Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat we de 777 COS wel gaan redden vanavond.
Iedereen heeft zelfreflectie. Een zoogdier zonder zelfreflectie noemt men koe.quote:een dergelijk persoon leert daar niets van.... die dweept zichzelf nog meer in depressiviteit....
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Billie los gaat vanavond.![]()
2? ik heb er maar 1 gestartquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef itsme het volgende:
waarom zijn er nu 2 topics beide gestart door bee?
dit is het juiste nummer toch?![]()
Nou je weet hoe mijn sociale leven is volgens mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Eric, ik heb ook geen sociaal leven sinds DGK![]()
ja die andere is een oude die nog open stond...lekker verwarrend weerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef itsme het volgende:
waarom zijn er nu 2 topics beide gestart door bee?
dit is het juiste nummer toch?![]()
Nee, naast de pot zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou je weet hoe mijn sociale leven is volgens mij.![]()
wat heeft jaap gisteren gepist waar gaby bij was, haar onder gepist?
lol okquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja die andere is een oude die nog open stond...lekker verwarrend weer![]()
Lache !!!quote:
De griekse?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
wie zal het zijn?
Het Cocktail Duoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
wie zal het zijn?
Dat is een zwevendequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
lol ok
[COS# 769] Billie kookt weer voor zichzelf.
deze bee. nou hier verder dan![]()
Gaan we nou hier verder of in die andere ik word gek van dat heen en weer gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
lol ok
[COS# 769] Billie kookt weer voor zichzelf.
deze bee. nou hier verder dan![]()
hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan we nou hier verder of in die andere ik word gek van dat heen en weer gaan.
hier petraa. die ander was een oude.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat 'ie over 10 minuten vragen of hij het nu wel goed deed...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Billie begroet de gasten op een uiterst correcte wijze![]()
![]()
![]()
![]()
Daaraan kun je dus merken dattie het niet snapt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
haha Japio doet nu heel overdreven.
Die vent moet echt geholpen worden.
Golden shower betaal je vier keer zoveel voor bij haarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou je weet hoe mijn sociale leven is volgens mij.![]()
wat heeft jaap gisteren gepist waar gaby bij was, haar onder gepist?
Moet je naar de kapper?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:10 schreef Sonique het volgende:
lekker hoor, alleen jammer van dat haar...
Owww..
Dacht ik weer hardop...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:10 schreef Sonique het volgende:
lekker hoor, alleen jammer van dat haar...
Owww..
Dacht ik weer hardop...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Golden shower betaal je vier keer zoveel voor bij haar
Hihihiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
Brief voor Eric
(nog wel even wachten tot ie klaar is !)
Ik zet 10 euro op Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
zal amanda straks gaan zoenen met de coacktail shaker?
quote:
Vriendje voor Erikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Die blonde, njammie
jaap is aan het voetjebadenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Het zwembad loopt over?
jaap is er in gesprongenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Het zwembad loopt over?
volgens mij wil natas welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
natasia wordt ook steeds closer met brian.
brian zit niet lekker in zijn vel.![]()
Gek he ? zijn vel is Natasia al weken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
natasia wordt ook steeds closer met brian.
brian zit niet lekker in zijn vel.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek he ? zijn vel is Natasia al weken...![]()
quote:
nee, maar nu welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Sonique het volgende:
okay, heb ik al gezegt dat het vanavond gigantisch uit de hand gaat lopen?
Yep, hoe is het met je stoofpotje?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
hier verder ?
echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Sonique het volgende:
Met die gordijnen voor zijn hoofd ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij geilen amanda en eric op die blonde
nah geef mij die donkere maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij geilen amanda en eric op die blonde
Die cocktail shaker heeft wel gevoel voor eigenwaarde.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
zal amanda straks gaan zoenen met de coacktail shaker?
Mag het ook samen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
echt?![]()
Weet je ik denk dat als brian er uit zou gaan dat natasia toch leuker zou zijn.
ja. Die blonde is wat vrouwelijker.quote:
Mag het hopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef Sonique het volgende:
Vooruit.quote:
haha, ik ben ook van middelbare leeftijd en ik word nog een jaar ouder ook van de weekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
ja. Die blonde is wat vrouwelijker.
heb zijn gezicht nog niet goed gezien.
donkere is niet mijn type maar zeker niet leijk (zegt deze dame van middelbare leeftijd)
![]()
Amandel gaat voor de blonde. En ik hoop op een keiharde afwijzing.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
ja. Die blonde is wat vrouwelijker.
heb zijn gezicht nog niet goed gezien.
donkere is niet mijn type maar zeker niet leijk (zegt deze dame van middelbare leeftijd)
![]()
Nog niet genoeg spanning gehad gisteren?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag het hopen.
Ze doen nu allemaal zo aardig.
Dat is saai.
En die ruzie,s met Japio gaan ook vervelen.
staat het in je profiel? verget het niet te zeggen tegen me danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, ik ben ook van middelbare leeftijd en ik word nog een jaar ouder ook van de week![]()
Maar wat komen die gasten nou eigenlijk doen, de bewoners lam maken ??? Ik snap de functie niet van de coctailshake avond.
Braaaaaaaaaajen heeft Echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:
brian heeft écht geen humor...
bij dombolientje niet hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
Die donkere heeft een vriendin dus die valt af.
Jammerrrrrrrrrr maar helaas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |