is druk bezig in de kapsalon, de massagetafel moet eruit .....
[afbeelding]
OMG, wanneer gaat deze jongen eens z'n eigen leven leiden en zichzelf de schuld geven van z'n problemen ipv alleen maar naar anderen te wijzen en in de slachtofferrol te kruipen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap : "Kinderen kijken het meest naar de ouder van hetzelfde geslacht. Dat heb ik met mijn vader, hij is een beetje dit (wijzend op z'n voorhoofd). En daarom ben ik ook een beetje ...."
Goddank ... ik denk dat zij wél kan draaien !!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Is een hoofdartikel in De Telegraaf van vandaagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
Gezellig om te hebben over jezelf in coma drinken , terwijl de vader van Syl in coma ligt, horken![]()
brian houd toch ook meer van reggea en bob marley dan die dance shit, denk dat hij dat moet draaien ofsoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef Fleur-tje het volgende:
[..]
Goddank ... ik denk dat zij wél kan draaien !!!
Haar muziek keuze bevalt mij ook beter eigenlijk
Nee, dat feest is volgende weekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef obezzi het volgende:
vanavond is toch t feest van eric en huub of niet????
Nee, volgende week pas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef obezzi het volgende:
vanavond is toch t feest van eric en huub of niet????
wat gaat er vanavond gebeuren dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat feest is volgende week
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet zeker weet tot je het probeert. Leuk zou het wel zijn. En de redactie heeft vaker bewezen om dat ze dingen met een beetje humor wel doorlaten.
Een feest door de redactie geregeld met onder andere Eric als Miss Natrascha en waarschijnlijk ook de Teasers vriendinnetjes van Amandaquote:
leuk zeg, ik weet zeker dat ze na een paar keer oefenen veel beter kan draaien dan parabrothaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.
Ik wil liedjes erop zetten die toepasselijk zijn bij de bewoner, of zoals wij ( ik) ze zie, enzo.
Ik wil ook speciaal voor huub ( op "verzoek" van jaap) de kabouterdans van kabouterplop erop zetten![]()
Zo ook het liedje : wat zullen we drinken 7 dagen lang.....( vind ik ook een toepasselijk liedje)
Voor natasia, niemand laat zijn eigen kind alleen. ( en misschien ook ma baker van boney M)
Slaap, van de opposites voor jaapen oja.....de twist voor jaap, van de fat boys & chubby checker
Vuile huichelaar vond ik ook een hele goeie![]()
Danny de munk- vrienden voor het leven
Drukwerk - je loog tegen mij
Affijn, nog meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkomhet busje komt zo ..het busje komt zooo(voor rat)
![]()
Voor Brian: 'There's a rat in my kitchen' vn UB40quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.
Ik wil liedjes erop zetten die toepasselijk zijn bij de bewoner, of zoals wij ( ik) ze zie, enzo.
Ik wil ook speciaal voor huub ( op "verzoek" van jaap) de kabouterdans van kabouterplop erop zetten![]()
Zo ook het liedje : wat zullen we drinken 7 dagen lang.....( vind ik ook een toepasselijk liedje)
Voor natasia, niemand laat zijn eigen kind alleen. ( en misschien ook ma baker van boney M)
Slaap, van de opposites voor jaapen oja.....de twist voor jaap, van de fat boys & chubby checker
Affijn, nog meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor Brian: 'There's a rat in my kitchen' vn UB40
Ofquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor Brian: 'There's a rat in my kitchen' vn UB40
Getverdemme, ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij komen de restjes tussen zijn tanden los door de cola.
Travestiet bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:48 schreef milk-shake het volgende:
hij is een transexueel.....hij werkt in een bordeel ............ja van 9 tot 5 is hij een omgebouwd wijf....voor eric
Voor Huub (Wanneer hij Natrasha tongzoent) : "three times a lady" van Lionel richiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
ja zo gaat het liedje nou eenmaalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Travestiet bedoel je zeker?
kelly is een transexueel.
Natasia: Vanity6 - Nasty girlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ken dat liedje niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:50 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja zo gaat het liedje nou eenmaal![]()
[mierenneukmodus]quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Travestiet bedoel je zeker?
kelly is een transexueel.
weer wat geleerd...........poeh hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]
Iemand is niet EEN transexueel, maar iemand IS transexueel.
Net zoals dat iemand hetero, homo of bisexueel is.
Je bent niet een hetero, maar je bent hetero..
[/mierenneukmodus]
neeeeeeeeeeeeeee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef suleika25 het volgende:
Herman brood - ode aan de kut.....is zeker iets te grof![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hetero bent, ben je een hetero,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
En jij bent een zeurquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom staat Brian naar Natasia dr bh te graaien?!
Heterosexueel, homosexueel transexueel zijn volgens mij geen zelfstandige naamwoordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als je hetero bent, ben je een hetero,
Als je homo, bent ben je een homo,
dus als je transsexueel bent, ben je een transsexueel......
Maar zijn "loopje" houdt hij vol.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:57 schreef Sporti het volgende:
Het lijkt wel een volksverhuizing, Eric met al zijn spullen richting kapslaon,![]()
Amanda komt hem helpen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:57 schreef bunnyma het volgende:
Waarom 2 champagne glazen ?
1 voor Eric en 1 voor Natrasha?
LEKKER BELANGRIJK ik zeg ..ik hou der van!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heterosexueel, homosexueel transexueel zijn volgens mij geen zelfstandige naamwoorden
maar goed
Ben benieuwd wat de van Dale zegt over allebij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heterosexueel, homosexueel transexueel zijn volgens mij geen zelfstandige naamwoorden
maar goed
EDIT: laat maar, het kan allebij volgens de van Dale.
trans·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de van Dale zegt over allebij.![]()
Eric blijft maar heen en weer rennen he.
Pisnichtenquote:
Is dat zo??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef Dogga het volgende:
Omg omg ben ik ff blij dat ik niet ben gaan basketball
natrashaaaaa komtLOL this will be funny!!!
Originele taal- en spelfouten #11quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En jij schrijft bent zonder n.
Lees je je berichtje wel eerst voor je op "invoeren" klikt ?![]()
ehm..ik bedoelde het woordje allebij. Het is natuurlijk allebei en dat vindt Van Dale waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
trans·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 iem. die voor het gevoel tot de andere sekse behoort en die een geslachtsverandering verlangend of ondergaan hebbend
trans·sek·su·eel2 (bn.)
1 de geaardheid hebben van een transseksueel
Nee, alleen travestieten gelul...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:11 schreef Gigageil het volgende:
Krijgen we de hele Zaterdagavond dat transeksuele homo gelul ?![]()
Ik hoop het niet maar ben bang van welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:11 schreef Gigageil het volgende:
Krijgen we de hele Zaterdagavond dat transeksuele homo gelul ?![]()
Het was ook in mierenneuk modus...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
[..]
ehm..ik bedoelde het woordje allebij. Het is natuurlijk allebei en dat vindt Van Dale waarschijnlijk ook.
Ik snap niet zo goed waarom je zo moeilijk doet om een hetero of hetero maar wel allebei met een lange ij schrijft ipv een korte.Ach ja, lekker belangrijk allemaal.
Zucht.. na 6 maanden nog een keer : in het weekend mag dat!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef tipsch het volgende:
wat is dat nou, Huub slaapt onder werktijd?![]()
zucht, dus in het weekend mag datquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zucht.. na 6 maanden nog een keer : in het weekend mag dat!
En hij werkt vaak onder slaaptijd ....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef tipsch het volgende:
wat is dat nou, Huub slaapt onder werktijd?![]()
De mannelijke persoonlijkheid moet 'uittreden' uit het lichaam gedurende een ritueel, zodat er plaats is voor de nieuwe persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:22 schreef bunnyma het volgende:
Het lijkt wel of Eric eerst in trance gebracht moet worden.....al die kaarsen, champagne!
Huub kan beter wakker worden, non-stop rocken - da's 24/7quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hij werkt vaak onder slaaptijd ....![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De mannelijke persoonlijkheid moet 'uittreden' uit het lichaam gedurende een ritueel, zodat er plaats is voor de nieuwe persoonlijkheid.
Ik vind het een stoere actiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
Zijn Hupert en Eric al begonnen met de jacht op de masterbedroom?
Dacht dat ze maandag zeiden..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
Vannacht zeiden ze dat ze vanaf maandag de jacht gaan openen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
Inderdaad maandag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:29 schreef Mika25 het volgende:
Dacht dat ze maandag zeiden..
Hier doet de boel het gewoon hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
Nou ik heb dus niets gemist.![]()
Ga maar even wat eten. de stop er uit, gelijk streamlock![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vind het een stoere actie![]()
Paar ideetjes:
The Winner takes it All - ABBA
Dancing Queen - ABBA
Candy Kisses - Bill Haley
Vrijgezel - Boudewijn de Groot (voor Huub en Syl, die vind ik bij ze passen)
Mensen om mij heen - Boudewijn de Groot
Je loopt je lul achterna - Doe Maar
Secret Love - Freddie Fender (JA voor natasia)
Naked Women and Beer - Kid Rock
Meanest Woman Blues - hawkshaw Hawkins
Du Bist mien speklap - henk wijngaard
Was ik maar een dichter - henk wijngaard
I gotta get drunk -george jones
Dear Penis - Randy Travis (voor brian *hehe* die is heel heel goed gaat over impotentie)
I'm a nut - Roger Miller (japio)
Het is moeilijk bescheiden te blijven -
Tearoom Tango (Je hebt me belazerd) - wim sonneveld (voor brian en amanda)
Zij kon het lonken niet laten - Wim Sonneveld
Misschien hier even een apart topic voor maken?
(ohja ik heb deze allemaal dusse kan ze je eventueel sturen)
Je was me net voorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef Mika25 het volgende:
Jaap heeft de vork in de verkeerde hand...ik voorzie een ruzie
witte substantie = kaassausquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Mika25 het volgende:
Kleefrijst met witte substantie...boontjes en vis.
Nou nou, das een culinair hoogstandje hoor
Je bent wel rechts, vreemd, dat zou ik dus echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:40 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik snij ook met links.. kan het rechts gewoon niet, ben behoorlijk motorisch gestoord dan.
Ja, als geintje, maar ik hoop dat hij vooraan thuis mag blijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:35 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
Heeft Hans, die thaiboksleraar, ribben gekneusd bij Huub?
Dus hij heeft gedaan waar hij mee dreigde?
Haar naam was Keetje Tippel voor Amandaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:20 schreef suleika25 het volgende:
God is a DJ - faithless
Te makkelijk voor woorden: The Godfather Theme...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar naam was Keetje Tippel voor Amanda
It' s raining men voor Eric.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar naam was Keetje Tippel voor Amanda
Je moet het ook niet te moeilijk maken voor amanda he.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Te makkelijk voor woorden: The Godfather Theme...![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te moeilijk maken voor amanda he.![]()
Snollie met de ellebogen op tafel en het glas wijn in 2 handen, aan de kelk nog wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, dat netjes eten wil nog niet echt lukken zo te zien...
SilviSAAI heeft er nooit zin inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:49 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia heeft er echt geen zin in![]()
Hoop dat het volgende week wat beter met haar gaat...
nou kan me er in haar positie, op dit moment wel iets bij voorstellen.quote:
hoeveel zin zou jij hebben als je vader op sterven ligt ????quote:
Kom op zeg, haar vader ligt op streven, het kan ieder moment afgelopen zijn. Syl is de enige DAME in huis.quote:
Kom op zeg, SilviSAAI is altijd saai net zo als, hoe heet hij ook al weer..OOh ja Boer Bartquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:54 schreef petraa het volgende:
[..]
hoeveel zin zou jij hebben als je vader op sterven ligt ????![]()
Ach sommige mensen kan je beter niet op ingaan en jij bent er zo een dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Kom op zeg, SilviSAAI is altijd saai net zo als, hoe heet hij ook al weer..OOh ja Boer Bart
Het zijn geen leuke geintjes hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, als geintje, maar ik hoop dat hij vooraan thuis mag blijven
.. laat maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Kom op zeg, SilviSAAI is altijd saai net zo als, hoe heet hij ook al weer..OOh ja Boer Bart
Jij kijkt zeker alleen rond 21:00 als de dgk-website een gescripte ruzie aankondigt? Logisch dat je dan een andere Sylvia krijgt te zien dan 21% van de kijkers...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
Neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen rond 21:00 als de dgk-website een gescripte ruzie aankondigt? Logisch dat je dan een andere Sylvia krijgt te zien dan 21% van de kijkers...
ik ben het met je eens! ze is vooral saai in een betekenis van weinig meegaand en dat kan soms erg irritant zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
ja walgelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Mooi plaatje van Syl en Mama Tasia, ware het niet dat Mama Tasia Syl heeft zitten bashen bij het leven.![]()
[afbeelding]
Wanner was dit??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
ja walgelijk.
Ook opvallend dat dat niet op de talpa site kwam te staan. ( en er was niet veel aan de hand in het huis, dus dat viel me op)
Ja ... niet goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
ik vind huub er erg slecht uitzien trouwens wit bekkie ensow.
Net aan tafel.quote:
Leuk ...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Brainles en Huub gaan zich ook verkleden als vrouw.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Huub en Braaaaajen willen zich ook omkleden als vrouw![]()
![]()
![]()
Je valt steeds in herhaling gisteren ook al.quote:
OK Ik zal het eventjes niet meer zeggen...Nou nog één keer dan--SilviSAAI is altijd SAAI ook als haar vader niet op sterven ligtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Je valt steeds in herhaling gisteren ook al.![]()
En wat je zegt toont zo weinig medeleven met iemand die op
het bericht zit te wachten dat haar vader is overleden. Jammer![]()
Buiten dat, het is gewoon een saai wijf die haar mond alleen open trekt omdat Huub het er uittrekt. OOK als haar Vader niet op sterven ligt zit ze vaak te kijken of half Nederland op sterven ligt......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef Borga het volgende:
[..]
OK Ik zal het eventjes niet meer zeggen...Nou nog één keer dan--SilviSAAI is altijd SAAI ook als haar vader niet op sterven ligt
Toch wel diep triest dat Natasia het hem allemaal moet uitleggen. En dan nog Natasia tegenspreken ook ..... Natasia wordt zelfs pissig, Sylvia steunt haar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:18 schreef Clank het volgende:
Jaap molt ff de vuilnisbak.
Soms zit de kracht in de herhaling, maar waarom heb ik nu de gedachte dat het in dit geval net als bij bijvoorbeeld Natasja niet het geval is. Eigenlijk ontkracht je het zelfs, al roep je nog zo hard en nog zo vaak iets belachelijks als dit, de meerderheid, ruime meerderheid zal het niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef Borga het volgende:
[..]
OK Ik zal het eventjes niet meer zeggen...Nou nog één keer dan--SilviSAAI is altijd SAAI ook als haar vader niet op sterven ligt
Billie is niet alleen contact maar ook motorisch gestoord.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:18 schreef Clank het volgende:
Jaap molt ff de vuilnisbak.
Is alweer 3 uur geleden hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
waarom zit amanda nu al weer haar haar te doen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
Eric gaat zn buikkie strak scheren![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Je bent nu even respectloos naar Sylvia toe als Jaap, Brian en Natasia. Voelt dat goed ofzo ???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
Dooie trien. Loopt over van zogenaamde ingetogen correctheid. Geen moer mee te beleven. Is een goede spreekbuis voor Huub, daarom klikt het zo tussen die twee. Huub hoort zichzelf nl errug graag praten......![]()
![]()
Niet op reageren ...... is veel beterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Je bent nu even respectloos naar Sylvia toe als Jaap, Brian en Natasia. Voelt dat goed ofzo ???![]()
Mop, negeermodus.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Je bent nu even respectloos naar Sylvia toe als Jaap, Brian en Natasia. Voelt dat goed ofzo ???![]()
.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Beetje zielig allemaal hoor.......geef die jongen een (ombouw)-operatie net als Natasia![]()
Hij gaat nog wel ff netjes vragen of het mag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het plan is bedacht, Huub gaat verkleden als vrouw en trekt daarbij Amanda's bontje aan !
[afbeelding]
Preciesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
Dooie trien. Loopt over van zogenaamde ingetogen correctheid. Geen moer mee te beleven. Is een goede spreekbuis voor Huub, daarom klikt het zo tussen die twee. Huub hoort zichzelf nl errug graag praten......![]()
![]()
het enige wat ze brengt is backup voor Huubquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whatever......Ik zeg gewoon mijn mening, dat heeft niks met respect te maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
so what? Ze komt er wel ver meequote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
het enige wat ze brengt is backup voor Huub
Dat is dan wel weer goed....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
het enige wat ze brengt is backup voor Huub
Misschien n.a.v. de PPquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
Wat een rare dag. Brian en Natas lopen zo ontzettend Huub achterna. Ze hebben nog geen enkel naar ding over hem gezegd, alleen maar complimentjes
Hmmmmm
![]()
uhmmmmmmmmmmm, waar zit het knoppie voor de negeermodus dan?quote:
Misschien gaat die zich wel op de grond laten vallen als een stervende zwaan en schreeuwt,'Iiiihiiikk ben de diva!'.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe Natrasha de andere twee "vrouwen" gaat vinden...
lees even 2 of 3 cossen terug voordat JIJ GAAT SCHREEUWENquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef Missy_1974 het volgende:
degene die gillen syl saai en ze heeft er geen zin in, denk even na,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
remember haar vader, ze heeft vandaag nog tegen eric en huub vertel dat haar vader meer morfine krijgt en in een coma ligt en dat het niet meer lang zal duren en dat er 24/7 iemand klaar staat om haar te brengen
Dus denk ff na GVD voor je syl saai gaat roepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag hebben Natasia en Brian gesproken om meer de hurmor van Huub te volgen. idd vanwege de PP.quote:
Tussen je oren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:35 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
uhmmmmmmmmmmm, waar zit het knoppie voor de negeermodus dan?
Het Stockholmsyndroom begint hier te spelenquote:
grin, manlief hier zegt dat hij wel een oostindisch blind brilletje gaat maken als variant op oostindisch doof. We zullen testen.quote:
WE ZEGGEN OOK : "ook toen haar vader NIET op sterven lag was(en is) het een saaie griet......"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef Missy_1974 het volgende:
degene die gillen syl saai en ze heeft er geen zin in, denk even na,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
remember haar vader, ze heeft vandaag nog tegen eric en huub vertel dat haar vader meer morfine krijgt en in een coma ligt en dat het niet meer lang zal duren en dat er 24/7 iemand klaar staat om haar te brengen
Dus denk ff na GVD voor je syl saai gaat roepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of bij Wilgo kan ze ''hem'' niet zien vanwege zijn pens?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Mama Tasia kent echt het verschil niet tussen links of rechtsdragend bij mannen, Wilgo heeft wrs een kleintje.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:43 schreef Sonique het volgende:
We leuk plan van Huub om ook als dragqueen te komen, Eric ligt zo in een deuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |