Ja man, ik heb zelfs mijn hoge hakken al aangetrokken...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Mokum020![]()
Ben je al zenuwachtig voor als Natrasha komt?![]()
Neuken met Huub!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde het: Eric gaat Natrasha worden vanavond!!!! Jaaaaahhhhhhh!!!!
Dan zorg ik dat ik gepikt en gesteven achter mijn PC?tje zit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, Natrasha komt. Eric zegt dat het om 7 uur gaat beginnen......
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik gepikt en gesteven achter mijn PC?tje zit.
Eerder Brian dan...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Neuken met Huub!(die pakt toch elk wijf)
![]()
![]()
brain (rat ) bedoel jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Neuken met Huub!(die pakt toch elk wijf)
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Neuken met HuubBrainles!(die pakt toch elk wijf)
![]()
![]()
Eric trekt volgens mij het hele hok leeg, ruimte nodig!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric is druk bezig in de kapsalon, de massagetafel moet eruit .....
[afbeelding]
OMG, wanneer gaat deze jongen eens z'n eigen leven leiden en zichzelf de schuld geven van z'n problemen ipv alleen maar naar anderen te wijzen en in de slachtofferrol te kruipen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap : "Kinderen kijken het meest naar de ouder van hetzelfde geslacht. Dat heb ik met mijn vader, hij is een beetje dit (wijzend op z'n voorhoofd). En daarom ben ik ook een beetje ...."
Goddank ... ik denk dat zij wél kan draaien !!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Syl mag DJ-lessen gaan volgen, leuk voor haar.![]()
![]()
![]()
Is een hoofdartikel in De Telegraaf van vandaagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
Gezellig om te hebben over jezelf in coma drinken , terwijl de vader van Syl in coma ligt, horken![]()
brian houd toch ook meer van reggea en bob marley dan die dance shit, denk dat hij dat moet draaien ofsoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef Fleur-tje het volgende:
[..]
Goddank ... ik denk dat zij wél kan draaien !!!
Haar muziek keuze bevalt mij ook beter eigenlijk
Nee, dat feest is volgende weekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef obezzi het volgende:
vanavond is toch t feest van eric en huub of niet????
Nee, volgende week pas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef obezzi het volgende:
vanavond is toch t feest van eric en huub of niet????
wat gaat er vanavond gebeuren dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat feest is volgende week
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet zeker weet tot je het probeert. Leuk zou het wel zijn. En de redactie heeft vaker bewezen om dat ze dingen met een beetje humor wel doorlaten.
Een feest door de redactie geregeld met onder andere Eric als Miss Natrascha en waarschijnlijk ook de Teasers vriendinnetjes van Amandaquote:
leuk zeg, ik weet zeker dat ze na een paar keer oefenen veel beter kan draaien dan parabrothaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Syl mag DJ-lessen gaan volgen, leuk voor haar.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.
Ik wil liedjes erop zetten die toepasselijk zijn bij de bewoner, of zoals wij ( ik) ze zie, enzo.
Ik wil ook speciaal voor huub ( op "verzoek" van jaap) de kabouterdans van kabouterplop erop zetten![]()
Zo ook het liedje : wat zullen we drinken 7 dagen lang.....( vind ik ook een toepasselijk liedje)
Voor natasia, niemand laat zijn eigen kind alleen. ( en misschien ook ma baker van boney M)
Slaap, van de opposites voor jaapen oja.....de twist voor jaap, van de fat boys & chubby checker
Vuile huichelaar vond ik ook een hele goeie![]()
Danny de munk- vrienden voor het leven
Drukwerk - je loog tegen mij
Affijn, nog meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkomhet busje komt zo ..het busje komt zooo(voor rat)
![]()
Voor Brian: 'There's a rat in my kitchen' vn UB40quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen. Ik ben al bezig met wat leuke toepasselijke muziek op te zoeken en even in een aparte map te doen, zodat ik later even de beste nummers kan uitsorteren.
Ik wil liedjes erop zetten die toepasselijk zijn bij de bewoner, of zoals wij ( ik) ze zie, enzo.
Ik wil ook speciaal voor huub ( op "verzoek" van jaap) de kabouterdans van kabouterplop erop zetten![]()
Zo ook het liedje : wat zullen we drinken 7 dagen lang.....( vind ik ook een toepasselijk liedje)
Voor natasia, niemand laat zijn eigen kind alleen. ( en misschien ook ma baker van boney M)
Slaap, van de opposites voor jaapen oja.....de twist voor jaap, van de fat boys & chubby checker
Affijn, nog meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor Brian: 'There's a rat in my kitchen' vn UB40
Ofquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor Brian: 'There's a rat in my kitchen' vn UB40
Getverdemme, ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij komen de restjes tussen zijn tanden los door de cola.
Travestiet bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:48 schreef milk-shake het volgende:
hij is een transexueel.....hij werkt in een bordeel ............ja van 9 tot 5 is hij een omgebouwd wijf....voor eric
Voor Huub (Wanneer hij Natrasha tongzoent) : "three times a lady" van Lionel richiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef suleika25 het volgende:
Affijn, nog meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom![]()
ja zo gaat het liedje nou eenmaalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Travestiet bedoel je zeker?
kelly is een transexueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |