quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:31 schreef buzzer het volgende:
en Nesbitt diskwalificeren wegens hinderen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Het eerste goud is binnenIreen Wust, Wereldkampioen 1500m
Mwah, tis wel vechtijs dit he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Norrage het volgende:
Toch begint Klassen nu al het gat met Wust te dichten. Minder overtuigende overwinning dan verwacht.
Wordt leuk volgend jaar
Nouja vorige week was het nog 2 seconden of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
Zeven tiende vind ik toch een behoorlijk gat.
dat is het zeker, ik ga zo even naar het vechtfras kijkenquote:
Na 10 uurquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan even niet kijken nu.
Hoe laat begint de eerste boeiende rit 5km ongeveer, met WOH?
ik zap even meequote:
Was het maar in thialf maarjah dan heb je niet zo goede tijden dus dan maar liever in Salt lake..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heerlijk, die sfeer in 't stadion niet dus.
Prima prestatie, Wüst.
Dat is het alquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:36 schreef komrad het volgende:
dit wordt een mooie nederlandse schaatsdag
Op een snelle buitenbaan is ook wel wat, kijk naar Collalbo was een fantastisch toernooi ondermeer door de baanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Was het maar in thialf maarjah dan heb je niet zo goede tijden dus dan maar liever in Salt lake..
Ja, het voelt een beetje plichtmatig nog.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat het een duf toernooi gaat worden... leuk wel natuurlijk de NLse medailles, maar toch
weer eens wat anders dan een klikoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef sturky100 het volgende:
die emmer
Idd maarjah het is de laatste wedstrijd van het seizoen dus de laatste keer dat er wereldrecords kunnen vallen, dus goed dat ze het in Salt lake houden, maar de sfeer is maar bagger.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Op een snelle buitenbaan is ook wel wat, kijk naar Collalbo was een fantastisch toernooi ondermeer door de baan
WOH zit in de 5e rit en Chad in de 6e.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan even niet kijken nu.
Hoe laat begint de eerste boeiende rit 5km ongeveer, met WOH?
Hehe..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef tong80 het volgende:
Man in Amerika openen alle sportpagina's ermee
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Remzz het volgende:
Voor de mooie vrouwen hoef je niet naar Canada te gaan
ja zij is wel redelijk mooi, maar haar mond had wel iets minder groot gemogen... alhoewel... 't is maar net hoeveel je erin wilt stoppenquote:
walk-overquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Soccer4u het volgende:
AZ 3-0 achter niet om aan te zien zeker? Dan hoef je niet meer te zappen.![]()
* Brahimov slaps TV around a bit with a large troutquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja zij is wel redelijk mooi, maar haar mond had wel iets minder groot gemogen... alhoewel... 't is maar net hoeveel je erin wilt stoppen
Best kans dat hij het nog fijn vindt ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* Brahimov slaps TV around a bit with a large trout
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* Brahimov slaps TV around a bit with a large trout
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Best kans dat hij het nog fijn vindt ook
Cindy is best cute.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Remzz het volgende:
Voor de mooie vrouwen hoef je niet naar Canada te gaan
Wüst wereldkampioen, niemand juichte.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef snellejelle het volgende:
eerste afstand gemist...
wie praat me bij?
Wustquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef snellejelle het volgende:
eerste afstand gemist...
wie praat me bij?
pfaf, wat doe je.quote:
Niet zo over Catquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja zij is wel redelijk mooi, maar haar mond had wel iets minder groot gemogen... alhoewel... 't is maar net hoeveel je erin wilt stoppen
Schaatsen volgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
pfaf, wat doe je.
Ben je nou echt schaatsen aan het volgen, of ben je aan het modden.
Ze is welquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Best kans dat hij het nog fijn vindt ook
quote:
Ik ook niet, de enige eventuele bedreiging is Carl...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Remzz het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Sven hem niet gaat winnen
wiequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, de enige eventuele bedreiging is Carl...
Dat lijkt me een beetje overdreven weer.quote:
Ja klopt maar ik zie ze hier niet snel onder de 6.10 rijden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven weer.
Heeft ie dit seizoen toch nog een goede race geredenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef MiLalaa het volgende:
helaas. Maar leuke rit :-)
heb jij wat tegen buitenlanders ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Laat die Hedrick gewoon lekker zijn eigen boontjes doppen... waarom moeten ze die gozer in NL nu weer in het zadel gaan helpen
omdat het gewoon een toffe peer is, die na een sabbitical zijjn sport weer oppakt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Laat die Hedrick gewoon lekker zijn eigen boontjes doppen... waarom moeten ze die gozer in NL nu weer in het zadel gaan helpen
het is Cindy Klassenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef MiLalaa het volgende:
het meisje biedt goed partij
ik ook... Mr Colgatequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef MiLalaa het volgende:
lol... ah, jammer voor Chad... maar ik moest stiekem wel lachen. Pipo
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij wat tegen buitenlanders ofzo?
quote:
Ik vind Hedrick echt de grootste lul in de schaatssportquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Chad is tof!
en hij zorgt voor leuke tvwat een mooie duikeling
is dat voor jouw een afknapper?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Hedrick echt de grootste lul in de schaatssport
sorry![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is dat voor jouw een afknapper?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is dat voor jouw een afknapper?
cellulitis!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef Falco het volgende:
Dat laatste shot van Skobrev had van mij nou ook weer niet gehoeven.
Wel de snelste met uitgebutste tandjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:47 schreef Ericr het volgende:
Is dit de snelste 5K met val ooit?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:47 schreef Ericr het volgende:
Is dit de snelste 5K met val ooit?
Sportief gezien een enorme topper.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Hedrick echt de grootste lul in de schaatssport
sorry![]()
Terug kijken op de vrouwe, die waren we tenslotte al weer vergeten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef pingu_ het volgende:
Die ouwe bleef door schaatsen, wel netjes imo.
Iig, wat komt er nu?
dat wordt de skate-off tegen Geert Hoesquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef Bruce117 het volgende:
De jury geeft Chad een 5.3 voor de uitvoering
Nee, niet hier ook al dat plaatjequote:
Wel een goede poes idd. Ff NED3 weer aanslingeren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
http://home.deds.nl/~olym(...)ien_van_Deutekom.jpg
Special een fotootje voor jou..![]()
Gebruiken ze niet die blokjes waar je niet op kunt staan? ( Holland Sport van een 1 1/2 maand terug )quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik zag het wel aankomen, nadat hij iedere bocht heel erg wijd uitkwam...
Ik zag trouwens dat het hoge kegelvormige blokjes waren; toch knap om op zulke blokjes te staan.
Nu is er een interview met Walter Olde Heuvel heb jij even pech..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Wel een goede poes idd. Ff NED3 weer aanslingeren.
WOUTERquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Nu is er een interview met Walter Olde Heuvel heb jij even pech..![]()
Nee, ze leken anders. Ik zag het kortstondig net na achten toen de eerste 'sfeer'beelden werden getoond, vlak voor de races..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gebruiken ze niet die blokjes waar je niet op kunt staan? ( Holland Sport van een 1 1/2 maand terug )
Ja niets verkeerds ofzo, maar altijd van die suffe voorbedachte antwoordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat zei ie?
sorry dat ik zoveel vraag![]()
quote:
Snap niet dat ze hem nog goed genoeg vinden om daar te gaan meepraten ik weet nog beter dan die mart Smeets..quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef buzzer het volgende:
Smeets lul niet zo stom
Prachtig!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef dennistd het volgende:
[[url=http://images.fok.nl/upload/070308_102433_SLC_m_5000m_hedrick_val.gif]afbeelding][/url]
FOK!sport
dit is ook niet zijn afstandquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
Shani gaat het niet redden
nee die kunnen pas per het nieuwe seizoen in gebruik genomen wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gebruiken ze niet die blokjes waar je niet op kunt staan? ( Holland Sport van een 1 1/2 maand terug )
nee, een opmerking als: Shani gaat het niet redden is bijzonder slimquote:
nog even geduld, dat gedeelte komt zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef Ericr het volgende:
Kan de spanning niet meer aan, wat een WK. Zinderend.
Dat zeker maar om hem nu de Noorse Sven Kramer te noemenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Bokko is wel een talent voor de toekomst.
Het Mueller effectquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Die Grodum rijdt trouwens ook geen kont meer he.... opmerkelijk
heb je ook talenten voor het verleden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Bokko is wel een talent voor de toekomst.
dat zou dan Grodum moeten zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je ook talenten voor het verleden?
Wil Arne astronaut worden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Ericr het volgende:
Astronaut Dankers, benieuwd wanneer we dat horen.
Hersman kapte hem net optijd afquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef BVO het volgende:
Heeft hij gestudeerd joh?
na 5:15 was het volgens mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Ericr het volgende:
En ja hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Ericr het volgende:
Idd ongelovelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Ericr het volgende:
![]()
![]()
Daar was de verwijzing van Herbie. Wat een debiel is het ook.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Schneider, 6.47. Dat gaat Sablikova verbeteren
.
we kijken gewoon teveel schaatsen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Ericr het volgende:
![]()
![]()
Daar was de verwijzing van Herbie. Wat een debiel is het ook.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Nou weet ik waarom Dankers astronaut wil worden, hij wil net als Kramer ook van een andere planeet komen
Graag ja. Nu verwart hij Kramer en Verheijen alquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Ericr het volgende:
NOS, stuur a.u.b. die Herbie eens weg met een mooie ruimte missie. Richting de Andromedanevel of zo.
De natuurlijke slagquote:
Eigenlijk hoop je dat die Dankers voor de lol eens tegen de NOS heeft gezegd dat die vroeger astronaut wilde worden en dat het een compleet kulverhaal is dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Nou weet ik waarom Dankers astronaut wil worden, hij wil net als Kramer ook van een andere planeet komen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Falco het volgende:
Wel een mooie race van Verheijen tot nu toe
out of spacequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk Dijkstra, nu is Dankers ineens een outsider
quote:
Italiaans ijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef Remzz het volgende:
Toch wel een beetje Fabris ijs denk ik trouwens...
Ik denk juisit dat ie Fabris kapot rijd, Fabris opend niet vaak met rondje 28quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
Goed zo Sven, snel starten om Fabris niet mee te nemen.
Maar ook weer niet te hard aub
Ziet er wel zo uit jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Kramer rijdt op reserve denk ik nu
Aan het schaatsenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef komrad het volgende:
wat is kramer aan het doen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |