ahhh moest dat nou, ik zat net aan een bammetjequote:
eet zequote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
[..]
ahhh moest dat nou, ik zat net aan een bammetje
Geen idee, zie alleen een sportende Jaap dus dat zal op dit moment wel de meeste actie bevattenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:42 schreef blomst het volgende:
Waar is de rest.
Of is natasia ook weer haar bed ingegaan?
HIj moest van carlos interval training doen, ik heb hem nog geen interval zien makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, zie alleen een sportende Jaap dus dat zal op dit moment wel de meeste actie bevatten
Wat houd dat precies in dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj moest van carlos interval training doen, ik heb hem nog geen interval zien maken
hij weet dat dit beter is voor hemzelf. staat in het nog te schrijven boekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj moest van carlos interval training doen, ik heb hem nog geen interval zien maken
Interval betekent snelheidhogingen er tussendoor. Dus zeg maar 1 minuut sprinten en dan weer terug naar je oude ritme.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat houd dat precies in dan?
(Ja mss domme vraag hoor)
Ik vind dat haar imago sowieso wat aan het bijtrekken is. Maar dat zal natuurlijk ook wel een beetje vooropgezet zijn. Wat ik van haar zie op de streams heeft me iig een heel stuk milder gemaakt ten opzichte van haar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
[..]
vind ik ook.
daarom zei ik gisteren ook dat als brian zou vertrekken dat Natasia's image misschien wel kan veranderen in haar voordeel.
Okej, thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Interval betekent snelheidhogingen er tussendoor. Dus zeg maar 1 minuut sprinten en dan weer terug naar je oude ritme.![]()
ohhh ben benieuwd of hij er nog terug op ga. Want hij had gezegd 1 uur per dag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef Marrije het volgende:
Japie heeft 20 min op de fiets gezeten.
Moeten we nog 4 weken tegen dat monster aankijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb eens zitten denken. Als Billie over 4 weken naar huis gaat ,is ie toch mooi zo'n 15 kilo afgevallen, dus Carlos blij. Zijn 10 K terug, Billie blij. Hij hoeft zichzelf geen brieven meer te schrijven, dus zijn alter ego Cora ook blij. Mama Billie kan hem weer in haar armen sluiten ,dus ook blij. Conclusie, everybody happy, met name de Fokker.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zit ik nou net te etenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat kijkt die gast weer moeilijk, hij heeft zeker weer trek in een gebakken ei![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
-knip-
Ik zeg: Ga zo door Natasia, ik hou derfan.
Hij zei zelfs, 1 uur 's morgens en 1 uur s avondsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh ben benieuwd of hij er nog terug op ga. Want hij had gezegd 1 uur per dag.
Hij zit er alweer op. Doet niets, maar dat komt welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh ben benieuwd of hij er nog terug op ga. Want hij had gezegd 1 uur per dag.
brief van huub, is uit Huub zijn zak gevallen??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
Wat zitten brainles en Zdngmw te lezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |