Het was ook in mierenneuk modus...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
[..]
ehm..ik bedoelde het woordje allebij. Het is natuurlijk allebei en dat vindt Van Dale waarschijnlijk ook.
Ik snap niet zo goed waarom je zo moeilijk doet om een hetero of hetero maar wel allebei met een lange ij schrijft ipv een korte.Ach ja, lekker belangrijk allemaal.
Zucht.. na 6 maanden nog een keer : in het weekend mag dat!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef tipsch het volgende:
wat is dat nou, Huub slaapt onder werktijd?![]()
zucht, dus in het weekend mag datquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zucht.. na 6 maanden nog een keer : in het weekend mag dat!
En hij werkt vaak onder slaaptijd ....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef tipsch het volgende:
wat is dat nou, Huub slaapt onder werktijd?![]()
De mannelijke persoonlijkheid moet 'uittreden' uit het lichaam gedurende een ritueel, zodat er plaats is voor de nieuwe persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:22 schreef bunnyma het volgende:
Het lijkt wel of Eric eerst in trance gebracht moet worden.....al die kaarsen, champagne!
Huub kan beter wakker worden, non-stop rocken - da's 24/7quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hij werkt vaak onder slaaptijd ....![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De mannelijke persoonlijkheid moet 'uittreden' uit het lichaam gedurende een ritueel, zodat er plaats is voor de nieuwe persoonlijkheid.
Ik vind het een stoere actiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.
Ik wil liedjes erop zetten die toepasselijk zijn bij de bewoner, of zoals wij ( ik) ze zie, enzo.
Ik wil ook speciaal voor huub ( op "verzoek" van jaap) de kabouterdans van kabouterplop erop zetten![]()
Zo ook het liedje : wat zullen we drinken 7 dagen lang.....( vind ik ook een toepasselijk liedje)
Voor natasia, niemand laat zijn eigen kind alleen. ( en misschien ook ma baker van boney M)
Slaap, van de opposites voor jaapen oja.....de twist voor jaap, van de fat boys & chubby checker
Vuile huichelaar vond ik ook een hele goeie![]()
Danny de munk- vrienden voor het leven
Drukwerk - je loog tegen mij
Affijn, nog meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom![]()
Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
Zijn Hupert en Eric al begonnen met de jacht op de masterbedroom?
Dacht dat ze maandag zeiden..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
Vannacht zeiden ze dat ze vanaf maandag de jacht gaan openen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
Inderdaad maandag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:29 schreef Mika25 het volgende:
Dacht dat ze maandag zeiden..
Hier doet de boel het gewoon hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
Nou ik heb dus niets gemist.![]()
Ga maar even wat eten. de stop er uit, gelijk streamlock![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vind het een stoere actie![]()
Paar ideetjes:
The Winner takes it All - ABBA
Dancing Queen - ABBA
Candy Kisses - Bill Haley
Vrijgezel - Boudewijn de Groot (voor Huub en Syl, die vind ik bij ze passen)
Mensen om mij heen - Boudewijn de Groot
Je loopt je lul achterna - Doe Maar
Secret Love - Freddie Fender (JA voor natasia)
Naked Women and Beer - Kid Rock
Meanest Woman Blues - hawkshaw Hawkins
Du Bist mien speklap - henk wijngaard
Was ik maar een dichter - henk wijngaard
I gotta get drunk -george jones
Dear Penis - Randy Travis (voor brian *hehe* die is heel heel goed gaat over impotentie)
I'm a nut - Roger Miller (japio)
Het is moeilijk bescheiden te blijven -
Tearoom Tango (Je hebt me belazerd) - wim sonneveld (voor brian en amanda)
Zij kon het lonken niet laten - Wim Sonneveld
Misschien hier even een apart topic voor maken?
(ohja ik heb deze allemaal dusse kan ze je eventueel sturen)
Je was me net voorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef Mika25 het volgende:
Jaap heeft de vork in de verkeerde hand...ik voorzie een ruzie
witte substantie = kaassausquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Mika25 het volgende:
Kleefrijst met witte substantie...boontjes en vis.
Nou nou, das een culinair hoogstandje hoor
Je bent wel rechts, vreemd, dat zou ik dus echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:40 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik snij ook met links.. kan het rechts gewoon niet, ben behoorlijk motorisch gestoord dan.
Ja, als geintje, maar ik hoop dat hij vooraan thuis mag blijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:35 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
Heeft Hans, die thaiboksleraar, ribben gekneusd bij Huub?
Dus hij heeft gedaan waar hij mee dreigde?
Haar naam was Keetje Tippel voor Amandaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:20 schreef suleika25 het volgende:
God is a DJ - faithless
Te makkelijk voor woorden: The Godfather Theme...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar naam was Keetje Tippel voor Amanda
It' s raining men voor Eric.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar naam was Keetje Tippel voor Amanda
Je moet het ook niet te moeilijk maken voor amanda he.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Te makkelijk voor woorden: The Godfather Theme...![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te moeilijk maken voor amanda he.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |