we kijken gewoon teveel schaatsen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Ericr het volgende:
![]()
![]()
Daar was de verwijzing van Herbie. Wat een debiel is het ook.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Nou weet ik waarom Dankers astronaut wil worden, hij wil net als Kramer ook van een andere planeet komen
Graag ja. Nu verwart hij Kramer en Verheijen alquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Ericr het volgende:
NOS, stuur a.u.b. die Herbie eens weg met een mooie ruimte missie. Richting de Andromedanevel of zo.
De natuurlijke slagquote:
Eigenlijk hoop je dat die Dankers voor de lol eens tegen de NOS heeft gezegd dat die vroeger astronaut wilde worden en dat het een compleet kulverhaal is dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Nou weet ik waarom Dankers astronaut wil worden, hij wil net als Kramer ook van een andere planeet komen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Falco het volgende:
Wel een mooie race van Verheijen tot nu toe
out of spacequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk Dijkstra, nu is Dankers ineens een outsider
quote:
Italiaans ijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef Remzz het volgende:
Toch wel een beetje Fabris ijs denk ik trouwens...
Ik denk juisit dat ie Fabris kapot rijd, Fabris opend niet vaak met rondje 28quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
Goed zo Sven, snel starten om Fabris niet mee te nemen.
Maar ook weer niet te hard aub
Ziet er wel zo uit jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Kramer rijdt op reserve denk ik nu
Aan het schaatsenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef komrad het volgende:
wat is kramer aan het doen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |