Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat we de 777 COS wel gaan redden vanavond.
Iedereen heeft zelfreflectie. Een zoogdier zonder zelfreflectie noemt men koe.quote:een dergelijk persoon leert daar niets van.... die dweept zichzelf nog meer in depressiviteit....
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Billie los gaat vanavond.![]()
2? ik heb er maar 1 gestartquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef itsme het volgende:
waarom zijn er nu 2 topics beide gestart door bee?
dit is het juiste nummer toch?![]()
Nou je weet hoe mijn sociale leven is volgens mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Eric, ik heb ook geen sociaal leven sinds DGK![]()
ja die andere is een oude die nog open stond...lekker verwarrend weerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef itsme het volgende:
waarom zijn er nu 2 topics beide gestart door bee?
dit is het juiste nummer toch?![]()
Nee, naast de pot zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou je weet hoe mijn sociale leven is volgens mij.![]()
wat heeft jaap gisteren gepist waar gaby bij was, haar onder gepist?
lol okquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja die andere is een oude die nog open stond...lekker verwarrend weer![]()
Lache !!!quote:
De griekse?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
wie zal het zijn?
Het Cocktail Duoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
wie zal het zijn?
Dat is een zwevendequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
lol ok
[COS# 769] Billie kookt weer voor zichzelf.
deze bee. nou hier verder dan![]()
Gaan we nou hier verder of in die andere ik word gek van dat heen en weer gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
lol ok
[COS# 769] Billie kookt weer voor zichzelf.
deze bee. nou hier verder dan![]()
hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan we nou hier verder of in die andere ik word gek van dat heen en weer gaan.
hier petraa. die ander was een oude.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat 'ie over 10 minuten vragen of hij het nu wel goed deed...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Billie begroet de gasten op een uiterst correcte wijze![]()
![]()
![]()
![]()
Daaraan kun je dus merken dattie het niet snapt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
haha Japio doet nu heel overdreven.
Die vent moet echt geholpen worden.
Golden shower betaal je vier keer zoveel voor bij haarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou je weet hoe mijn sociale leven is volgens mij.![]()
wat heeft jaap gisteren gepist waar gaby bij was, haar onder gepist?
Moet je naar de kapper?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:10 schreef Sonique het volgende:
lekker hoor, alleen jammer van dat haar...
Owww..
Dacht ik weer hardop...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:10 schreef Sonique het volgende:
lekker hoor, alleen jammer van dat haar...
Owww..
Dacht ik weer hardop...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Golden shower betaal je vier keer zoveel voor bij haar
Hihihiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
Brief voor Eric
(nog wel even wachten tot ie klaar is !)
Ik zet 10 euro op Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
zal amanda straks gaan zoenen met de coacktail shaker?
quote:
Vriendje voor Erikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Die blonde, njammie
jaap is aan het voetjebadenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Het zwembad loopt over?
jaap is er in gesprongenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Het zwembad loopt over?
volgens mij wil natas welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
natasia wordt ook steeds closer met brian.
brian zit niet lekker in zijn vel.![]()
Gek he ? zijn vel is Natasia al weken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
natasia wordt ook steeds closer met brian.
brian zit niet lekker in zijn vel.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek he ? zijn vel is Natasia al weken...![]()
quote:
nee, maar nu welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Sonique het volgende:
okay, heb ik al gezegt dat het vanavond gigantisch uit de hand gaat lopen?
Yep, hoe is het met je stoofpotje?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
hier verder ?
echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Sonique het volgende:
Met die gordijnen voor zijn hoofd ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij geilen amanda en eric op die blonde
nah geef mij die donkere maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij geilen amanda en eric op die blonde
Die cocktail shaker heeft wel gevoel voor eigenwaarde.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
zal amanda straks gaan zoenen met de coacktail shaker?
Mag het ook samen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
echt?![]()
Weet je ik denk dat als brian er uit zou gaan dat natasia toch leuker zou zijn.
ja. Die blonde is wat vrouwelijker.quote:
Mag het hopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Sonique het volgende:
Vooruit.quote:
haha, ik ben ook van middelbare leeftijd en ik word nog een jaar ouder ook van de weekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
ja. Die blonde is wat vrouwelijker.
heb zijn gezicht nog niet goed gezien.
donkere is niet mijn type maar zeker niet leijk (zegt deze dame van middelbare leeftijd)
![]()
Amandel gaat voor de blonde. En ik hoop op een keiharde afwijzing.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
ja. Die blonde is wat vrouwelijker.
heb zijn gezicht nog niet goed gezien.
donkere is niet mijn type maar zeker niet leijk (zegt deze dame van middelbare leeftijd)
![]()
Nog niet genoeg spanning gehad gisteren?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag het hopen.
Ze doen nu allemaal zo aardig.
Dat is saai.
En die ruzie,s met Japio gaan ook vervelen.
staat het in je profiel? verget het niet te zeggen tegen me danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, ik ben ook van middelbare leeftijd en ik word nog een jaar ouder ook van de week![]()
Maar wat komen die gasten nou eigenlijk doen, de bewoners lam maken ??? Ik snap de functie niet van de coctailshake avond.
Braaaaaaaaaajen heeft Echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:
brian heeft écht geen humor...
bij dombolientje niet hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
Die donkere heeft een vriendin dus die valt af.
Jammerrrrrrrrrr maar helaas.![]()
idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
Die donkere heeft een vriendin dus die valt af.
Jammerrrrrrrrrr maar helaas.![]()
Kan die weer helemaal parabrotha worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
Brian wil dat allemaal weten omdat hij nu al bezig is met wat amandel kan gaan uitspoken vanavond.
Dat was geen normale spanning.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Nog niet genoeg spanning gehad gisteren?
laat die Griekse maar komen please DGK redactie.
ik ben nu (nog) nuchter en wil er eigenlijk niet over beginnen, maar welke cos is het nu??? DEZE??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Aan wie vroeg Snollie of ie uit Utrecht komt?
Na Voiceover is dit echt de leukste.quote:
neuh das waar, maar ik pas altijd als er iemand aanhangtquote:
Yep, proostquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
ik ben nu (nog) nuchter en wil er eigemlijk niet over beginnen, maar welke cos is het nu??? DEZE??
optoppen ja...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef teamlead het volgende:
zo.. genoeg geluld, afvullen met alcohol die groep
Hadden ze kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
19:06 - "Vet stinkdier"
Eric is helemaal overstuur door het gedrag van mede-Miljonair Jaap, hij is letterlijk door het dolle heen. De Miljonair beklaagt zich bij 'moeder' Natasia. Omdat Jaap zich, volgens zijn huisgenoten, onbeschoft heeft gedragen bij het bezoek van Gaby, heeft Eric nu iets bedacht om het te voorkomen: “Ik heb aan Jaap gevraagd of hij zich een beetje gaat gedragen als onze visite komt.” “Het is een vet stinkdier”, herhaalt hij nog een paar keer. Kunnen jullie nou echt niet iets anders verzinnen dan iemand afrekenen op uiterlijk jongens?!
![]()
Hoi hoi, zou je misschien Cos 769 willen sluiten, dat is een zwevende, bedanktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef teamlead het volgende:
ohhhhhh das tijd geleden dat ik je heb gezien jeetje ik heb je gemistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef teamlead het volgende:
hahaha Ik ook schat. Ben nu een ketting rokende verslaafde .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was geen normale spanning.
Ben haast anderhalve week de weg kwijt geweest.
Ik denk dat ik gewoon teveel hoop op rat zijn ondergang.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhhhh das tijd geleden dat ik je heb gezien jeetje ik heb je gemist![]()
wat een pestherrie die shaker, moeten we daar nu hele avond naar gaan luisteren.
Er is alcohol, ik verwacht hem elk moment..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Waar is Huub ?
Hier vliegen de sloffen er ook door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha Ik ook schat. Ben nu een ketting rokende verslaafde .
bedankt DGK redactie.,![]()
Ik kan je niet vertellen hoe ik zou juichen als de rat uiteindelijk verliest. hoe eerder hoe beter.
Die man het huis uit, dan is het super feest.
ghehehe.. da's humorquote:
Bij de FEBOquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef Maanvis het volgende:
waar is huuuub!!!
Das Chris Zegers. Dit is Kees Zuigersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Die blonde lijkt op Chris Zegers, die heeft zijn haar ook een tijd zo gehad.
Hij loopt al een coctail achter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
zouden Huubie nog even achterhouden, want die is nergens te bekennen
Eerder johnny deppquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Die blonde lijkt op Chris Zegers, die heeft zijn haar ook een tijd zo gehad.
ach.. laat het kind die ene goeie eigenschap van haar ff lekker showenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef Soury het volgende:
Amandel hangt lekker voorover. De boezem in de etalage, zou ut lukken ?![]()
Da's trendyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
Waarom hebben die jongens lang haar? Na je twintigste is het toch vrij kansloos om met lang haar rond te lopen?
Haha we dachten precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef Soury het volgende:
Amandel hangt lekker voorover. De boezem in de etalage, zou ut lukken ?![]()
Bij die donkere vind ik het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
Waarom hebben die jongens lang haar? Na je twintigste is het toch vrij kansloos om met lang haar rond te lopen?
Twee zielen ....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef rooie3 het volgende:
Snollie hangt aardig voorover.
En dan maar zeggen ze zien altijd alleen maar me tieten.
Mee eens...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
vind ik ook. Tijd dat hij zijn aandacht weer op Brian focust.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hier vliegen de sloffen er ook door.
Maar Huub maakt een grote fout en dat is die rat sparen.
Terwijl je hem zo para krijgt met zijn tweeen.
Kan hem nog duur komen te staan.
En weer !quote:
O lekker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Een strawberry daiquiri voor amandel?
Durft hij niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
[..]
vind ik ook. Tijd dat hij zijn aandacht weer op Brian focust.
Voor adoptie opgeven dat kindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Help ik doe iets verkeerd!!!!!
Me dochtertje zit de uitzending te kijken en zit zich wezenloos te lachen om Billie. Ze vind hem leuk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Me dochtertje zit de uitzending te kijken en zit zich wezenloos te lachen om Billie. Ze vind hem leuk![]()
![]()
Hij word gewoon goed in de uitzending neer gezet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Ohhhhhh is he la zo laat thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Nou daar ben ik het niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Durft hij niet.
Wat ik dus een zwakte vind van hem.
Heb je haar vaak barbapappa laten kijken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Wij moeten toch ook lachen om Oliver Hardy?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Bij de FEBO.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
waar is huub?
En Huub ook , voor de verandering!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Mag ik gokken dat ze binnen 1 uur zat zijn behalve Syl?
En Huub als hij nog lang wegblijftquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
nee Teletubbies. Maar ik heb haar verteld dat het vervelend is wat hij doet. En toen hij wegliep naar kantoor schreeuwde huub hem wat na en toen zei ze jaaaaaa huub heeft gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je haar vaak barbapappa laten kijken?
Alleen met stemmingen en tv momenten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal met je eens.
Ik heb huub vaak genoeg Brian horen (en zien) afzeiken.
ik denk het ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Laat je haar dalijk ook kijken hoe amanda huub leegzuigt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
[..]
nee Teletubbies. Maar ik heb haar verteld dat het vervelend is wat hij doet. En toen hij wegliep naar kantoor schreeuwde huub hem wat na en toen zei ze jaaaaaa huub heeft gelijk.
pffff ik hoef haar dus toch niet af te staan.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat je haar dalijk ook kijken hoe amanda huub leegzuigt?
kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef schatje het volgende:
Ah, Jaap's moeder is dus blij dat ie is opgedonderd.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
IK denk dat hij een rol speelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef _martijn_ het volgende:
Of Japio speelt een geweldig goede rol of hij is echt sociaal retarded
Aah meot je wel opletten dat ze d'r niet alleen achter kruiptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ze is 9 vind ik nog ietssssepietsie te jong.
ik hoop het voor hem eigenlijk.....quote:
Snap echt niet dat ze zo,n gast erin zetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef Sense het volgende:
zijn moeder zei ook al: jôh...ga nou eens naar een psycholoog jôh
Ik wil niet meer aan hem denken, ik wil hem niet meer zien en ik wil hem niet meer horen.quote:
Omdat ze van alles wat er in moeten zetten he.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze zo,n gast erin zetten.
sport tent?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Psssssttttttt, Billie gaat sporten in zijn sport-outfit, je bent gewaarschuwd.
dan denk je maar gewoon aan mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet meer aan hem denken, ik wil hem niet meer zien en ik wil hem niet meer horen.![]()
oehhhh hij heeft een strakke boxer aan sexyyyyyyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Psssssttttttt, Billie gaat sporten in zijn sport-outfit, je bent gewaarschuwd.
Ik zei het toch, domoor.quote:
doen ze bewust anders is hij te snel dronken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
Huub blijft wel lang bij de Febo zeg.
Stukje bescherming gok ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
Huub blijft wel lang bij de Febo zeg.
Lekker luchtig toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef _martijn_ het volgende:
gaat japio nou in the nude in zijn sportbroek ?
Ja, daar zat ik net ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Maanvis het volgende:
Hidiho, kan je in je streamdinges een 'blackout' functie inbouwen? Bijv. als jaap's uitkleden me teveel wordt wil ik niet zijn stilstaande naakte lichaam nog op mijn scherm hebben. Kan je het dan zo maken dat je met een toets de stream zwart kan maken? Thanks.
Echt master he, ook zoals hij m voorleest.quote:
Was dat maar waar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
Huub is aan het meelezen en de streams aan het volgen als goedmakertje zodat hij geen cocktails kan proeven
Ja maar trap naar beneden, omkleden, 2 trappen naar boven..... pfffff... das behoorlijk heftigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Sense het volgende:
Jaap is nu al buiten adem, en hij moet nog beginnen![]()
Je ogen dicht doen werkt ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Maanvis het volgende:
Hidiho, kan je in je streamdinges een 'blackout' functie inbouwen? Bijv. als jaap's uitkleden me teveel wordt wil ik niet zijn stilstaande naakte lichaam nog op mijn scherm hebben. Kan je het dan zo maken dat je met een toets de stream zwart kan maken? Thanks.
Muten dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Sense het volgende:
Jaap is nu al buiten adem, en hij moet nog beginnen![]()
Ja doei, lees ff deze COS door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef obezzi het volgende:
waar is huub???????????
Nee ze praat alleen nog maar over trainenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Even off topic, traint natasja uberhaupt nog wel eens?
quote:
Nee, anders was hij niet zo...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef KonnieKipke het volgende:
zou die jongen nou zelf ook niet balen van zijn overgewicht?
Ja doei, lees ff deze COS door.quote:
bij elk ander zou ik gezegd hebben dat je stelling niet perse hoeft te kloppen.. maar in zijn geval heb je gelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, anders was hij niet zo...
Tis hard, maar echt een feit...
Tel je mee?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja doei, lees ff deze COS door.
bij de febo
--------------------------------------- -
20 karakters
dus 20 karakters in de database verspild!
Ik turf alles!quote:
Hij is tenslotte al 5 hele minuten aan het sporten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft al een pauze zie ik
Ik hoop dat je een sterke maag hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo effe lekker gegeten, kopje koffie erbij en wat zie ik
de hele meute aan de cocktails en japio zielig in zeijn eentje aan het sporten
sneu
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een sterke maag hebt.
Ja, dat was heel aangrijpend.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik zie net het stukje op tv van Syl en haar schreeuw om d,r vader.
Krijg spontaan tranen in m,n ogen... arme syllie
Moest ook weer huilenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Nouquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef droomkoningin het volgende:
net in de uitzending nog eens gezien dat sylvia de brief kreeg... en ik zit gewoon weer met tranen in de ogen... gaat door merg en been die schreeuw als ze een fles wijn op de grond kapot smijt
Ja zo kennen wij Sylvia helemaal niet..was heel heftigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef droomkoningin het volgende:
net in de uitzending nog eens gezien dat sylvia de brief kreeg... en ik zit gewoon weer met tranen in de ogen... gaat door merg en been die schreeuw als ze een fles wijn op de grond kapot smijt
same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja werd saai.
Meteen is er weer drukte.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
In tekst:
Dear Mr Eric, I mean Miss Natrasha,
*knip*
Love you longtime
Ik seg, ik hou derfanquote:
nou!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef Sense het volgende:
Ze gaan Jaap weer pesten.
Kijk die stumperd daar nou in zijn uppie op de fiets zitten. Ergens is het toch zielig![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef Sense het volgende:
Kijk die stumperd daar nou in zijn uppie op de fiets zitten. Ergens is het toch zielig![]()
Dat gevoel heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef Sense het volgende:
Ach..negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
Knap dat Jaap zo rustig blijft bij dat walgelijke gezuig van Huub en Eric.
Petraa's kindje leert nu dat het okay is om dikke kindjes te pestenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef Sense het volgende:
Vevelend voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:09 schreef Sonique het volgende:
oh jee, die ene was die vriending natuurlijk...
En weg zijn de streams...
http://www.gouden-kooi.eu/?q=node/9quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]waar zie je dat? Ik zie 2x keuken en 2x natrasha
Ik stiekum ook wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef Katewalker het volgende:
Nee he..gaan ze Jaap weer pesten..ik vind Jaap eng en een beetje vies maar als ze hem pesten vind ik hem zielig...zucht![]()
Huub was net achter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef Katewalker het volgende:
Nee he..gaan ze Jaap weer pesten..ik vind Jaap eng en een beetje vies maar als ze hem pesten vind ik hem zielig...zucht![]()
NEe, die ene cocktailvent z'n vriending werkt bij DGK. Huub kwam binnen en de DGK meisjes kwamen wat bloiemstukken ophalen ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Vevelend voor je
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
![]()
Treble knopjes ,is dat engels voor verkeerde knopjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:12 schreef Black_king het volgende:
Die mixcursus van Brian kan ook gestopt worden; die jongen mixt niet, hij draait alleen maar aan de treble knopjes.....
em in de keuken is herrie van de mixerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Welke muziek moet ik nou kiezen?Braaaaaajen is vreselijk en bij Billie krijg ik er gratis geluiden bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |