ik denk dat je dan de fout maakt om te denken dat een 'theorie' wat idd ook de officiele verklaring is, een theorie over wat mogelijke oorzaken kunnen zijn en wat de meest waarschijnlijke verloop van omstandigheden is ....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
Dan wordt gezegd dat 'conspiracy-theoriën" gaten bevatten, maar men vergeet dat de kern van deze zogenaamde theorien niks anders is dan het in twijfel trekken van de officiele conspiracy-theorie, die, voor ieder normaal denkend mens, volkomen tekort schiet in het verklaren van de gebeurtenissen van die dag.
Dat transformatieproces had dus ook op minder radicale manier kunnen gebeuren.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
Dus het komt er ondertussen op neer dat
- het motief van de elite voor 9/11 overduidelijk ligt in "het transformatieproces" van Amerika, een proces dat sinds de aanslagen in hoog tempo wordt doorgevoerd
Nou ik ben benieuwd naar jouw verklaring waarom het perse op deze manier moest met zoveel slachtoffers.quote:- de vraag "waarom op deze manier?" een erg interessante is om uitgespit te worden, van operation Northwoods tot de eigenaar van de WTC gebouwen
Welke medische experimenten dan? Ik heb alleen maar experimenten in het buitenland en op militairen langs zien komen.quote:- dat onder meer uit de medische experimenten op de eigen bevolking in het verleden blijkt dat burgerslachtoffers voor "het hogere doel" een geaccepteerd gegeven is
Bedoel je daarmee dat nadat bekend was dat vlucht 93 was neergehaald door de passagiers, er ineens besloten is om WTC7 met explosieven te voorzien en te laten ontploffen?quote:- dat Vlucht 93 wellicht het antwoord is op waarom WTC7 uiteindelijk zonder duidelijke reden moest worden gesprongen, hoewel dit speculatie is en van ondergeschikt belang
Wat jij en anderen doen heeft niks te maken met "in twijfel trekken van het officiele verhaal". Wat jij en anderen doen is niks anders dan proberen het officielen verhaal te bestoken met onzinnige beschuldigingen, rookgordijnen ophangen en vooral niet objectief kunnen kijken naar de zaak.quote:Dan wordt gezegd dat 'conspiracy-theoriën" gaten bevatten, maar men vergeet dat de kern van deze zogenaamde theorien niks anders is dan het in twijfel trekken van de officiele conspiracy-theorie, die, voor ieder normaal denkend mens, volkomen tekort schiet in het verklaren van de gebeurtenissen van die dag.
Het ter discussie stellen van de officiele theorie is de kern. Daaruit vloeien een aantal alternatieve theorien voort die door heel verschillende mensen en groepen worden gepropageerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
lariekoek. deze conspiracy theorieen zijn helemaal niet simpelweg het in twijfel trekken van de officiele theorie. als dat zo was dan zouden ze gewoon ingaan op de officiele theorie en duidelijk aangeven waar wat niet klopt.
Goed, je gooit hier weer alles op een hoop wat maar geschreven wordt, alsof je iedereen maar collectief kunt aanspreken wat een enkeling ergens beweert.quote:in plaats daarvan wordt de officiele theorie afgekraakt met allemaal leugens zoals dat aluminium niet kan gloeien, dat de manier van instorten van de gebouwen uitsluitend toe te schrijven is aan CD en nog een hele zooi andere leugens en analyses die niet kloppen, zoals hun totaal foute potentiele energie analyse, die net doet alsof kinetische energie zomaar verdwijnt op het moment dat de grond geraakt wordt. en om het nog erger te maken komen ze dan ook nog met een 'plausibere theorie', hetgeen gewoon een analyse is dat volledig gebasseerd is op het waarnemen van effecten, wat gewoonweg een ontzettend riskante manier is van een gebeurtenis evalueren. geen wonder dat er uiteindelijk geconcludeerd wordt dat het wtc is neergehaald door een combinatie van:
- thermate
- explosieven
- een nucleaire bom
- rocket propelled grenades
- particle cannons
nee, dit is heel wat anders dan simpelweg de officiele theorie in twijfel trekken.
Dat heeft Cyclonis al vaak zat gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef NorthernStar het volgende:
Kortom, maak je naam als "skeptic" eens waar en ga de officiele theorie en wat er wordt beweerd nu eens tegen het licht houden.
Elke theorie zal gebrekig zijn, 9/11 is zo'n enorm complexe gebeurtenis met zoveel dingen die nooit ervoor zijn gebeurd en nooit kunnen worden gereproduceerd dat je altijd vragen zult blijven houden. Het alternatief dat beter is dan de officiele versie waar de aanbrenger ervan bereid is dezelfde soort vragen over te beantwoorden moet ik nog zien.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
Dan wordt gezegd dat 'conspiracy-theoriën" gaten bevatten, maar men vergeet dat de kern van deze zogenaamde theorien niks anders is dan het in twijfel trekken van de officiele conspiracy-theorie, die, voor ieder normaal denkend mens, volkomen tekort schiet in het verklaren van de gebeurtenissen van die dag.
Je spreekt zelfs jezelf tegenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
- dat Vlucht 93 wellicht het antwoord is op waarom WTC7 uiteindelijk zonder duidelijke reden moest worden gesprongen, hoewel dit speculatie is en van ondergeschikt belang
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Als dat het scenario zou zijn (wat ik niet geloof omdat een CD imo veel meer voorbereiding kost), waarom dan de cover-up?
Ach komop zeg... Wat voor een nieuwe dingen zegt zij dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
Ridiculiseren is ook een manier van argumenteren ...![]()
Nee hoor. Maar ik doe dan ook niet alsof iets nieuw isquote:Op maandag 19 maart 2007 12:53 schreef TeenWolf het volgende:
maar alles wat jij zegt is zeker nooit besproken hier?
En ik stel ook geen domme vragen en maak ook geen ridicule redeneringen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef calvobbes het volgende:
Trouwens wel apart dat jij mij verwijt dat ik niet met argumenten kom.
Jij draagt zeker geen argumenten aan....
En ik heb nergens gezegd dat het nieuw was wat ik posttequote:Op maandag 19 maart 2007 12:57 schreef calvobbes het volgende:
Nee hoor. Maar ik doe dan ook niet alsof iets nieuw is
Achja... Wat een briljante argumenten draag jij weer aan... Ik ben blij dat jij het goede voorbeeld geeft als het om goede argumenten gaatquote:Op maandag 19 maart 2007 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
En ik stel ook geen domme vragen en maak ook geen ridicule redeneringen.
nou dat viel wel heel erg mee hoor, niets om je gigantisch druk over te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik doe dan ook niet alsof iets nieuw is
hij heeft wel gelijk, als jij ergens niet mee eens bent heb je de neiging om diegene te bespotten, nergens voor nodig.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Achja... Wat een briljante argumenten draag jij weer aan... Ik ben blij dat jij het goede voorbeeld geeft als het om goede argumenten gaat
Vind je niet dat een aantal mensen die hier 'discussieren' (voor zover je het tegenwoordig die naam nog kunt geven), dat gedaan hebben? Een heel deel van de 'debunkers' hier kent volgens mij zowat al de CT argumenten, heeft talloze filmpjes gekeken en talloze CT websites gelezen? Wat wil je dan nog dat die nog meer doen?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef NorthernStar het volgende:
Kortom, maak je naam als "skeptic" eens waar en ga de officiele theorie en wat er wordt beweerd nu eens tegen het licht houden.
de mensen van NIST weten anders ook niet waarom wtc 7 is ingestortquote:Op maandag 19 maart 2007 12:42 schreef calvobbes het volgende:
Woei Rosie O Donnel!
Nou dat is iemand die vast wel meer verstand heeft van het instorten van gebouwen dan de mensen van NIST en vele anderen
Als mensen constant hetzelfde verhaaltje op blijven dreunen, kritische discussies uit de weg gaan en niet meer reageren als blijkt dan hun verhalen niet meer kloppen, dan kan het wel eens zijn dat ik die persoon niet meer betrouwbaar acht ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
hij heeft wel gelijk, als jij ergens niet mee eens bent heb je de neiging om diegene te bespotten, nergens voor nodig.
Jaja het is al goed ... jij jouw zinquote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef calvobbes het volgende:
Achja... Wat een briljante argumenten draag jij weer aan... Ik ben blij dat jij het goede voorbeeld geeft als het om goede argumenten gaat
Nog niet. Dat onderzoek loopt nog. Maar vooralsnog hebben ze geen aanwijzingen voor het gebruik van explosieven. Daarnaast zijn er andere onderzoeken van bijv. explosieven experts die ervan overtuigd zijn dat er geen explosieven zijn gebruikt bij WTC7.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef huupia het volgende:
de mensen van NIST weten anders ook niet waarom wtc 7 is ingestort
Hoe kun je dat weten als ze hun draft report nog niet eens hebben openbaar gemaakt?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef huupia het volgende:
[..]
de mensen van NIST weten anders ook niet waarom wtc 7 is ingestort
waarom is dat nog steeds niet openbaar gemaakt?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef gorgg het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als ze hun draft report nog niet eens hebben openbaar gemaakt?
Omdat het onderzoek over WTC7 nog niet af is.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:29 schreef TeenWolf het volgende:
waarom is dat nog steeds niet openbaar gemaakt?
ik kan van jou dozijnen dingen zonder onderbouwing hier plaatsen, tsja als je geduld zo snel op is moet je zeker niet fokken.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef calvobbes het volgende:
Heel vreemd, maar 10 van dit soort delen is mijn geduld met mensen zoals jij en unclescorp een beetje op.
Ik durf te discussie aan te gaan, maar ik wordt wel een beetje moe van mensen die vanalles roepen zonder onderbouwing en er dan niet tegen kunnen dat iemand hun verhaal doorprikt.
Nou laat maar eens zien dan. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef TeenWolf het volgende:
ik kan van jou dozijnen dingen zonder onderbouwing hier plaatsen, tsja als je geduld zo snel op is moet je zeker niet fokken.
tsja wat wil je als ze ingenieurs als die neuroot John Gross in dienst hebben...kan heel lang duren.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat het onderzoek over WTC7 nog niet af is.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
tsja wat wil je als ze ingenieurs als die neuroot John Gross in dienst hebben...kan heel lang duren.
alvast een voorproefje van de mensen in dienst bij de Nist: http://www.youtube.com/watch?v=bZgYNGGgBP0
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
hij heeft wel gelijk, als jij ergens niet mee eens bent heb je de neiging om diegene te bespotten, nergens voor nodig.
soms heb ik het idee dat jij me echt voor de gek aan het houden bent weet je? aan de manier van jouw schrijven kan ik me soms niet voorstellen dat jij je eigen posts serieus kan nemenquote:Het ter discussie stellen van de officiele theorie is de kern. Daaruit vloeien een aantal alternatieve theorien voort die door heel verschillende mensen en groepen worden gepropageerd.
Het hier spreken over "ze" of "jullie" is het negeren dat het heel verschillende mensen zijn (en wellicht met een heel andere agenda, maar dat terzijde).
De kern is en blijft de officiele conspiracy-theorie die ter discussie staat.
een enkeling?misschien beweert een enkeling het, maar iedereen die een verwijzing maakt naar deze enkelingen, ondersteunen die waanzinnige dingen dus ook. je hebt daar geen excuusquote:Goed, je gooit hier weer alles op een hoop wat maar geschreven wordt, alsof je iedereen maar collectief kunt aanspreken wat een enkeling ergens beweert.
ik meen jou al lang genoeg hier te hebben gezien om te weten dat jij al genoeg van mijn posts hebt gelezen waar ik dit heb gedaan.quote:Kortom, maak je naam als "skeptic" eens waar en ga de officiele theorie en wat er wordt beweerd nu eens tegen het licht houden.
hoe weet jij dat hij in een grot woonde? als hij wordt gezocht door de amerikanen, staat hij op de fbi lijst van gezochte personen?quote:Voor Osama zijn er amper nadelen. Die woonde toch al in een grot en werd toch al gezocht door de Amerikanen, alleen na 9/11 nog wat meer.
waarom niet? onderbouw dat eens?quote:Het lijkt me niet dat Bush of de Amerikaanse regering zoiets zomaar doen he!
hoe weet je dan dat die manieren wel zouden kunnen helpen? zou dat de mensen ook over de streep trekken?quote:Nee dat is voor mij niet het juiste antwoord op de vraag waarom een regering een paar duizend van zijn eigen burgers gaat vermoorden.
Zeker niet als er betere en onschuldigere manieren zijn om in het Midden Oosten te komen.
geloof je daadwerkelijk wat je zegt hier?quote:Compleet onschuldig zou het niet worden. Maar een aanslag op het vrijheidsbeeld of de Golden Gate Bridge zou minder doden hebben opgeleverd maar WEL dezelfde gevolgen kunnen hebben gehad.
dit zegt genoegquote:Het vrijheidsbeeld is voor de Amerikanen ook HET symbool voor de vrijheid. Dat zou echt wel genoeg Amerikanen kwaad hebben gemaakt.
het verschil is, ik heb een probleem met john gross, maar niet met een mede-fokker voor zover je dat niet duidelijk was.quote:
Ow dus je mag mensen WEL bespotten als je een probleem met ze hebtquote:Op maandag 19 maart 2007 13:52 schreef TeenWolf het volgende:
het verschil is, ik heb een probleem met john gross, maar niet met een mede-fokker voor zover je dat niet duidelijk was.
nee daar gaat het niet om, ik herhaal het weer:quote:Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dus je mag mensen WEL bespotten als je een probleem met ze hebt
Lekker hypocriet ben jij zeg....
Wees blij dat hij zichzelf niet opblaastquote:Op maandag 19 maart 2007 13:56 schreef TeenWolf het volgende:
ik blijf correct tegen mede fokker, jij kan soms hun bloed wel drinken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bin_ladenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:49 schreef TeenWolf het volgende:
hoe weet jij dat hij in een grot woonde?
Ja. http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htmquote:als hij wordt gezocht door de amerikanen, staat hij op de fbi lijst van gezochte personen?
Wat niet?quote:waarom niet? onderbouw dat eens?
Dat heb ik daar of later ook uitgelegd omdat dat ook symbolen zijn van Amerika.quote:hoe weet je dan dat die manieren wel zouden kunnen helpen? zou dat de mensen ook over de streep trekken?
Ja hoor.quote:geloof je daadwerkelijk wat je zegt hier?
Ow?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:56 schreef TeenWolf het volgende:
heeft wikipedia bin laden elk minuut gevolgd dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bin_laden
[..]
ik zie nergens dat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor 911 in die linkquote:
het blijven beweringen, je kan echter niet in de toekomst kijkendus zeker weten doe je het niet. iets zeker weten is zowiezo erg moelijkquote:Dat heb ik daar of later ook uitgelegd omdat dat ook symbolen zijn van Amerika.
Wel alles lezen wat ik zeg he en niet zomaar wat uit de context rukken.
[..]
Ja hoor.
Of wil jij zeggen dat het vrijheidsbeeld helemaal niks voorstelt voor de Amerikanen?
je voelt je heel snel op je persoon aangevallen. alsof iemand wat van je af wil pakken. het is maar een forum kerel.quote:
*proest*quote:Op maandag 19 maart 2007 13:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om, ik herhaal het weer:
gezondheidquote:
Och er schoot me een behoorlijk lompe opmerking van je over iemand anders zijn avatar te binnen.quote:
Als er iemand is die argumenten of opmerkingen herhaaldelijk verkeerd interpreteerd ben jij het wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Er wordt gedaan alsof het raar is dat er naar een motief wordt gevraagd. Dan is het toch niet erg dat ik uitleg waarom ík naar een "waarom" vraag....
Toch altijd wel grappig om te zien dat mensen die geen argumenten meer hebben simpele vragen/opmerkingen verkeerd uit gaan leggen en selectief gaan reageren
over dat het antwoorden net als jouw avatar was? namelijk continu herhalingen? ach als dat lomp is.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Och er schoot me een behoorlijk lompe opmerking van je over iemand anders zijn avatar te binnen.
Nee ik zat niet aan die opmerking te denken.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
over dat het antwoorden net als jouw avatar was? namelijk continu herhalingen? ach als dat lomp is.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef TeenWolf het volgende:
ik zie nergens dat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor 911 in die link
Daarmee concludeer ik maar weer dat jij helemaal geen discussie wilt voeren, maar dat je alleen maar moeilijk wilt doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:49 schreef TeenWolf het volgende:
hoe weet jij dat hij in een grot woonde? als hij wordt gezocht door de amerikanen, staat hij op de fbi lijst van gezochte personen?
Het is bijvoorbeeld NIET waar, zoals jij regelmatig heb beweerd, dat werknemers van Odigo die in het WTC zouden werken zijn gewaarschuwd voor de aanslagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
Beide kampen hebben waarschijnlijk verkeerde aannames. En daarboven op weet ik wel zeker dat de spindoctors dit in de zwareband beheersen. Dus ergens zitten we met ons referentiekader ernstig in de knoei. Wat is nog waar? Wat is allemaal ons verkeerd aangeleerd. ?
Zoals waar dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef OpenYourMind het volgende:
Als er iemand is die argumenten of opmerkingen herhaaldelijk verkeerd interpreteerd ben jij het wel.
Heb je al gezien hoe Teenwolf discusieerd reageert hier? Of vind je dat een normale gang van zaken?quote:Ik vind jouw reacties en vragen hier wel zo kinderachtig. Het is net alsof je het erom doet om een eindeloze en vooral zinloze discussie voort te slepen.
Er zijn meer mensen die hier reageren dan Northernstar.quote:Northern Star heeft jou het motief al zo vaak, en duidelijk gegeven. Blijkbaar vind jij dat motief niet sterk genoeg. Dat is jouw mening en dat is jouw goed recht, maar blijf dan niet steeds om hetzelfde vragen in steeds andere vormen.
Als het al maanden droog is, komt een goede regenbui de boeren ook goed uit. Dat wil nog niet zeggen dat zij die regenbui die midden in de zomer valt, hebben geregeld.quote:Voor de duidelijkheid, ik weet dat het motief geen bewijs is voor een inside job, maar 9/11 is exact wat de regering van Bush (de strategen) nodig hadden om hun plannen te verwezenlijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |