Snollie met de ellebogen op tafel en het glas wijn in 2 handen, aan de kelk nog wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, dat netjes eten wil nog niet echt lukken zo te zien...
SilviSAAI heeft er nooit zin inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:49 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia heeft er echt geen zin in![]()
Hoop dat het volgende week wat beter met haar gaat...
nou kan me er in haar positie, op dit moment wel iets bij voorstellen.quote:
hoeveel zin zou jij hebben als je vader op sterven ligt ????quote:
Kom op zeg, haar vader ligt op streven, het kan ieder moment afgelopen zijn. Syl is de enige DAME in huis.quote:
Kom op zeg, SilviSAAI is altijd saai net zo als, hoe heet hij ook al weer..OOh ja Boer Bartquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:54 schreef petraa het volgende:
[..]
hoeveel zin zou jij hebben als je vader op sterven ligt ????![]()
Ach sommige mensen kan je beter niet op ingaan en jij bent er zo een dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Kom op zeg, SilviSAAI is altijd saai net zo als, hoe heet hij ook al weer..OOh ja Boer Bart
Het zijn geen leuke geintjes hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, als geintje, maar ik hoop dat hij vooraan thuis mag blijven
.. laat maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Kom op zeg, SilviSAAI is altijd saai net zo als, hoe heet hij ook al weer..OOh ja Boer Bart
Jij kijkt zeker alleen rond 21:00 als de dgk-website een gescripte ruzie aankondigt? Logisch dat je dan een andere Sylvia krijgt te zien dan 21% van de kijkers...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
Neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen rond 21:00 als de dgk-website een gescripte ruzie aankondigt? Logisch dat je dan een andere Sylvia krijgt te zien dan 21% van de kijkers...
ik ben het met je eens! ze is vooral saai in een betekenis van weinig meegaand en dat kan soms erg irritant zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
ja walgelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Mooi plaatje van Syl en Mama Tasia, ware het niet dat Mama Tasia Syl heeft zitten bashen bij het leven.![]()
[afbeelding]
Wanner was dit??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
ja walgelijk.
Ook opvallend dat dat niet op de talpa site kwam te staan. ( en er was niet veel aan de hand in het huis, dus dat viel me op)
Ja ... niet goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
ik vind huub er erg slecht uitzien trouwens wit bekkie ensow.
Net aan tafel.quote:
Leuk ...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Brainles en Huub gaan zich ook verkleden als vrouw.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Huub en Braaaaajen willen zich ook omkleden als vrouw![]()
![]()
![]()
Je valt steeds in herhaling gisteren ook al.quote:
OK Ik zal het eventjes niet meer zeggen...Nou nog één keer dan--SilviSAAI is altijd SAAI ook als haar vader niet op sterven ligtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Je valt steeds in herhaling gisteren ook al.![]()
En wat je zegt toont zo weinig medeleven met iemand die op
het bericht zit te wachten dat haar vader is overleden. Jammer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |