Natasia: Vanity6 - Nasty girlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.
Ik wil liedjes erop zetten die toepasselijk zijn bij de bewoner, of zoals wij ( ik) ze zie, enzo.
Ik wil ook speciaal voor huub ( op "verzoek" van jaap) de kabouterdans van kabouterplop erop zetten![]()
Zo ook het liedje : wat zullen we drinken 7 dagen lang.....( vind ik ook een toepasselijk liedje)
Voor natasia, niemand laat zijn eigen kind alleen. ( en misschien ook ma baker van boney M)
Slaap, van de opposites voor jaapen oja.....de twist voor jaap, van de fat boys & chubby checker
Vuile huichelaar vond ik ook een hele goeie![]()
Danny de munk- vrienden voor het leven
Drukwerk - je loog tegen mij
Affijn, nog meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom![]()
Ken dat liedje niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:50 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja zo gaat het liedje nou eenmaal![]()
[mierenneukmodus]quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Travestiet bedoel je zeker?
kelly is een transexueel.
weer wat geleerd...........poeh hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]
Iemand is niet EEN transexueel, maar iemand IS transexueel.
Net zoals dat iemand hetero, homo of bisexueel is.
Je bent niet een hetero, maar je bent hetero..
[/mierenneukmodus]
neeeeeeeeeeeeeee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef suleika25 het volgende:
Herman brood - ode aan de kut.....is zeker iets te grof![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hetero bent, ben je een hetero,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
En jij bent een zeurquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom staat Brian naar Natasia dr bh te graaien?!
Heterosexueel, homosexueel transexueel zijn volgens mij geen zelfstandige naamwoordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als je hetero bent, ben je een hetero,
Als je homo, bent ben je een homo,
dus als je transsexueel bent, ben je een transsexueel......
Maar zijn "loopje" houdt hij vol.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:57 schreef Sporti het volgende:
Het lijkt wel een volksverhuizing, Eric met al zijn spullen richting kapslaon,![]()
Amanda komt hem helpen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:57 schreef bunnyma het volgende:
Waarom 2 champagne glazen ?
1 voor Eric en 1 voor Natrasha?
LEKKER BELANGRIJK ik zeg ..ik hou der van!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heterosexueel, homosexueel transexueel zijn volgens mij geen zelfstandige naamwoorden
maar goed
Ben benieuwd wat de van Dale zegt over allebij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heterosexueel, homosexueel transexueel zijn volgens mij geen zelfstandige naamwoorden
maar goed
EDIT: laat maar, het kan allebij volgens de van Dale.
trans·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de van Dale zegt over allebij.![]()
Eric blijft maar heen en weer rennen he.
Pisnichtenquote:
Is dat zo??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef Dogga het volgende:
Omg omg ben ik ff blij dat ik niet ben gaan basketball
natrashaaaaa komtLOL this will be funny!!!
Originele taal- en spelfouten #11quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En jij schrijft bent zonder n.
Lees je je berichtje wel eerst voor je op "invoeren" klikt ?![]()
ehm..ik bedoelde het woordje allebij. Het is natuurlijk allebei en dat vindt Van Dale waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
trans·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 iem. die voor het gevoel tot de andere sekse behoort en die een geslachtsverandering verlangend of ondergaan hebbend
trans·sek·su·eel2 (bn.)
1 de geaardheid hebben van een transseksueel
Nee, alleen travestieten gelul...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:11 schreef Gigageil het volgende:
Krijgen we de hele Zaterdagavond dat transeksuele homo gelul ?![]()
Ik hoop het niet maar ben bang van welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:11 schreef Gigageil het volgende:
Krijgen we de hele Zaterdagavond dat transeksuele homo gelul ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |