Gebruiken ze niet die blokjes waar je niet op kunt staan? ( Holland Sport van een 1 1/2 maand terug )quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik zag het wel aankomen, nadat hij iedere bocht heel erg wijd uitkwam...
Ik zag trouwens dat het hoge kegelvormige blokjes waren; toch knap om op zulke blokjes te staan.
Nu is er een interview met Walter Olde Heuvel heb jij even pech..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Wel een goede poes idd. Ff NED3 weer aanslingeren.
WOUTERquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Nu is er een interview met Walter Olde Heuvel heb jij even pech..![]()
Nee, ze leken anders. Ik zag het kortstondig net na achten toen de eerste 'sfeer'beelden werden getoond, vlak voor de races..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gebruiken ze niet die blokjes waar je niet op kunt staan? ( Holland Sport van een 1 1/2 maand terug )
Ja niets verkeerds ofzo, maar altijd van die suffe voorbedachte antwoordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat zei ie?
sorry dat ik zoveel vraag![]()
quote:
Snap niet dat ze hem nog goed genoeg vinden om daar te gaan meepraten ik weet nog beter dan die mart Smeets..quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef buzzer het volgende:
Smeets lul niet zo stom
Prachtig!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef dennistd het volgende:
[[url=http://images.fok.nl/upload/070308_102433_SLC_m_5000m_hedrick_val.gif]afbeelding][/url]
FOK!sport
dit is ook niet zijn afstandquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
Shani gaat het niet redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |