Briellequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef salutem het volgende:
Waar komt japio eig. vandaan ?
Dat raak je aan de straatstenen nog niet kwijt. Alleen de gond er omheen is wel mooi.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
Met die zon op het huis is het helemaal een miami vice huis. Ik vind hem lelijk.
Ze blijven tot 15.30 uur in bed liggen en wij blijven kijken naar slapende mensen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:05 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Iemand een voorspelling wat er vandaag gaat gebeuren?
Johquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef salutem het volgende:
ps dees is ook fun
http://www.youtube.com/watch?v=x5-MVLSXlVk
Hebben de paardjes wel eten gehad dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze blijven tot 15.30 uur in bed liggen en wij blijven kijken naar slapende mensen.
Ja, syl heeft gister de wekker gezet, dus die is er vanmorgen al uit geweest ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben de paardjes wel eten gehad dan?![]()
Ontluisterend hoe die Jaap tekeer gaat tegen Silvia..........walgelijk dat ze dat pikt van die gozer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef salutem het volgende:
ps dees is ook fun
en toen was die net 24 uur in het huis toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ontluisterend hoe die Jaap tekeer gaat tegen Silvia..........walgelijk dat ze dat pikt van die gozer.
Voor 3 minutenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:
Maar iedereen is wakker: beter.
Volgens mij wel ja, ik zit er nog van bij te komen,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
en toen was die net 24 uur in het huis toch?
Tjézus,wat een geval die Jaapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef salutem het volgende:
ps dees is ook fun
Misschien wordt hij helemaal para, brother!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:29 schreef Sporti het volgende:
Sinds het telefoontje van Mami is Brian depri, mag hopen dat het zo blijft![]()
Ja van nature is ze erg bescheiden dat merk je aan allesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:30 schreef Marrije het volgende:
Natasja: dat ik wat veranderd ben komt ook doordat ik een beetje de leider ben in het huis, zo word ik ook gezien, mensen vragen dingen aan me. Het lullige daarvan is wel dat ik daardoor niet zo makkelijk naar de achtergrond kan verdwijnen.
Huub moet nou ook weer niet zo gaan lullen. Al wil ze springen met alleen maar snowboots aan in de Kalverstraat dan staat dat compleet los van het moederschap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt: Dat is nou een moeder van 2 kinderen, die staat in haar body op ons bed te springen.
en dan gaat Huub misschien weer tegenstemmen omdat hij een statement wil maken over echte vrienden.quote:
En nog een fiks aantal dingen die we liever niet hadden gezien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef noekje het volgende:
Van mij mag ze eruit hoor. Ik heb alles al wel gezien wat ik wilde zien van haar.
Ik denk dat Huub haar er zonder pardon uitstet, over Erik ben ik iets minder zeker. Maar dat is een sukkel als hij haar erin houdt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan gaat Huub misschien weer tegenstemmen omdat hij een statement wil maken over echte vrienden.
Van mij mag ze eruit hoor. Ik heb alles al wel gezien wat ik wilde zien van haar.
true truequote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nog een fiks aantal dingen die we liever niet hadden gezien.
Amanda heeft kennelijk nooit geleerd om op een andere manier met mannen om te gaan dan zo.....als je haar ook hoort praten over sex ga ik bijna over me nek zo goedkoop.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:40 schreef Marrije het volgende:
Gisteren was Amanda, hoe dronken ze ook was, wel berekenend bezig, topless in de jacuzzi, topless rennen door het huis, maar zodra ze de gameroom in wilde rennen, achter Huub aan, realiseerde ze zich dat Brian daar aan het draaien was en deed ze toch eerst maar even een handdoekje om voordat ze naar binnen danste.
Eric heeft zijn back up al ingetrokken. Amanda weet dat en die wilde zijn back up ook niet meer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub haar er zonder pardon uitstet, over Erik ben ik iets minder zeker. Maar dat is een sukkel als hij haar erin houdt.
Ik ben benieuwd of Amanda vandaag gaat zeggen dat ze zich niks meer kan herinneren van gisteren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Amanda heeft kennelijk nooit geleerd om op een andere manier met mannen om te gaan dan zo.....als je haar ook hoort praten over sex ga ik bijna over me nek zo goedkoop.
Mooi dat is dus einde Amanda. Tenzij Japie nog ff gaat stunten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric heeft zijn back up al ingetrokken. Amanda weet dat en die wilde zijn back up ook niet meer.
Het houdt het allemaal wel spannend. Moeten ze het wel aan gaan vragen natuurlijk.
In ruil voor seks, al dan niet oraal, met Amanda. En dát wil ik al helemaal niet zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Marrije het volgende:
Mooi dat is dus einde Amanda. Tenzij Japie nog ff gaat stunten.
Ik heb het gisteren ook al geschreven maar het is allemaal zo nep bij haar. Ze wil echt overkomen als een gekke geile meid terwijl als het erop aankomt dat ze helemaal niks doet. Wel teasen voor de camera's, dansen op alleen maar een geile manier maar in bed ligt ze alleen maar en is er niks meer over van dat gekke geile gebeuren van haar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Amanda heeft kennelijk nooit geleerd om op een andere manier met mannen om te gaan dan zo.....als je haar ook hoort praten over sex ga ik bijna over me nek zo goedkoop.
Ik zie haar er nog voor aan ook. En Japie ook om haar er dan alsnog uit te stemmen. Maar misschien ziet ie ook wel een maatje (lees: backup) in haar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ruil voor seks, al dan niet oraal, met Amanda. En dát wil ik al helemaal niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |