quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:31 schreef buzzer het volgende:
en Nesbitt diskwalificeren wegens hinderen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Het eerste goud is binnenIreen Wust, Wereldkampioen 1500m
Mwah, tis wel vechtijs dit he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Norrage het volgende:
Toch begint Klassen nu al het gat met Wust te dichten. Minder overtuigende overwinning dan verwacht.
Wordt leuk volgend jaar
Nouja vorige week was het nog 2 seconden of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
Zeven tiende vind ik toch een behoorlijk gat.
dat is het zeker, ik ga zo even naar het vechtfras kijkenquote:
Na 10 uurquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan even niet kijken nu.
Hoe laat begint de eerste boeiende rit 5km ongeveer, met WOH?
ik zap even meequote:
Was het maar in thialf maarjah dan heb je niet zo goede tijden dus dan maar liever in Salt lake..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heerlijk, die sfeer in 't stadion niet dus.
Prima prestatie, Wüst.
Dat is het alquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:36 schreef komrad het volgende:
dit wordt een mooie nederlandse schaatsdag
Op een snelle buitenbaan is ook wel wat, kijk naar Collalbo was een fantastisch toernooi ondermeer door de baanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Was het maar in thialf maarjah dan heb je niet zo goede tijden dus dan maar liever in Salt lake..
Ja, het voelt een beetje plichtmatig nog.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat het een duf toernooi gaat worden... leuk wel natuurlijk de NLse medailles, maar toch
weer eens wat anders dan een klikoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef sturky100 het volgende:
die emmer
Idd maarjah het is de laatste wedstrijd van het seizoen dus de laatste keer dat er wereldrecords kunnen vallen, dus goed dat ze het in Salt lake houden, maar de sfeer is maar bagger.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Op een snelle buitenbaan is ook wel wat, kijk naar Collalbo was een fantastisch toernooi ondermeer door de baan
WOH zit in de 5e rit en Chad in de 6e.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan even niet kijken nu.
Hoe laat begint de eerste boeiende rit 5km ongeveer, met WOH?
Hehe..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef tong80 het volgende:
Man in Amerika openen alle sportpagina's ermee
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Remzz het volgende:
Voor de mooie vrouwen hoef je niet naar Canada te gaan
ja zij is wel redelijk mooi, maar haar mond had wel iets minder groot gemogen... alhoewel... 't is maar net hoeveel je erin wilt stoppenquote:
walk-overquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Soccer4u het volgende:
AZ 3-0 achter niet om aan te zien zeker? Dan hoef je niet meer te zappen.![]()
* Brahimov slaps TV around a bit with a large troutquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja zij is wel redelijk mooi, maar haar mond had wel iets minder groot gemogen... alhoewel... 't is maar net hoeveel je erin wilt stoppen
Best kans dat hij het nog fijn vindt ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* Brahimov slaps TV around a bit with a large trout
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* Brahimov slaps TV around a bit with a large trout
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Best kans dat hij het nog fijn vindt ook
Cindy is best cute.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Remzz het volgende:
Voor de mooie vrouwen hoef je niet naar Canada te gaan
Wüst wereldkampioen, niemand juichte.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef snellejelle het volgende:
eerste afstand gemist...
wie praat me bij?
Wustquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef snellejelle het volgende:
eerste afstand gemist...
wie praat me bij?
pfaf, wat doe je.quote:
Niet zo over Catquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja zij is wel redelijk mooi, maar haar mond had wel iets minder groot gemogen... alhoewel... 't is maar net hoeveel je erin wilt stoppen
Schaatsen volgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
pfaf, wat doe je.
Ben je nou echt schaatsen aan het volgen, of ben je aan het modden.
Ze is welquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Best kans dat hij het nog fijn vindt ook
quote:
Ik ook niet, de enige eventuele bedreiging is Carl...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Remzz het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Sven hem niet gaat winnen
wiequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, de enige eventuele bedreiging is Carl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |