Zo'n semi-eugeneticatopic zal het wel zijn. Niet boeiend, maar waarom moet het dan dicht?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
Nah ja, ik vind het wel een baggertopic, en het is me niet zo duidelijk wat de POL-lading ervan is.
Goed weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:42 schreef sigme het volgende:
Hi en bye, meet & greet, ik ben d'r van tussen.
Lammetjes bewonderen.
Ik ben er, als je me ziet waai je maar aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Goed weekend![]()
Mischien kom ik dit weekend nog wel op de fiets langs je landgoed.
Zeker geen boeiend topic maar zeker geen slotje waard nadat de rommel van V. is opgeruimd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo'n semi-eugeneticatopic zal het wel zijn. Niet boeiend, maar waarom moet het dan dicht?
En dit keer ben ik er niet bij betrokken. Maar het is weer het voorbeeld van iemand met een inhoudelijke op die de meute over zich heen krijgt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:53 schreef Chewie het volgende:
leuke bijkomstigheid is dat de politiek-correcte kliek weer flink over de rooie aan het gaan is![]()
Erg sterk wil ik die OP inhoudelijk nu niet noemen maar goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dit keer ben ik er niet bij betrokken. Maar het is weer het voorbeeld van iemand met een inhoudelijke op die de meute over zich heen krijgt.
Ja, dat noemen we toch discussie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dit keer ben ik er niet bij betrokken. Maar het is weer het voorbeeld van iemand met een inhoudelijke op die de meute over zich heen krijgt.
Ik noem het eerder een vorm van kuddegedrag en forumdarwinisme, maar je zou het idd discussie kunnen noemen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:09 schreef Autodidact het volgende:
Ja, dat noemen we toch discussie?
Volgens mij zijn de users die kritiek op de TS geven prima in staat zelf de mening te uiten dat de OP bullshit is, zonder kudde. En ik weet niet wat Darwinisme ermee te maken heeft, is TS gebanned? De mond gesnoerd?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een vorm van kuddegedrag en forumdarwinisme, maar je zou het idd discussie kunnen noemen.
Nee, dat niet. Valt me overigens mee. Maar kuddegedrag speelt wel een rol.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij zijn de users die kritiek op de TS geven prima in staat zelf de mening te uiten dat de OP bullshit is, zonder kudde. En ik weet niet wat Darwinisme ermee te maken heeft, is TS gebanned? De mond gesnoerd?
Ja, of de users zijn het gewoon niet eens met een racistisch topic. Kan ook hèquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Valt me overigens mee. Maar kuddegedrag speelt wel een rol.
We hadden net besloten dat het geen racistisch topic is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:18 schreef Autodidact het volgende:
Ja, of de users zijn het gewoon niet eens met een racistisch topic. Kan ook hè
Ik ben trots op jullie, Turkenquote:Turkse student voelt zich vooral Turk
Een student van Turkse afkomst in BVE en HO, voelt zich veelal meer Turk dan Nederlander. Zo'n 85 procent vindt de islam 'belangrijk' dan wel 'zeer belangrijk'. Zij menen daarbij, dat Nederlanders tamelijk negatief taan ten opzichte van hun geloofsovertuiging.
De meesten (65 procent) achten het Nederlanderschap een waardevolle aanvulling op hun identiteit. Ook hebben studenten met Turkse familie meer interesse in de Nederlandse politiek dan in de Turkse politiek. Bijna 65 procent blijkt opmerkelijk genoeg tegen deelname van Turkije aan de EU. Dat blijkt uit een onderzoek van Ahmed Bulut, een student beleid, communicatie en organisatie aan de Vrije Universiteit.
Hoe zal dat toch komenquote:Zij menen daarbij, dat Nederlanders tamelijk negatief taan ten opzichte van hun geloofsovertuiging.
Als je suggereert dat een ras een as van kwaad is noem ik dat racisme in ieder geval, en daar mag je best over discussiëren, maar loop dan niet te janken als de meeste mensen het niet met je eens zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hadden net besloten dat het geen racistisch topic is.
Daad van agressie. Ik zeg binnenvallen en de agressor verdrijven. Het liefst de zee in.quote:Grieks-Cyprus haalt muur weg
Het is niet helemaal duidelijk waarom juist nu is besloten om de muur te verwijderen. Analisten vermoeden dat de Grieks-Cyprioten hiermee politieke druk willen uitoefenen op Turkije, net nu de Europese leiders voor een EU-top in Brussel bijeen zijn. Turkse media schrijven dat juist de EU druk heeft uitgeoefend.
De kwestie-Cyprus vormt een belemmering voor Turkije’s onderhandelingen met de EU over toetreding. Vanochtend heeft de Grieks-Cypriotische regering Turkije opgeroepen om zijn troepen terug te trekken. Turkije heeft 35.000 troepen op het eiland. De Turks-Cypriotische 'premier' Ferdi Sabit Soyer, op bezoek in Londen, zei in een reactie: "Die muur kon daar niet blijven staan. Ditis positief."
Ben je soms een broer van Bush?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Daad van agressie. Ik zeg binnenvallen en de agressor verdrijven. Het liefst de zee in.
Altijd bijzonder, het eind van de Ledrastraat. Een winkelstraat die eindigde in een mijnenveld, met de winkels, waar de spullen uit de jaren 70 nog lagen, nog volledig intakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Daad van agressie. Ik zeg binnenvallen en de agressor verdrijven. Het liefst de zee in.
De agressor? Het Turkse leger is daar de agressor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Klopt, want het moet typefout zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
Wat heb ik nou voor icoon aan m'n fiets hangen?
-edit- hersteld, ik zal wel een typfout gemaakt hebben of zo.
Vrij herkenbaar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de redenen die zijn genoemd tegen toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Zeker in Turkije hoor je ook veel pro-Turkije reacties als 'Turkije heeft de EU niet nodig'.quote:
quote:
Ik ben trots op jullie, Turkenquote:Nederlandse Turk schiet ex-vrouw en dochter dood
Gepubliceerd op vrijdag 09 maart 2007
Een in Nederland wonende Turk heeft vrijdag in Duitsland zijn ex-vrouw en dochter doodgeschoten. De Duitse politie spreekt over een bloedig familiedrama.
De 38-jarige man sloeg toe in Mönchengladbach, net over de grens bij Roermond. Hij schoot midden op straat op zijn voormalige echtgenote en hun 18-jarige dochter. De vrouw stierf op straat, het meisje bezweek kort daarop in een ziekenhuis aan haar verwondingen.
Opsporingsactie
De Turkse man vluchtte in een auto met Nederlands kenteken, meldden ooggetuigen aan de politie. Agenten zetten meteen een grootscheepse opsporingsactie op touw. De man meldde zichzelf vrijdagmiddag bij een politiebureau in het naburige Viersen. Hij legde een vuurwapen op de balie en zei dat hij zijn ex-vrouw en dochter had doodgeschoten.
De vrouw laat twee kinderen van negen en dertien jaar achter. Zij worden ondergebracht bij familie, aldus een politiewoordvoerder.
Typisch ook dat EWK e.a. een wig proberen te drijfen tussen ons met verdeel- en heerstechnieken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:40 schreef PJORourke het volgende:
Hier verder met het gezeik. Iedereen is welkom, zelfs Siebe en Senseo. Eregast: Geert Wilders.
Een vrij wazig gesprek is dat geworden, maar we zijn het wel eens geworden dat Doekje een zuiger is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Typisch ook dat EWK e.a. een wig proberen te drijfen tussen ons met verdeel- en heerstechnieken.
Ja, die Aaaaah, maar PJO, die heb ik hoog zitten.![]()
Doek is zeker een zuiger, dat weet die zelf ook wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een vrij wazig gesprek is dat geworden, maar we zijn het wel eens geworden dat Doekje een zuiger is.
Jullie deden toch al stiekem achter ieders rug om, dus wat is de nieuwswaarde hiervan? Jij doet langzamerhand gewoon mee met dat corrupte zooitje mods. Je weet hoe ik over moderatie op een politiek forum denk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Users? Nee, 1 user, Aaah zelf. Hij kan niet voor bv. jou spreken.
Heb je het nu tegen EWK?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jullie deden toch al stiekem achter ieders rug om, dus wat is de nieuwswaarde hiervan? Jij doet langzamerhand gewoon mee met dat corrupte zooitje mods. Je weet hoe ik over moderatie op een politiek forum denk.![]()
Ja, dat was op zijn reaktie, ik wilde niet gelijk 2 posts ervan maken.quote:
Zoiets zal de doelstelling wel zijn. Zo had hij mij al voorgedragen voor een ban zonder de post goed te lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, dat was op zijn reaktie, ik wilde niet gelijk 2 posts ervan maken.
Zijn "te woord staan"-stelling.![]()
Nu wil hij, maar dat zegt die niet, natuurlijk zonder mededeling vooraf gaan censureren en laten bannen. Of zoiets.![]()
Ik las het. De admins waren wél zo snugger om goed te lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoiets zal de doelstelling wel zijn. Zo had hij mij al voorgedragen voor een ban zonder de post goed te lezen.![]()
Jammer, hij had potentie. Gaat nu wel erg de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik las het. De admins waren wél zo snugger om goed te lezen.![]()
Jammer van zo'n jongen, geindoctrineerd en gecorrumpeerd door het systeem.
Tja, hij viel me nooit al positief op. Altijd beetje lafjes tegenaan pissen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jammer, hij had potentie. Gaat nu wel erg de verkeerde kant op.
Tja, ons wel tot de orde roepen en Doekje niet. Vervolgens beweren dat hij verder niks kan doen. Zwak is het zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tja, hij viel me nooit al positief op. Altijd beetje lafjes tegenaan pissen.
Inhoudsloos is het. Bij Chewie zie je dat niet, die is rechtlijnig en relaxed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, ons wel tot de orde roepen en Doekje niet. Vervolgens beweren dat hij verder niks kan doen. Zwak is het zeker.
Heb je dit topic al gezien: Is Fokbeleid racisme gewijzigd ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Inhoudsloos is het. Bij Chewie zie je dat niet, die is rechtlijnig en relaxed.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je dit topic al gezien: Is Fokbeleid racisme gewijzigd ?![]()
Het leven is hard voor een censuurkoning als niemand van de gedachtepolitie is gecharmeerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Woorden als kneus en stakker komen in me op.![]()
Jij bent de inhoudskoning begreep ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het leven is hard voor een censuurkoning als niemand van de gedachtepolitie is gecharmeerd.
Ja, en dan leg ik het in heldere, eenvoudige taal uit aan EWK wat er nou precies mis is, maar het lijkt niet over te komen. Het is zo makkelijk om er een paar mensen uit te lichten en die de schuld te geven van wat er structureel scheelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jij bent de inhoudskoning begreep ik.
Ik las nog een goede analyse van sigme waar ik het wel mee eens was. Zuigend gedrag lokt zuigend gedrag uit. Degene die daar over begint te klagen heeft verloren.
Tja, ewk is een lafbek. Kleurbekennen of fouten toegeven is niet een sterk punt bij de meeste modjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, en dan leg ik het in heldere, eenvoudige taal uit aan EWK wat er nou precies mis is, maar het lijkt niet over te komen. Het is zo makkelijk om er een paar mensen uit te lichten en die de schuld te geven van wat er structureel scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |