Fabel is mooierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee joh, das een kaskraker, een regelrechte toppert in zijn genre.
Voor het antwoord, gelieve u te wenden tot het andere topic.quote:
Denk ik niet. Maar als ik aan directheid denk, dan denk ik aan Rotterdammers, ook al omdat ik jaren bij Feyenoord op de tribune heb gezeten. En dat was in het begin flink wennen voor een onschuldig Brabants jochie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja maar waarom denk je dat ik een rotterdammer ben?
Hehe.. Nou ja.. ik ben Fries en ik houd van een eerlijke benadering. En tot dusver zijn mijn benaderingen met brabanders niet echt fijn geweest. Mijn beste vriend woont in Arhhem vlakbij brabant, maar daar merk je al duidelijk die cultuuromslag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Maar als ik aan directheid denk, dan denk ik aan Rotterdammers, ook al omdat ik jaren bij Feyenoord op de tribune heb gezeten. En dat was in het begin flink wennen voor een onschuldig Brabants jochie.
Effe copy and paste dan maar...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:09 schreef Heathen het volgende:
Ja maar hier moeten we toch echt zijn hathor... Anders komen die modjes weer ouwehoeren.
Het is idd heel anders, maar er is bijv ook veel verschil tussen Brabanders en Tukkers, en ook weer tussen Tukkers en Friezen. Meer dan ik dacht voordat ik emigreerde, zeg maar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hehe.. Nou ja.. ik ben Fries en ik houd van een eerlijke benadering. En tot dusver zijn mijn benaderingen met brabanders niet echt fijn geweest. Mijn beste vriend woont in Arhhem vlakbij brabant, maar daar merk je al duidelijk die cultuuromslag.
<jaap mode> Is zo...</jaap mode>quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:13 schreef avonne het volgende:
Beste Limbo's, Brabo's en final fantasten, zouden jullie hier
[SC # 10] Als de streams saaier dan saai zijn.
verder willen gaan met de gezelligheid?
De COS is voor commentaar op de streams
on topic
- merkwaardig dat nog niemand hier zich heeft afgevraagd of Brian morgen boos is als hij hoort waar Amanda slaapt. Blijkbaar is Brians jalouzie verleden tijd?
- Uitstekende opmerking, daarnet van Amanda "Jaap is in de Gouden Kooi gekomen omdat het eten hier gratis is"
Tukkers zijn ook raar daar niet van. Waarschijnlijk zijn ze nog droger dan Friezen, maar dat is een kwestie van de juiste opmerkingen maken end at heb je al snel genoeg door als buitenstaander.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is idd heel anders, maar er is bijv ook veel verschil tussen Brabanders en Tukkers, en ook weer tussen Tukkers en Friezen. Meer dan ik dacht voordat ik emigreerde, zeg maar.
En dan vind ik Brabanders toch best makkelijk en vlot in de omgang, waar je hier als nieuweling best even tijd nodig hebt om er tussen te komen. Maar uiteindelijk geldt het credo: Alles Went.![]()
Mij ook, truste.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:21 schreef Sug4r het volgende:
Avonne heeft iedereen naar bed gejaagd..
Behalve jou, jij held.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:21 schreef Sug4r het volgende:
Avonne heeft iedereen naar bed gejaagd..
Ik inmiddels op sloffen en een compleet dronken dropje, dus ik zal morgen de COSsen nog wel eens nalezenquote:
Damn, je weet toch wel dat MSN emo's hier niet werkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:31 schreef Heathen het volgende:
bweuh.:D
Het vreemde is dat mijn FHHH (Fantastische HuisHoudelijkeHulp) me vorige week al vroeg of ik een CD met vogelgeluidjes had..... waarvan ik dus vrij zeker weet dat ik m niet heb....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:35 schreef Ole het volgende:
wel vreemd dat de vogeltjes in DGK al fluiten maar hier nog niet
gelukkig maar![]()
Hierom mag ik een Fries, ook op vakantie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hehe.. Nou ja.. ik ben Fries en ik houd van een eerlijke benadering. En tot dusver zijn mijn benaderingen met brabanders niet echt fijn geweest. Mijn beste vriend woont in Arhhem vlakbij brabant, maar daar merk je al duidelijk die cultuuromslag.
Ik ben fok emo's hier niet gewend. Ik ben maar wat blij dat jij mij snapt :p.Hoe dan ook. ik ben bek af met mijn 'bweuh'.. Het feit dat die sneue figuren nu al plat liggen en ik nog stees actief ben zegt wel iets over mij: Ik had vanavvond zelf een leuk feestje moetn bouwen ....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je weet toch wel dat MSN emo's hier niet werken![]()
Jammer genoeg ben je geen vrouw. Desalniettemin; leuk dat je er bentquote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hierom mag ik een Fries, ook op vakantie.
Altijd correcte mensen![]()
Dank je, altijd wel leuk te horen dat een oud gediende welkom isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:58 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben je geen vrouw. Desalniettemin; leuk dat je er bent
Wat een geluk, ik was al bang dat ik je kwijt was aan v-o-lquote:
Nope, ik ben zowel hier als daar, mijn hart is grootquote:Op zaterdag 10 maart 2007 05:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat een geluk, ik was al bang dat ik je kwijt was aan v-o-l![]()
![]()
Ik mag mensen met een groot hartquote:Op zaterdag 10 maart 2007 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik ben zowel hier als daar, mijn hart is groot![]()
grin droomkoningin, dat 'niet veel gemist hebben gevoel' had ik ook al. ik dans ff niet mee, kop hete thee in de andere handquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:46 schreef droomkoningin het volgende:
Goedemorgen!
*dansje doe*
zo nu lach ik de hele dag
volgens mij heb ik weinig gemist vannacht?
pfhhhh, tis niet te doen om al die cossen bij te lezen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:39 schreef noekje het volgende:
Ben weer bijgelezen en heb weer genoten. Bedankt nachtploeg!
Je ziet hem inderdaad altijd heel afwijzend reageren als zij hem aanraakt of weer heel dichtbij komt. Echt zo'n houding van 'blijf alsjeblieft van me af maar ik laat je zo dichtbij omdat ik je nodig heb voor het spel en je doet me aan mijn mammie denken'.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:58 schreef itsme het volgende:
Nee Brian wil niets weten van Natasia op sexueel gebied.
Nee....eigenlijk heb je vannacht niet veel gemist....achteraf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:51 schreef itsme het volgende:
Zie dat ik niet eens zoveel gemist heb vannacht.
Weer bijgelezen
Volgens mij kunnen we ondertussen de streamers eruit pikken op straat, grote wallen slaperige kop wit gezicht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:07 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee....eigenlijk heb je vannacht niet veel gemist....achteraf.
En toch heb ik weer zitten loeren tot 2.30.![]()
Pffft....gaap...wat is dat toch met mij???![]()
Maar goed...s'nachts een vrouw...s'morgens ook een vrouw....alhoewel ik steeds brakker ga worden.![]()
![]()
Ik heb echt helemaal dubbel gelegen met dat toneelstukje. En verder waren het meer kwajongensstreken, de salamanders, de folie, de teringherrie. Je hoeft je dus niet helemaal te schamen dat je alleen maar naar slapende mensen hebt gekeken of zo (zoals nu).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:07 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee....eigenlijk heb je vannacht niet veel gemist....achteraf.
En toch heb ik weer zitten loeren tot 2.30.![]()
Pffft....gaap...wat is dat toch met mij???![]()
Maar goed...s'nachts een vrouw...s'morgens ook een vrouw....alhoewel ik steeds brakker ga worden.![]()
![]()
...en vooral veel gapenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we ondertussen de streamers eruit pikken op straat, grote wallen slaperige kop wit gezicht.![]()
wat een kutdochter heb jijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:10 schreef itsme het volgende:
Ik kon gisteren niet kijken want dochter wilde na haar werk even (even) op de pc
Die was ooit eens bij Jack Spijkerman.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:17 schreef beequeen het volgende:
Check deze even, geleend bij de buren van VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=CZb_nY4uAIM
Ik moest om half een stoppen, toen kwam me dochter naar beneden om haar lasagne over de grond en muur uit te spreiden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:10 schreef itsme het volgende:
Ik kon gisteren niet kijken want dochter wilde na haar werk even (even) op de pc
Welke site ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er nogsteds niks van. Billie komt het huis binnen onder de naam Jaap Amesz. Dan duikt de naam Jaap van Otterlo op, maar iederen zegt dat dat iemand anders is. Check deze site dan eens. Misschien heeft Billie een gespleten persoonlijkheid , dat zou al veel verklaren.
En de gelukkige is...Jaap is een acteur en ondernemen hij heeft een eigen bedrijf en maakt filmpjes.
Hij is bekent als Jaap Caneel of ook wel Jaap van Otterlo.
Wanneer ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Goeiemorgen allemaal, Wie weet wat voor brief Amanda gisteren nou kreeg?
Gister middag. Als het goed was een hele vage brief.quote:
Kijk even naar mijn gewijzigde post, sorry.quote:
Ik geloof dus niet dat dat dezelfden zijn. Jaap van Otterlo (of Caneel) is jarig in december, Japio in september. Volgens mij is er ook in één van de cossen ook nog een link naar zijn hyves-account.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er nogsteeds niks van. Billie komt het huis binnen onder de naam Jaap Amesz. Dan duikt de naam Jaap van Otterlo op, maar iedeeren zegt dat dat iemand anders is. Google naar Jaap van Otterlo en kijk op onder de topic''Wie is de Gelukkige'' Misschien heeft Billie een gespleten persoonlijkheid , dat zou al veel verklaren.
Heb je wel gegoogeld?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik geloof dus niet dat dat dezelfden zijn. Jaap van Otterlo (of Caneel) is jarig in december, Japio in september. Volgens mij is er ook in één van de cossen ook nog een link naar zijn hyves-account.
Hieronder een foto van Jaap van Otterlo, ik vind hem dus niet lijken
[afbeelding]
dit is jouw Jaap van otterlo of Jaap caneel:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er nogsteeds niks van. Billie komt het huis binnen onder de naam Jaap Amesz. Dan duikt de naam Jaap van Otterlo op, maar iedeeren zegt dat dat iemand anders is. Google naar Jaap van Otterlo en kijk op onder de topic''Wie is de Gelukkige'' Misschien heeft Billie een gespleten persoonlijkheid , dat zou al veel verklaren.
Ja Vaag zegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn gewijzigde post, sorry.
Oh ja, gisteren zat hij in een gesprek met Natasia. Ze hadden het toen over bruin worden. Hij zei dat hij niet snel verbrand omdat hij spaans bloed heeft in de familie. Hij maakte toen een verwijzing naar zijn achternaam maar heeft 'm niet uitgesproken omdat hij denkt dat niemand de achternamen van de miljonairs weetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik geloof dus niet dat dat dezelfden zijn. Jaap van Otterlo (of Caneel) is jarig in december, Japio in september. Volgens mij is er ook in één van de cossen ook nog een link naar zijn hyves-account.
Hieronder een foto van Jaap van Otterlo, ik vind hem dus niet lijken
[afbeelding]
maar als je via google jaap van otterlo zoekt en naar wie is de gelukkige gaat, kom me op tien uit en op japio.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:35 schreef maikel112 het volgende:
[..]
dit is jouw Jaap van otterlo of Jaap caneel:
[afbeelding]
Lijkt e rniet op
In de reacties wordt geroepen dat hij een acteur zou zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:37 schreef petraa het volgende:
[..]
maar als je via google jaap van otterlo zoekt en naar wie is de gelukkige gaat, kom me op tien uit en op japio.
Ja omdat iemand dat in de reacties heeft gezet, niet geloven die onzinquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:37 schreef petraa het volgende:
[..]
maar als je via google jaap van otterlo zoekt en naar wie is de gelukkige gaat, kom me op tien uit en op japio.
Ach het houdt me van de straat, beetje research kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:38 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ja omdat iemand dat in de reacties heeft gezet, niet geloven die onzin
Als Japio acteur is dan heeft Tien de slechtste tekstschrijver voor hem gevonden die je voor mogelijk kunt houden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
In de reacties wordt geroepen dat hij een acteur zou zijn.
Je weet toch dat hier de beste research gedaan wordt? Eric was hier ook al vantevoren bekend.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach het houdt me van de straat, beetje research kan nooit kwaadEn het rijmt nog ook.
Ja tijd om boodschappen te doen. Tot straks!!quote:
Ik zie het, en ik ben overtuigd, thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:48 schreef Charmian het volgende:
Bee google eens op Jaap Amesz. of kijk op deze linkjes http://www.hethoutenpaard.nl/HHP_thema20042005.htm (ff naar ronde 3 scrollen)
http://jeugdschaak.garnierprojects.com/pag_02/sp_amej1.htm
Goed ideequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja tijd om boodschappen te doen. Tot straks!!![]()
Hij staat ook gewoon op Hyvesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:48 schreef Charmian het volgende:
Bee google eens op Jaap Amesz. of kijk op deze linkjes http://www.hethoutenpaard.nl/HHP_thema20042005.htm (ff naar ronde 3 scrollen)
http://jeugdschaak.garnierprojects.com/pag_02/sp_amej1.htm
HAha daar was ie iets minder dik dan dat ie nu is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon op Hyves
http://jaapamesz.hyves.nl/#
Inderdaad een lelijk prefab dingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
Met die zon op het huis is het helemaal een miami vice huis. Ik vind hem lelijk.
Brielle.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef salutem het volgende:
Waar komt japio eig. vandaan ?
Ergens in de buurt van Rotterdam en dat hoor je.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef salutem het volgende:
Briellequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef salutem het volgende:
Dat raak je aan de straatstenen nog niet kwijt. Alleen de gond er omheen is wel mooi.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
Met die zon op het huis is het helemaal een miami vice huis. Ik vind hem lelijk.
Ze blijven tot 15.30 uur in bed liggen en wij blijven kijken naar slapende mensen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:05 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Iemand een voorspelling wat er vandaag gaat gebeuren?
Johquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef salutem het volgende:
ps dees is ook fun
http://www.youtube.com/watch?v=x5-MVLSXlVk
Hebben de paardjes wel eten gehad dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze blijven tot 15.30 uur in bed liggen en wij blijven kijken naar slapende mensen.
Ja, syl heeft gister de wekker gezet, dus die is er vanmorgen al uit geweest ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben de paardjes wel eten gehad dan?![]()
Ontluisterend hoe die Jaap tekeer gaat tegen Silvia..........walgelijk dat ze dat pikt van die gozer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef salutem het volgende:
ps dees is ook fun
en toen was die net 24 uur in het huis toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ontluisterend hoe die Jaap tekeer gaat tegen Silvia..........walgelijk dat ze dat pikt van die gozer.
Voor 3 minutenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:
Maar iedereen is wakker: beter.
Volgens mij wel ja, ik zit er nog van bij te komen,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
en toen was die net 24 uur in het huis toch?
Tjézus,wat een geval die Jaapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef salutem het volgende:
ps dees is ook fun
Misschien wordt hij helemaal para, brother!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:29 schreef Sporti het volgende:
Sinds het telefoontje van Mami is Brian depri, mag hopen dat het zo blijft![]()
Ja van nature is ze erg bescheiden dat merk je aan allesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:30 schreef Marrije het volgende:
Natasja: dat ik wat veranderd ben komt ook doordat ik een beetje de leider ben in het huis, zo word ik ook gezien, mensen vragen dingen aan me. Het lullige daarvan is wel dat ik daardoor niet zo makkelijk naar de achtergrond kan verdwijnen.
Huub moet nou ook weer niet zo gaan lullen. Al wil ze springen met alleen maar snowboots aan in de Kalverstraat dan staat dat compleet los van het moederschap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt: Dat is nou een moeder van 2 kinderen, die staat in haar body op ons bed te springen.
en dan gaat Huub misschien weer tegenstemmen omdat hij een statement wil maken over echte vrienden.quote:
En nog een fiks aantal dingen die we liever niet hadden gezien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef noekje het volgende:
Van mij mag ze eruit hoor. Ik heb alles al wel gezien wat ik wilde zien van haar.
Ik denk dat Huub haar er zonder pardon uitstet, over Erik ben ik iets minder zeker. Maar dat is een sukkel als hij haar erin houdt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan gaat Huub misschien weer tegenstemmen omdat hij een statement wil maken over echte vrienden.
Van mij mag ze eruit hoor. Ik heb alles al wel gezien wat ik wilde zien van haar.
true truequote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nog een fiks aantal dingen die we liever niet hadden gezien.
Amanda heeft kennelijk nooit geleerd om op een andere manier met mannen om te gaan dan zo.....als je haar ook hoort praten over sex ga ik bijna over me nek zo goedkoop.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:40 schreef Marrije het volgende:
Gisteren was Amanda, hoe dronken ze ook was, wel berekenend bezig, topless in de jacuzzi, topless rennen door het huis, maar zodra ze de gameroom in wilde rennen, achter Huub aan, realiseerde ze zich dat Brian daar aan het draaien was en deed ze toch eerst maar even een handdoekje om voordat ze naar binnen danste.
Eric heeft zijn back up al ingetrokken. Amanda weet dat en die wilde zijn back up ook niet meer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub haar er zonder pardon uitstet, over Erik ben ik iets minder zeker. Maar dat is een sukkel als hij haar erin houdt.
Ik ben benieuwd of Amanda vandaag gaat zeggen dat ze zich niks meer kan herinneren van gisteren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Amanda heeft kennelijk nooit geleerd om op een andere manier met mannen om te gaan dan zo.....als je haar ook hoort praten over sex ga ik bijna over me nek zo goedkoop.
Mooi dat is dus einde Amanda. Tenzij Japie nog ff gaat stunten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric heeft zijn back up al ingetrokken. Amanda weet dat en die wilde zijn back up ook niet meer.
Het houdt het allemaal wel spannend. Moeten ze het wel aan gaan vragen natuurlijk.
In ruil voor seks, al dan niet oraal, met Amanda. En dát wil ik al helemaal niet zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Marrije het volgende:
Mooi dat is dus einde Amanda. Tenzij Japie nog ff gaat stunten.
Ik heb het gisteren ook al geschreven maar het is allemaal zo nep bij haar. Ze wil echt overkomen als een gekke geile meid terwijl als het erop aankomt dat ze helemaal niks doet. Wel teasen voor de camera's, dansen op alleen maar een geile manier maar in bed ligt ze alleen maar en is er niks meer over van dat gekke geile gebeuren van haar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Amanda heeft kennelijk nooit geleerd om op een andere manier met mannen om te gaan dan zo.....als je haar ook hoort praten over sex ga ik bijna over me nek zo goedkoop.
Ik zie haar er nog voor aan ook. En Japie ook om haar er dan alsnog uit te stemmen. Maar misschien ziet ie ook wel een maatje (lees: backup) in haar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ruil voor seks, al dan niet oraal, met Amanda. En dát wil ik al helemaal niet zien.
Qua stijl past ze ook goed op het plattelandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren ook al geschreven maar het is allemaal zo nep bij haar. Ze wil echt overkomen als een gekke geile meid terwijl als het erop aankomt dat ze helemaal niks doet. Wel teasen voor de camera's, dansen op alleen maar een geile manier maar in bed ligt ze alleen maar en is er niks meer over van dat gekke geile gebeuren van haar.
Zulke meiden vindt je hier zelfs in de boerenketen in de weilanden.
Ik vind Natasja vanmorgen wel meevallen, kan haar zo wel hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:48 schreef cobain94 het volgende:
Lekker voor trian..tiran?..net wakker en direkt het geblaat van fantasia in je oor..
Hij doet er alles aan gezichtsverlies zoveel mogelijk te beperken en in zijn geval is het zelfs met een beetje sporten al vrij eenvoudig de nodige kilos te verliezen.........pas dan begint het echte werkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Billie gaat de frikadellen eraf sporten. Zal Carlos wel fijn vinden.
Lijkt me heerlijk om van dergelijke "zorg" verlost te zijn! Als Amanda zich losmaakt van Brian en Natasia staat haar een heel zware tijd te wachten. Regelmatige aanvallen van "vriendje" Brian, maar ook hoeft ze niet echt op steun te rekenen van HES.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:37 schreef Sporti het volgende:
Brian is nu zelfs bezig manieren te bedenken hoe die Amanda eruit kan stemmen, samen met Nastasi, Brian : ik ontrek me nu echt uit alle zorg voor Amanda .........
Door Gert gestart? Zo ja, ik kan het dan niet vinden met de zoekfunctie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Even Off-topic. Vraagje, ik las gisteren op het forum een topic van tips and tricks i.v.m. posten , volgens mij van Gert, maar ik kan het niet meer vinden, iemand?
Yes. IK zat hier al op te wachten eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:36 schreef Marrije het volgende:
Brian vraagt zich af of de HES groep over een week of 2 zover is om Amanda eruit te stemmen.
edit: Natasja zegt dat ze dan weer een Nena stunt krijgen, kijk eens wie je vrienden zijn
Zo irri, ik heb het eergisteren zitten lezen en u kan ik het dus niet meer vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door Gert gestart? Zo ja, ik kan het dan niet vinden met de zoekfunctie.
japie mag niet stemmenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi dat is dus einde Amanda. Tenzij Japie nog ff gaat stunten.
Precies, dit kon niet uitblijven. Heeft al met al nog lang geduurd eer Brian het zat was. Maar Japie kan nog een keer immuniteit geven he? Dat houdt de boel op. Of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Yes. IK zat hier al op te wachten eigenlijk.
Brian heeft genoeg nu van Nena Amanda .Ze is te close met Huub geweest en met anderen, en zijn mammie heeft hem gewaarschuwd.
Natasia doet mee ter bescherming van brian.
Hey hebben we dit script niet al gehad?
Het is net een deja vu dit allemaal.![]()
Alleeen hoop ik dat amandel er dus wel uitgaat.
Dat ze denkt van niet (she beweert haar te houden) en dan iedereen bye bye amanda.![]()
nee was eenmalig hoor die immuniteit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dit kon niet uitblijven. Heeft al met al nog lang geduurd eer Brian het zat was. Maar Japie kan nog een keer immuniteit geven he? Dat houdt de boel op. Of niet natuurlijk.
Maar waarom mag Japie dan niet stemmen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
[..]
nee was eenmalig hoor die immuniteit.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig, gaat Japio voortaan in bed z'n bakken kwark naar binnen slurpen. Vannacht was hij daar ook al mee bezig. Valt me mee, dat hij er niet meteen 2 kroppen sla bij pakt, dat is immers gezond.
[afbeelding]
Hij heeft hem zelf wel maar kan hem niet meer weggeven. Hij is 2 rondes uitgeschakeld. Mag niet stemmen en kan ook niet weggestemd worden. Daarvan was donderdag er één en nu dus nog één. Immuniteit geven was eenmalig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waarom mag Japie dan niet stemmen?
Hij is 2 ontslagronden immuum.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waarom mag Japie dan niet stemmen?
Thanks, nu begrijp ik het.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf wel maar kan hem niet meer weggeven. Hij is 2 rondes uitgeschakeld. Mag niet stemmen en kan ook niet weggestemd worden. Daarvan was donderdag er één en nu dus nog één. Immuniteit geven was eenmalig.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, nu begrijp ik het.
Das dan einde Amanda, moet alleen nog ff de stemronde worden aangevraagd.
Toevallig iemand hier die nog een brief die kant op stuurt en die suggestie kan meenemen?![]()
Een gozer die ook nog even over Amanda heen wilquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:07 schreef itsme het volgende:
Jaap heeft een brief bij zich en begint deze voor te lezen. In de brief staat dat Jaap voor de eerstvolgende twee ontslagrondes immuniteit geniet en ook een mede-Miljonair mag aanwijzen voor immuniteit tijdens één ontslagronde.
bron: talpa
Jaap heeft nog 1 keer immuniteit, maar mag dan dus ook niet stemmen lijkt mij.
Immuniteit geven was dus eenmalig.
maar we krijgen hoogstwaarschijnlijk weer een nieuwe bewoner met een twist.
Eerst sporten en dan douchen is niet zo'n rare volgorde toch? 2 x is te vermoeiend.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:08 schreef scrabbie het volgende:
jaapie yum is weer heerlijk zonder te hebben gedoucht aan het eten bah
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:07 schreef itsme het volgende:
Jaap heeft een brief bij zich en begint deze voor te lezen. In de brief staat dat Jaap voor de eerstvolgende twee ontslagrondes immuniteit geniet en ook een mede-Miljonair mag aanwijzen voor immuniteit tijdens één ontslagronde.
bron: talpa
Jaap heeft nog 1 keer immuniteit, maar mag dan dus ook niet stemmen lijkt mij.
Immuniteit geven was dus eenmalig.
maar we krijgen hoogstwaarschijnlijk weer een nieuwe bewoner met een twist.
Mag rapen gaar ook moppiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:09 schreef itsme het volgende:
[..]Daar komen ze zelf wel op. (Brian zal dat snel genoeg gaan proberen te bewerkstelligen)
![]()
Hoop ik. Als amanda er achter komt dan zijn de rapen zuur
Kun je dit ff toelichten, ik snap je niet, blond he?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:10 schreef grazygirl het volgende:
als ie slim was geweest had hij dus gewacht met de immuniteit weg te geven, want er staat in de brief dat hij er eentje mocht weggeven tijdens 1 ontslagronde, dus niet zo slim gedaan![]()
[..]
Brian durft het zelf niet aan te vragen helaas 'waarom zal ik me handen weer viesmaken'.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:09 schreef itsme het volgende:
[..]Daar komen ze zelf wel op. (Brian zal dat snel genoeg gaan proberen te bewerkstelligen)
![]()
Hoop ik. Als amanda er achter komt dan zijn de rapen zuur
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je dit ff toelichten, ik snap je niet, blond he?
O oops.quote:
Daar zit wat in, maar hij wilde gewoon Huub eruithebben, dus was de meest logische keus Syl, en hoe hij in de groep zou vallen ,gaat voor Billie niet op. Totaal contactgestoord, en dat weet hij zelf denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef grazygirl het volgende:
nou er staat niet in de brief dat hij dit bij de eerstvolgende ontslagronde moest doen dus dan had hij beter eerst even kunnen kijken hoe hij in de groep lag, en misschien was het dan verstandiger geweest om een ander die immuniteit te verlenen,
[..]
Precies. Eerst even afwachten was veel slimmer geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef grazygirl het volgende:
nou er staat niet in de brief dat hij dit bij de eerstvolgende ontslagronde moest doen dus dan had hij beter eerst even kunnen kijken hoe hij in de groep lag, en misschien was het dan verstandiger geweest om een ander die immuniteit te verlenen,
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar hij wilde gewoon Huub eruithebben, dus was de meest logische keus Syl, en hoe hij in de groep zou vallen ,gaat voor Billie niet op. Totaal contactgestoord, en dat weet hij zelf denk ik ook.
Schaakkampioen? Hij is nog nooit eerder verder gekomen dan een 59-e plaats volgens mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Jaap lijkt slim (schaak campione) maar is dat dus totaal niet.
o.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:21 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Schaakkampioen? Hij is nog nooit eerder verder gekomen dan een 59-e plaats volgens mij.
Heeft niks met slim te maken denk ik. Schaakkampioen zegt niks in dit geval. Kijk naar Jannes van de Wal, toen hij nog leefde, totaal knetter, en ja dat was dammen , maar toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Jaap lijkt slim (schaak campione) maar is dat dus totaal niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
Schattige eendendocu op S3.
En roept fucking hell, welkom in DGK Billie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:24 schreef Marrije het volgende:
Jaap is naar de fitnesszaal gegaan en heeft daar de muziek aangezet, ondertussen veegt hij het zweet van zijn voorhoofd.
Ze zette haar electrische tandenborstel aan en kreeg een kwaad (?) gezicht van iemand die in bed lag, waarop ze zei: niet zo'n gezicht want als het aan jou had gelegen was ik ook de halve nacht wakker geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:23 schreef grazygirl het volgende:
wat loopt natasia nou allemaal te mopperen versta er niets van
Kom net binnenvallen, eet een broodje...................en weg is de eetlust........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:24 schreef Marrije het volgende:
Jaap is naar de fitnesszaal gegaan en heeft daar de muziek aangezet, ondertussen veegt hij het zweet van zijn voorhoofd.
Kijk.........aan jou heb ik wat....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 maart 2007 12:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kom net binnenvallen, eet een broodje...................en weg is de eetlust........![]()
[/quoteTipje,ik kijk sinds de binnenkomst van Billie geen streams meer als ik eet![]()
Gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Nog even over Natasia. Ik vind het wel grappig dat ze nu zelf herrie maakt en hen een beetje terug probeert te pesten.
Ook vond ik het wel leuk van haar, sportief dat ze mee deed met eht truth or dare spel en naakt in het zwembad sprong.
Goh dat zijn al 3 goede dingen binnen 24 uur.
(Gisteren haar reprimande aan Jaap)
Als ik eet lees ik tegenwoordig ook niet meer de COSSen.quote:Tipje,ik kijk sinds de binnenkomst van Billie geen streams meer als ik eet![]()
Ze zei vanmorgen al: rellen kan ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Nog even over Natasia. Ik vind het wel grappig dat ze nu zelf herrie maakt en hen een beetje terug probeert te pesten.
Ook vond ik het wel leuk van haar, sportief dat ze mee deed met eht truth or dare spel en naakt in het zwembad sprong.
Ze probeerde in ieder geval wel mee te doen en die Coctailgast te versieren....de domper kwam eigenlijk pas toen ze de depri-sjaggo-para-inzijneentjemuziekdraaiende-Brainless ging opzoeken in de gameroom, toen zakte ze helemaal in terwijl ze de grootste lol had..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Yes....Hij doet ook al zoveel, 10 minuten fietsenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Wat zei Billie nou.......fucking hell, ik doe hier fucking geen reet meer?![]()
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap doet goed zijn best
En goedemiddag btw aan iedereen![]()
volgens mij dat hij fucking hoofdpijn had "fucking i have a fucking headache"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Nou weet ik zeker dat het tijd is voor een pilletje mopquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef itsme het volgende:
Ik voorspel Jaap als die nog een tijdje blijft zal hoog in de popie poll komen.
vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze probeerde in ieder geval wel mee te doen en die Coctailgast te versieren....de domper kwam eigenlijk pas toen ze de depri-sjaggo-para-inzijneentjemuziekdraaiende-Brainless ging opzoeken in de gameroom, toen zakte ze helemaal in terwijl ze de grootste lol had..
mag ook wel eens gezegd worden..![]()
en ja...met mij gaat het ook goed..
Schat...zie de eerdere tip van beequeen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een sportende Jaap, en ik zit net aan een broodje
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Het is je dus weer gelukt, goeiemiddagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een sportende Jaap, en ik zit net aan een broodje
![]()
In het huis?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft er nog iemand sex gehad vannacht?
net ingenomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou weet ik zeker dat het tijd is voor een pilletje mop![]()
Ehhhhhhhmmmm, ik weer nou niet of ik daar antwoord op moet geven hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
een spiegel? Jaap is erg gek op zichzelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
Japie kijkt regelmatig verveeld om zich heen. Suggestie: laat een beeldscherm voor de fiets plaatsen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk van de bewoners...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehhhhhhhmmmm, ik weer nou niet of ik daar antwoord op moet geven hier![]()
ahhh moest dat nou, ik zat net aan een bammetjequote:
eet zequote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
[..]
ahhh moest dat nou, ik zat net aan een bammetje
Geen idee, zie alleen een sportende Jaap dus dat zal op dit moment wel de meeste actie bevattenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:42 schreef blomst het volgende:
Waar is de rest.
Of is natasia ook weer haar bed ingegaan?
HIj moest van carlos interval training doen, ik heb hem nog geen interval zien makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, zie alleen een sportende Jaap dus dat zal op dit moment wel de meeste actie bevatten
Wat houd dat precies in dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj moest van carlos interval training doen, ik heb hem nog geen interval zien maken
hij weet dat dit beter is voor hemzelf. staat in het nog te schrijven boekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj moest van carlos interval training doen, ik heb hem nog geen interval zien maken
Interval betekent snelheidhogingen er tussendoor. Dus zeg maar 1 minuut sprinten en dan weer terug naar je oude ritme.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat houd dat precies in dan?
(Ja mss domme vraag hoor)
Ik vind dat haar imago sowieso wat aan het bijtrekken is. Maar dat zal natuurlijk ook wel een beetje vooropgezet zijn. Wat ik van haar zie op de streams heeft me iig een heel stuk milder gemaakt ten opzichte van haar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
[..]
vind ik ook.
daarom zei ik gisteren ook dat als brian zou vertrekken dat Natasia's image misschien wel kan veranderen in haar voordeel.
Okej, thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Interval betekent snelheidhogingen er tussendoor. Dus zeg maar 1 minuut sprinten en dan weer terug naar je oude ritme.![]()
ohhh ben benieuwd of hij er nog terug op ga. Want hij had gezegd 1 uur per dag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef Marrije het volgende:
Japie heeft 20 min op de fiets gezeten.
Moeten we nog 4 weken tegen dat monster aankijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb eens zitten denken. Als Billie over 4 weken naar huis gaat ,is ie toch mooi zo'n 15 kilo afgevallen, dus Carlos blij. Zijn 10 K terug, Billie blij. Hij hoeft zichzelf geen brieven meer te schrijven, dus zijn alter ego Cora ook blij. Mama Billie kan hem weer in haar armen sluiten ,dus ook blij. Conclusie, everybody happy, met name de Fokker.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zit ik nou net te etenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat kijkt die gast weer moeilijk, hij heeft zeker weer trek in een gebakken ei![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
-knip-
Ik zeg: Ga zo door Natasia, ik hou derfan.
Hij zei zelfs, 1 uur 's morgens en 1 uur s avondsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh ben benieuwd of hij er nog terug op ga. Want hij had gezegd 1 uur per dag.
Hij zit er alweer op. Doet niets, maar dat komt welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
brief van huub, is uit Huub zijn zak gevallen??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
Wat zitten brainles en Zdngmw te lezen ?
Zal ik me ook nog even bijschrijven in het anti-Huub-topic? Benieuwd of ik Peter6000 naar de kroon kan steken als meest genoemde FOK!-user in de COSsen?quote:
12.50 geklokt: Japie fietst weer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Monoloog ofzo, zat in zijn zak zegt brainles. Ze mochten toch niet meer aan persoonlijke eigendommen zitten ?????quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:49 schreef blomst het volgende:
[..]
brief van huub, is uit Huub zijn zak gevallen??
Haha, nou ik ben het wel met je eens maar om nou te zeggen ik hou derfan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zal ik me ook nog even bijschrijven in het anti-Huub-topic? Benieuwd of ik Peter6000 naar de kroon kan steken als meest genoemde FOK!-user in de COSsen?![]()
![]()
Hier kon hij niet mee wachten, want hij moest 24 uur later al antwoord geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef grazygirl het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:52 schreef Michellee het volgende:
waar bekijken jullie de streams, ik keek altijd via die site van chello maar die bestaat niet meer....
Ik hoorde iets over waarom huub zo sterk stond??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Monoloog ofzo, zat in zijn zak zegt brainles. Ze mochten toch niet meer aan persoonlijke eigendommen zitten ?????
www.nowlive.euquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:52 schreef Michellee het volgende:
waar bekijken jullie de streams, ik keek altijd via die site van chello maar die bestaat niet meer....
*(#$*)# muziek, ik verstond ook maar kleine gedeeltes, maar het kwam uit de zak van iemand en dat zijn persoonlijke eigendommen dus sanctie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over waarom huub zo sterk stond??
Hohoho!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nou ik ben het wel met je eens maar om nou te zeggen ik hou derfan?
Wat niet is kan nog komen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Hebben Zdngmw en Brainles eigenlijk al wat tegen japio gezegd daar in die sportzaal ?
Vervelend voor Japio dat ze daar zijn. Nu kan hij niet meer smokkelen .....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Hebben Zdngmw en Brainles eigenlijk al wat tegen japio gezegd daar in die sportzaal ?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
*(#$*)# muziek, ik verstond ook maar kleine gedeeltes, maar het kwam uit de zak van iemand en dat zijn persoonlijke eigendommen dus sanctie.![]()
Goedemiddag allemaalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef Marrije het volgende:
Weer 4 streams, fijn.
Maar het sport of het slaapt.
Ik ga maar eens boodschappen doen
Ze is verrot van binnen, alleen laat het de laatste tijd wat minder merken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind dat haar imago sowieso wat aan het bijtrekken is. Maar dat zal natuurlijk ook wel een beetje vooropgezet zijn. Wat ik van haar zie op de streams heeft me iig een heel stuk milder gemaakt ten opzichte van haar.
Ze neemt geintjes van Huub en Eric tegenwoordig best sportief op, doet op haar manier zelfs een beetje mee, ze vervalt niet meer zo snel in haar luidruchtige herhalingspatronen, is in bepaalde discussies zelfs de stem van de redelijkheid. Wat natuurlijk ook scheelt is dat dat gezeik over haar verjaardag nu voorbij is, en voor haarzelf zal het ook wel schelen dat ze haar rijbewijs heeft gehaald.
Ik zeg: Ga zo door Natasia, ik hou derfan.
Ja hoor. Zij zeiden hoe goed ie het wel deed!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |