Jaap vond het zelf wel grappig toen hij het vertelde. Hij zei dat z'n vader helemaal gek was, leuk gek. Grappen en grollen maar dat hij nooit belt omdat het geld kost. De redactie vroeg aan Jaap waarom zijn vader nooit terugbelt en toen zei Jaap dat hij dat nooit doet want dat kost geld. Daar moest hij zelf om lachen dus dan ga ik er zeker geen drama van maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik zie de grap hier niet van in. Triest als je geen contact met je vader hebt,dat is heel vervelend, om wat voor reden dan ook.
Beiden zijn ook niet erg interessant.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
Leuk dat ze een gesprek hebben, maar zowel brian en jaap kunnen mijn aandacht niet houden.
die weegschaal moet gewoon luister hoezodanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Natasia: Ik ben wel afgevallen, maar de weegschaal zegt van niet
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap weet alles van huwelijk en scheiding. Dr. Phil heeft het uitgelegd ......
[afbeelding]
Ok, ok, ik liet me even gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap vond het zelf wel grappig toen hij het vertelde. Hij zei dat z'n vader helemaal gek was, leuk gek. Grappen en grollen maar dat hij nooit belt omdat het geld kost. De redactie vroeg aan Jaap waarom zijn vader nooit terugbelt en toen zei Jaap dat hij dat nooit doet want dat kost geld. Daar moest hij zelf om lachen dus dan ga ik er zeker geen drama van maken.
hahahahahahaha omygod!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap : "Het is zo moeilijk, ik kan mezelf niet zijn. Ik moet hier netjes eten en aan tafel ziiten. Zo ben ik niet ...."
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Natasia: Ik ben wel afgevallen, maar de weegschaal zegt van niet
Hij is specifiek bang voor een hengst. Die ander (en eerdere) vind hij geen probleem begreep ik van hem.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Huub is dus eigenlijk gewoon bang voor de paarden, dat dacht ik al eerder te zien.
Eerder vanmiddag zei ze tegen Eric dat het 4 uur kan duren, of 24 uur of 48 uur. De artsen hebben aangegevn dat hij stervende is maar kunnen niet verder voorspellen. Het is gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat zijn Syl en Huub weer lief samen. Syl vertelt aan Huub dat de dosis morfine bij haar vader weer verhoogd is en hij nu in een soort van coma ligt. Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren.
Gister zei ze al dat er achter iemand 24 uur standby staat om meteen weg te gaan als het nodig is.
Goh dan is hij tot nu toe steeds zichzelf geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef Fleur-tje het volgende:
'als ik hier mezelf ben heb ik voortdurend oorlog'... heeft Jaap vastgesteld.
Niet nodig.quote:
Nou, je kunt het ook zien dat het dus eigenlijk nog erger kan hahahaha.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh dan is hij tot nu toe steeds zichzelf geweest.
gister draaide ze ook toen de andere in de jakuzi zatenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Syl mag DJ-lessen gaan volgen, leuk voor haar.![]()
![]()
![]()
He gozer!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian_Nick luisterd zo'n beetje half afwezig mee met Japio over zijn cum laude verhaal.
Natasia: AMANDA!
Ian_Nick valt ongeveer van stoel.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde het: Eric gaat Natrasha worden vanavond!!!! Jaaaaahhhhhhh!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |