Zal ik me ook nog even bijschrijven in het anti-Huub-topic? Benieuwd of ik Peter6000 naar de kroon kan steken als meest genoemde FOK!-user in de COSsen?quote:
12.50 geklokt: Japie fietst weer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh ben benieuwd of hij er nog terug op ga. Want hij had gezegd 1 uur per dag.
Monoloog ofzo, zat in zijn zak zegt brainles. Ze mochten toch niet meer aan persoonlijke eigendommen zitten ?????quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:49 schreef blomst het volgende:
[..]
brief van huub, is uit Huub zijn zak gevallen??
Haha, nou ik ben het wel met je eens maar om nou te zeggen ik hou derfan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zal ik me ook nog even bijschrijven in het anti-Huub-topic? Benieuwd of ik Peter6000 naar de kroon kan steken als meest genoemde FOK!-user in de COSsen?![]()
![]()
Hier kon hij niet mee wachten, want hij moest 24 uur later al antwoord geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef grazygirl het volgende:
nou er staat niet in de brief dat hij dit bij de eerstvolgende ontslagronde moest doen dus dan had hij beter eerst even kunnen kijken hoe hij in de groep lag, en misschien was het dan verstandiger geweest om een ander die immuniteit te verlenen,
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:52 schreef Michellee het volgende:
waar bekijken jullie de streams, ik keek altijd via die site van chello maar die bestaat niet meer....
Ik hoorde iets over waarom huub zo sterk stond??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Monoloog ofzo, zat in zijn zak zegt brainles. Ze mochten toch niet meer aan persoonlijke eigendommen zitten ?????
www.nowlive.euquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:52 schreef Michellee het volgende:
waar bekijken jullie de streams, ik keek altijd via die site van chello maar die bestaat niet meer....
*(#$*)# muziek, ik verstond ook maar kleine gedeeltes, maar het kwam uit de zak van iemand en dat zijn persoonlijke eigendommen dus sanctie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over waarom huub zo sterk stond??
Hohoho!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nou ik ben het wel met je eens maar om nou te zeggen ik hou derfan?
Wat niet is kan nog komen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Hebben Zdngmw en Brainles eigenlijk al wat tegen japio gezegd daar in die sportzaal ?
Vervelend voor Japio dat ze daar zijn. Nu kan hij niet meer smokkelen .....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Hebben Zdngmw en Brainles eigenlijk al wat tegen japio gezegd daar in die sportzaal ?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
*(#$*)# muziek, ik verstond ook maar kleine gedeeltes, maar het kwam uit de zak van iemand en dat zijn persoonlijke eigendommen dus sanctie.![]()
Goedemiddag allemaalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef Marrije het volgende:
Weer 4 streams, fijn.
Maar het sport of het slaapt.
Ik ga maar eens boodschappen doen
Ze is verrot van binnen, alleen laat het de laatste tijd wat minder merken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind dat haar imago sowieso wat aan het bijtrekken is. Maar dat zal natuurlijk ook wel een beetje vooropgezet zijn. Wat ik van haar zie op de streams heeft me iig een heel stuk milder gemaakt ten opzichte van haar.
Ze neemt geintjes van Huub en Eric tegenwoordig best sportief op, doet op haar manier zelfs een beetje mee, ze vervalt niet meer zo snel in haar luidruchtige herhalingspatronen, is in bepaalde discussies zelfs de stem van de redelijkheid. Wat natuurlijk ook scheelt is dat dat gezeik over haar verjaardag nu voorbij is, en voor haarzelf zal het ook wel schelen dat ze haar rijbewijs heeft gehaald.
Ik zeg: Ga zo door Natasia, ik hou derfan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |