quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat je haar dalijk ook kijken hoe amanda huub leegzuigt?
kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef schatje het volgende:
Ah, Jaap's moeder is dus blij dat ie is opgedonderd.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Lieve het volgende:
Waarom hebben die jongens lang haar? Na je twintigste is het toch vrij kansloos om met lang haar rond te lopen?
IK denk dat hij een rol speelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef _martijn_ het volgende:
Of Japio speelt een geweldig goede rol of hij is echt sociaal retarded
Aah meot je wel opletten dat ze d'r niet alleen achter kruiptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ze is 9 vind ik nog ietssssepietsie te jong.
ik hoop het voor hem eigenlijk.....quote:
Snap echt niet dat ze zo,n gast erin zetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef Sense het volgende:
zijn moeder zei ook al: jôh...ga nou eens naar een psycholoog jôh
Ik wil niet meer aan hem denken, ik wil hem niet meer zien en ik wil hem niet meer horen.quote:
Omdat ze van alles wat er in moeten zetten he.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze zo,n gast erin zetten.
sport tent?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Psssssttttttt, Billie gaat sporten in zijn sport-outfit, je bent gewaarschuwd.
dan denk je maar gewoon aan mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet meer aan hem denken, ik wil hem niet meer zien en ik wil hem niet meer horen.![]()
oehhhh hij heeft een strakke boxer aan sexyyyyyyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Psssssttttttt, Billie gaat sporten in zijn sport-outfit, je bent gewaarschuwd.
Ik zei het toch, domoor.quote:
doen ze bewust anders is hij te snel dronken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
Huub blijft wel lang bij de Febo zeg.
Stukje bescherming gok ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
Huub blijft wel lang bij de Febo zeg.
Lekker luchtig toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef _martijn_ het volgende:
gaat japio nou in the nude in zijn sportbroek ?
Ja, daar zat ik net ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Maanvis het volgende:
Hidiho, kan je in je streamdinges een 'blackout' functie inbouwen? Bijv. als jaap's uitkleden me teveel wordt wil ik niet zijn stilstaande naakte lichaam nog op mijn scherm hebben. Kan je het dan zo maken dat je met een toets de stream zwart kan maken? Thanks.
Echt master he, ook zoals hij m voorleest.quote:
Was dat maar waar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
Huub is aan het meelezen en de streams aan het volgen als goedmakertje zodat hij geen cocktails kan proeven
Ja maar trap naar beneden, omkleden, 2 trappen naar boven..... pfffff... das behoorlijk heftigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Sense het volgende:
Jaap is nu al buiten adem, en hij moet nog beginnen![]()
Je ogen dicht doen werkt ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Maanvis het volgende:
Hidiho, kan je in je streamdinges een 'blackout' functie inbouwen? Bijv. als jaap's uitkleden me teveel wordt wil ik niet zijn stilstaande naakte lichaam nog op mijn scherm hebben. Kan je het dan zo maken dat je met een toets de stream zwart kan maken? Thanks.
Muten dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Sense het volgende:
Jaap is nu al buiten adem, en hij moet nog beginnen![]()
Ja doei, lees ff deze COS door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef obezzi het volgende:
waar is huub???????????
Nee ze praat alleen nog maar over trainenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Even off topic, traint natasja uberhaupt nog wel eens?
quote:
Nee, anders was hij niet zo...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef KonnieKipke het volgende:
zou die jongen nou zelf ook niet balen van zijn overgewicht?
Ja doei, lees ff deze COS door.quote:
bij elk ander zou ik gezegd hebben dat je stelling niet perse hoeft te kloppen.. maar in zijn geval heb je gelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, anders was hij niet zo...
Tis hard, maar echt een feit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |