Ze probeerde in ieder geval wel mee te doen en die Coctailgast te versieren....de domper kwam eigenlijk pas toen ze de depri-sjaggo-para-inzijneentjemuziekdraaiende-Brainless ging opzoeken in de gameroom, toen zakte ze helemaal in terwijl ze de grootste lol had..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Nog even over Natasia. Ik vind het wel grappig dat ze nu zelf herrie maakt en hen een beetje terug probeert te pesten.
Ook vond ik het wel leuk van haar, sportief dat ze mee deed met eht truth or dare spel en naakt in het zwembad sprong.
Goh dat zijn al 3 goede dingen binnen 24 uur.
(Gisteren haar reprimande aan Jaap)
Yes....Hij doet ook al zoveel, 10 minuten fietsenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Wat zei Billie nou.......fucking hell, ik doe hier fucking geen reet meer?![]()
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap doet goed zijn best
En goedemiddag btw aan iedereen![]()
volgens mij dat hij fucking hoofdpijn had "fucking i have a fucking headache"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Nou weet ik zeker dat het tijd is voor een pilletje mopquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef itsme het volgende:
Ik voorspel Jaap als die nog een tijdje blijft zal hoog in de popie poll komen.
vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze probeerde in ieder geval wel mee te doen en die Coctailgast te versieren....de domper kwam eigenlijk pas toen ze de depri-sjaggo-para-inzijneentjemuziekdraaiende-Brainless ging opzoeken in de gameroom, toen zakte ze helemaal in terwijl ze de grootste lol had..
mag ook wel eens gezegd worden..![]()
en ja...met mij gaat het ook goed..
Schat...zie de eerdere tip van beequeen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een sportende Jaap, en ik zit net aan een broodje
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Het is je dus weer gelukt, goeiemiddagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een sportende Jaap, en ik zit net aan een broodje
![]()
In het huis?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft er nog iemand sex gehad vannacht?
net ingenomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou weet ik zeker dat het tijd is voor een pilletje mop![]()
Ehhhhhhhmmmm, ik weer nou niet of ik daar antwoord op moet geven hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
een spiegel? Jaap is erg gek op zichzelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
Japie kijkt regelmatig verveeld om zich heen. Suggestie: laat een beeldscherm voor de fiets plaatsen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk van de bewoners...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehhhhhhhmmmm, ik weer nou niet of ik daar antwoord op moet geven hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |