idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
Die donkere heeft een vriendin dus die valt af.
Jammerrrrrrrrrr maar helaas.![]()
Kan die weer helemaal parabrotha worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
Brian wil dat allemaal weten omdat hij nu al bezig is met wat amandel kan gaan uitspoken vanavond.
Dat was geen normale spanning.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Nog niet genoeg spanning gehad gisteren?
laat die Griekse maar komen please DGK redactie.
ik ben nu (nog) nuchter en wil er eigenlijk niet over beginnen, maar welke cos is het nu??? DEZE??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Aan wie vroeg Snollie of ie uit Utrecht komt?
Na Voiceover is dit echt de leukste.quote:
neuh das waar, maar ik pas altijd als er iemand aanhangtquote:
Yep, proostquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
ik ben nu (nog) nuchter en wil er eigemlijk niet over beginnen, maar welke cos is het nu??? DEZE??
optoppen ja...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef teamlead het volgende:
zo.. genoeg geluld, afvullen met alcohol die groep
Hadden ze kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
19:06 - "Vet stinkdier"
Eric is helemaal overstuur door het gedrag van mede-Miljonair Jaap, hij is letterlijk door het dolle heen. De Miljonair beklaagt zich bij 'moeder' Natasia. Omdat Jaap zich, volgens zijn huisgenoten, onbeschoft heeft gedragen bij het bezoek van Gaby, heeft Eric nu iets bedacht om het te voorkomen: “Ik heb aan Jaap gevraagd of hij zich een beetje gaat gedragen als onze visite komt.” “Het is een vet stinkdier”, herhaalt hij nog een paar keer. Kunnen jullie nou echt niet iets anders verzinnen dan iemand afrekenen op uiterlijk jongens?!
![]()
Hoi hoi, zou je misschien Cos 769 willen sluiten, dat is een zwevende, bedanktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef teamlead het volgende:
ohhhhhh das tijd geleden dat ik je heb gezien jeetje ik heb je gemistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef teamlead het volgende:
hahaha Ik ook schat. Ben nu een ketting rokende verslaafde .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was geen normale spanning.
Ben haast anderhalve week de weg kwijt geweest.
Ik denk dat ik gewoon teveel hoop op rat zijn ondergang.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhhhh das tijd geleden dat ik je heb gezien jeetje ik heb je gemist![]()
wat een pestherrie die shaker, moeten we daar nu hele avond naar gaan luisteren.
Er is alcohol, ik verwacht hem elk moment..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Waar is Huub ?
Hier vliegen de sloffen er ook door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha Ik ook schat. Ben nu een ketting rokende verslaafde .
bedankt DGK redactie.,![]()
Ik kan je niet vertellen hoe ik zou juichen als de rat uiteindelijk verliest. hoe eerder hoe beter.
Die man het huis uit, dan is het super feest.
ghehehe.. da's humorquote:
Bij de FEBOquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef Maanvis het volgende:
waar is huuuub!!!
Das Chris Zegers. Dit is Kees Zuigersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Die blonde lijkt op Chris Zegers, die heeft zijn haar ook een tijd zo gehad.
Hij loopt al een coctail achter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
zouden Huubie nog even achterhouden, want die is nergens te bekennen
Eerder johnny deppquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Die blonde lijkt op Chris Zegers, die heeft zijn haar ook een tijd zo gehad.
ach.. laat het kind die ene goeie eigenschap van haar ff lekker showenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef Soury het volgende:
Amandel hangt lekker voorover. De boezem in de etalage, zou ut lukken ?![]()
Da's trendyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
Waarom hebben die jongens lang haar? Na je twintigste is het toch vrij kansloos om met lang haar rond te lopen?
Haha we dachten precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef Soury het volgende:
Amandel hangt lekker voorover. De boezem in de etalage, zou ut lukken ?![]()
Bij die donkere vind ik het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
Waarom hebben die jongens lang haar? Na je twintigste is het toch vrij kansloos om met lang haar rond te lopen?
Twee zielen ....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef rooie3 het volgende:
Snollie hangt aardig voorover.
En dan maar zeggen ze zien altijd alleen maar me tieten.
Mee eens...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
vind ik ook. Tijd dat hij zijn aandacht weer op Brian focust.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hier vliegen de sloffen er ook door.
Maar Huub maakt een grote fout en dat is die rat sparen.
Terwijl je hem zo para krijgt met zijn tweeen.
Kan hem nog duur komen te staan.
En weer !quote:
O lekker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Een strawberry daiquiri voor amandel?
Durft hij niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
[..]
vind ik ook. Tijd dat hij zijn aandacht weer op Brian focust.
Voor adoptie opgeven dat kindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Help ik doe iets verkeerd!!!!!
Me dochtertje zit de uitzending te kijken en zit zich wezenloos te lachen om Billie. Ze vind hem leuk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Me dochtertje zit de uitzending te kijken en zit zich wezenloos te lachen om Billie. Ze vind hem leuk![]()
![]()
Hij word gewoon goed in de uitzending neer gezet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Ohhhhhh is he la zo laat thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Nou daar ben ik het niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Durft hij niet.
Wat ik dus een zwakte vind van hem.
Heb je haar vaak barbapappa laten kijken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Wij moeten toch ook lachen om Oliver Hardy?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Bij de FEBO.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
waar is huub?
En Huub ook , voor de verandering!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Mag ik gokken dat ze binnen 1 uur zat zijn behalve Syl?
En Huub als hij nog lang wegblijftquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
nee Teletubbies. Maar ik heb haar verteld dat het vervelend is wat hij doet. En toen hij wegliep naar kantoor schreeuwde huub hem wat na en toen zei ze jaaaaaa huub heeft gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je haar vaak barbapappa laten kijken?
Alleen met stemmingen en tv momenten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal met je eens.
Ik heb huub vaak genoeg Brian horen (en zien) afzeiken.
ik denk het ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Laat je haar dalijk ook kijken hoe amanda huub leegzuigt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
[..]
nee Teletubbies. Maar ik heb haar verteld dat het vervelend is wat hij doet. En toen hij wegliep naar kantoor schreeuwde huub hem wat na en toen zei ze jaaaaaa huub heeft gelijk.
pffff ik hoef haar dus toch niet af te staan.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat je haar dalijk ook kijken hoe amanda huub leegzuigt?
kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef schatje het volgende:
Ah, Jaap's moeder is dus blij dat ie is opgedonderd.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
IK denk dat hij een rol speelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef _martijn_ het volgende:
Of Japio speelt een geweldig goede rol of hij is echt sociaal retarded
Aah meot je wel opletten dat ze d'r niet alleen achter kruiptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ze is 9 vind ik nog ietssssepietsie te jong.
ik hoop het voor hem eigenlijk.....quote:
Snap echt niet dat ze zo,n gast erin zetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef Sense het volgende:
zijn moeder zei ook al: jôh...ga nou eens naar een psycholoog jôh
Ik wil niet meer aan hem denken, ik wil hem niet meer zien en ik wil hem niet meer horen.quote:
Omdat ze van alles wat er in moeten zetten he.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze zo,n gast erin zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |