O oops.quote:
Daar zit wat in, maar hij wilde gewoon Huub eruithebben, dus was de meest logische keus Syl, en hoe hij in de groep zou vallen ,gaat voor Billie niet op. Totaal contactgestoord, en dat weet hij zelf denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef grazygirl het volgende:
nou er staat niet in de brief dat hij dit bij de eerstvolgende ontslagronde moest doen dus dan had hij beter eerst even kunnen kijken hoe hij in de groep lag, en misschien was het dan verstandiger geweest om een ander die immuniteit te verlenen,
[..]
Precies. Eerst even afwachten was veel slimmer geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef grazygirl het volgende:
nou er staat niet in de brief dat hij dit bij de eerstvolgende ontslagronde moest doen dus dan had hij beter eerst even kunnen kijken hoe hij in de groep lag, en misschien was het dan verstandiger geweest om een ander die immuniteit te verlenen,
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar hij wilde gewoon Huub eruithebben, dus was de meest logische keus Syl, en hoe hij in de groep zou vallen ,gaat voor Billie niet op. Totaal contactgestoord, en dat weet hij zelf denk ik ook.
Schaakkampioen? Hij is nog nooit eerder verder gekomen dan een 59-e plaats volgens mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Jaap lijkt slim (schaak campione) maar is dat dus totaal niet.
o.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:21 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Schaakkampioen? Hij is nog nooit eerder verder gekomen dan een 59-e plaats volgens mij.
Heeft niks met slim te maken denk ik. Schaakkampioen zegt niks in dit geval. Kijk naar Jannes van de Wal, toen hij nog leefde, totaal knetter, en ja dat was dammen , maar toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Jaap lijkt slim (schaak campione) maar is dat dus totaal niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
Schattige eendendocu op S3.
En roept fucking hell, welkom in DGK Billie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:24 schreef Marrije het volgende:
Jaap is naar de fitnesszaal gegaan en heeft daar de muziek aangezet, ondertussen veegt hij het zweet van zijn voorhoofd.
Ze zette haar electrische tandenborstel aan en kreeg een kwaad (?) gezicht van iemand die in bed lag, waarop ze zei: niet zo'n gezicht want als het aan jou had gelegen was ik ook de halve nacht wakker geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:23 schreef grazygirl het volgende:
wat loopt natasia nou allemaal te mopperen versta er niets van
Kom net binnenvallen, eet een broodje...................en weg is de eetlust........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:24 schreef Marrije het volgende:
Jaap is naar de fitnesszaal gegaan en heeft daar de muziek aangezet, ondertussen veegt hij het zweet van zijn voorhoofd.
Kijk.........aan jou heb ik wat....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 maart 2007 12:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kom net binnenvallen, eet een broodje...................en weg is de eetlust........![]()
[/quoteTipje,ik kijk sinds de binnenkomst van Billie geen streams meer als ik eet![]()
Gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Nog even over Natasia. Ik vind het wel grappig dat ze nu zelf herrie maakt en hen een beetje terug probeert te pesten.
Ook vond ik het wel leuk van haar, sportief dat ze mee deed met eht truth or dare spel en naakt in het zwembad sprong.
Goh dat zijn al 3 goede dingen binnen 24 uur.
(Gisteren haar reprimande aan Jaap)
Als ik eet lees ik tegenwoordig ook niet meer de COSSen.quote:Tipje,ik kijk sinds de binnenkomst van Billie geen streams meer als ik eet![]()
Ze zei vanmorgen al: rellen kan ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Nog even over Natasia. Ik vind het wel grappig dat ze nu zelf herrie maakt en hen een beetje terug probeert te pesten.
Ook vond ik het wel leuk van haar, sportief dat ze mee deed met eht truth or dare spel en naakt in het zwembad sprong.
Ze probeerde in ieder geval wel mee te doen en die Coctailgast te versieren....de domper kwam eigenlijk pas toen ze de depri-sjaggo-para-inzijneentjemuziekdraaiende-Brainless ging opzoeken in de gameroom, toen zakte ze helemaal in terwijl ze de grootste lol had..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Yes....Hij doet ook al zoveel, 10 minuten fietsenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Wat zei Billie nou.......fucking hell, ik doe hier fucking geen reet meer?![]()
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap doet goed zijn best
En goedemiddag btw aan iedereen![]()
volgens mij dat hij fucking hoofdpijn had "fucking i have a fucking headache"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Nou weet ik zeker dat het tijd is voor een pilletje mopquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef itsme het volgende:
Ik voorspel Jaap als die nog een tijdje blijft zal hoog in de popie poll komen.
vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze probeerde in ieder geval wel mee te doen en die Coctailgast te versieren....de domper kwam eigenlijk pas toen ze de depri-sjaggo-para-inzijneentjemuziekdraaiende-Brainless ging opzoeken in de gameroom, toen zakte ze helemaal in terwijl ze de grootste lol had..
mag ook wel eens gezegd worden..![]()
en ja...met mij gaat het ook goed..
Schat...zie de eerdere tip van beequeen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een sportende Jaap, en ik zit net aan een broodje
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Het is je dus weer gelukt, goeiemiddagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een sportende Jaap, en ik zit net aan een broodje
![]()
In het huis?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft er nog iemand sex gehad vannacht?
net ingenomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou weet ik zeker dat het tijd is voor een pilletje mop![]()
Ehhhhhhhmmmm, ik weer nou niet of ik daar antwoord op moet geven hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
een spiegel? Jaap is erg gek op zichzelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
Japie kijkt regelmatig verveeld om zich heen. Suggestie: laat een beeldscherm voor de fiets plaatsen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk van de bewoners...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehhhhhhhmmmm, ik weer nou niet of ik daar antwoord op moet geven hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |