sport tent?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Psssssttttttt, Billie gaat sporten in zijn sport-outfit, je bent gewaarschuwd.
dan denk je maar gewoon aan mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet meer aan hem denken, ik wil hem niet meer zien en ik wil hem niet meer horen.![]()
oehhhh hij heeft een strakke boxer aan sexyyyyyyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Psssssttttttt, Billie gaat sporten in zijn sport-outfit, je bent gewaarschuwd.
Ik zei het toch, domoor.quote:
doen ze bewust anders is hij te snel dronken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
Huub blijft wel lang bij de Febo zeg.
Stukje bescherming gok ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
Huub blijft wel lang bij de Febo zeg.
Lekker luchtig toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef _martijn_ het volgende:
gaat japio nou in the nude in zijn sportbroek ?
Ja, daar zat ik net ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Maanvis het volgende:
Hidiho, kan je in je streamdinges een 'blackout' functie inbouwen? Bijv. als jaap's uitkleden me teveel wordt wil ik niet zijn stilstaande naakte lichaam nog op mijn scherm hebben. Kan je het dan zo maken dat je met een toets de stream zwart kan maken? Thanks.
Echt master he, ook zoals hij m voorleest.quote:
Was dat maar waar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
Huub is aan het meelezen en de streams aan het volgen als goedmakertje zodat hij geen cocktails kan proeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |