Ze zullen waarschijnlijk geheel politiek correct dit verschijnsel ontkennen. Dan heb ik dus gelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, zelfs in het echt. Maakt dat verschil denk je?
Lemmeb, PJO, zeg eens, maakt dat verschil?
Ja natuurlijk. Met vrouwen krijg je geen one-liner oorlogjes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
Ik kijk wel link uit! Huuh! Blij dat ik een meisje ben, zei ik toch al?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou toch eens wat vaker met andere vrouwen van jouw leeftijd en daaronder moeten praten. Waar die zich allemaal al niet druk om maken.
Voor mij niet. Ik pak je net zo hard aan als al die kerels. Alleen hap je wat minder fel op verkapte flames, maar ik weet niet of dat aan jouw vrouw-zijn ligt. Misschien heb jij gewoon meer waardering voor de posts van andersdenkenden, ik denk serieus dat dat het is. Je bent niet zo dichtgetikt en bevooroordeeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:32 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien heb jij gewoon meer waardering voor de posts van andersdenkenden, ik denk serieus dat dat het is. Je bent niet zo dichtgetikt en bevooroordeeld.
Shake it baby!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Apropos het volgende:
Zeg sigme, dat plaatje van jou wordt een beetje saai. Wanneer komt er eens wat beweging in?
Beetje spuit 11, maar wat lees je over het algemeen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Wanneer ik twee weken in Polen zit heb ik de tijd om te lezen. Iemand nog een tip voor niet al te zwaar literair vermaak?
Ik denk dat ook. Niet dat ik zo geweldig ben, maar dat discussiedeelnemers die klagen over het niveau er vaak zelf debet aan zijn. Heel veel discussies zijn tweegesprekken; ineengevlochten dialogen. Veel mensen trekken hun discussiepartner naar beneden; en veel mensen laten zich naar beneden trekken. Ik zie dat aan de lopende band gebeuren, ook door mensen die echt beter kunnen. En het is niet nodig, flamebaits kan je ook eenvoudig laten liggen, echt waar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik pak je net zo hard aan als al die kerels. Alleen hap je wat minder fel op verkapte flames, maar ik weet niet of dat aan jouw vrouw-zijn ligt. Misschien heb jij gewoon meer waardering voor de posts van andersdenkenden, ik denk serieus dat dat het is. Je bent niet zo dichtgetikt en bevooroordeeld.
In geen geval eerder dan dat ik een nieuwe laptop heb, waarop ik bewegend beeld (anders dan flash) kan bekijken. En deze laptop bevalt me nog steeds erg goed. Het losse contactje is acceptabel. Maar eh; als je me wil zien bewegen zou je natuurlijk ook eens kunnen komen opdagen op een vergaderingquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Apropos het volgende:
Zeg sigme, dat plaatje van jou wordt een beetje saai. Wanneer komt er eens wat beweging in?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
In geen geval eerder dan dat ik een nieuwe laptop heb, waarop ik bewegend beeld (anders dan flash) kan bekijken. En deze laptop bevalt me nog steeds erg goed. Het losse contactje is acceptabel. Maar eh; als je me wil zien bewegen zou je natuurlijk ook eens kunnen komen opdagen op een vergadering.
Kortom: je blijft nog maar mooi even tegen mijn saaie kont aankijken. Pff.
Het zal dan allemaal wel weer aan mij liggen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat ook. Niet dat ik zo geweldig ben, maar dat discussiedeelnemers die klagen over het niveau er vaak zelf debet aan zijn. Heel veel discussies zijn tweegesprekken; ineengevlochten dialogen. Veel mensen trekken hun discussiepartner naar beneden; en veel mensen laten zich naar beneden trekken. Ik zie dat aan de lopende band gebeuren, ook door mensen die echt beter kunnen. En het is niet nodig, flamebaits kan je ook eenvoudig laten liggen, echt waar.
Waar ging het mis dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zal dan allemaal wel weer aan mij liggen.
Klinkt als M. voor een POL-meet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Monidique het volgende:
De een wil eerst niet, kan dan niet, heeft later gewoon geen zin en nu gaat ze niet.
Het valt gewoon op dat de flamebaits altijd uitgekozen worden om op te reageren. Elke normale discussie valt dan in het weg. Energie stoppen in elke reactie langer dan 3 regels is eigenlijk zonde van het werk.quote:
Tsja, ik zie jou niet veel inhoudelijke discussies aangaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zal dan allemaal wel weer aan mij liggen.
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ik zie jou niet veel inhoudelijke discussies aangaan. Jammer, want je hebt best wat te zeggen en je kan het ook goed verwoorden. Maar volgens mij heb je helemaal geen zin, meestal, dus post je hier, waar je evengoed iets zinnigs kan zeggen maar dan zonder dat vervelende discussiegedoe
.
Geef eens een link dan van een reactie van meer dan 3 regels waar niet op gereageerd is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat de flamebaits altijd uitgekozen worden om op te reageren. Elke normale discussie valt dan in het weg. Energie stoppen in elke reactie langer dan 3 regels is eigenlijk zonde van het werk.
Ja maar met het smeuig brengen verdwijnt zovaak de nuance. Maar misschien moet ik het inderdaad wel zwaarder aanzetten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geef eens een link dan van een reactie van meer dan 3 regels waar niet op gereageerd is?
Bij mij reageert er meestal wel iemand op zo'n langere reactie. Je moet het gewoon een beetje smeuïg brengen.
Iedereen kent elkaar veel te goed. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het valt gewoon op dat de flamebaits altijd uitgekozen worden om op te reageren. Elke normale discussie valt dan in het weg. Energie stoppen in elke reactie langer dan 3 regels is eigenlijk zonde van het werk.
Prachtig! Ik heb 'm naar Originele taal- en spelfouten #11 verhuisd, maar was het nou opzettelijk of een typfout?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ooit niet erkend geweest. Men heeft het ons altijd zo voorgespiegeld als zou alles automagisch gebeuren.
Ik had 'm nogal snel in je MyAT gevonden, rara hoe kan dat.. Dus ik had 'm ook gelezen voordat ik zojuist op je reageerde. Het is wel een heel genuanceerde (D66) post. Daar krijg je niemand mee aan de praat; ook al is het best een aansprekende analyse.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja maar met het smeuig brengen verdwijnt zovaak de nuance. Maar misschien moet ik het inderdaad wel zwaarder aanzetten.![]()
Ik zal wel even opzoek gaan naar een link.
1: Arbeideristische SP blijft een curieus verschijnsel
Kende je die echt nog niet, automagisch? Ik gebruik dat woord wel vaker in dit soort gevallen, het dekt de lading uitstekend. Misschien wel een beetje nerdy, maar ach.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
Lemmeb!
[..]
Prachtig! Ik heb 'm naar Originele taal- en spelfouten #11 verhuisd, maar was het nou opzettelijk of een typfout?
Ik gebruik het ook al vele jaren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef Lemmeb het volgende:
Kende je die echt nog niet, automagisch? Ik gebruik dat woord wel vaker in dit soort gevallen, het dekt de lading uitstekend. Misschien wel een beetje nerdy, maar ach.
Wil je nu discussie of wil je dat niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja maar met het smeuig brengen verdwijnt zovaak de nuance. Maar misschien moet ik het inderdaad wel zwaarder aanzetten.
Prima post.quote:
Niet geheel onlogisch. Dat ik dus snel daarmee op de proppen kwam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had 'm nogal snel in je MyAT gevonden, rara hoe kan dat.. Dus ik had 'm ook gelezen voordat ik zojuist op je reageerde. Het is wel een heel genuanceerde (D66) post. Daar krijg je niemand mee aan de praat; ook al is het best een aansprekende analyse.
Nee, ik kende 'm niet. Heel mooi. Dekt de lading inderdaad prachtigquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kende je die echt nog niet, automagisch? Ik gebruik dat woord wel vaker in dit soort gevallen, het dekt de lading uitstekend. Misschien wel een beetje nerdy, maar ach.
fiscalering?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hey, ik zie mezelf daar gequote worden, maar wat was er mis mee?
Originele taal- en spelfouten #11
fiscaleringquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hey, ik zie mezelf daar gequote worden, maar wat was er mis mee?
Originele taal- en spelfouten #11
Maar is 'ie echt origineel? Voor zover dat kan, bij fouten.quote:
Ik ken jou dan ook helemaal niet. Wie ben je, waar post je? Ik bedoel, voordat je hier enige tijd geleden opdookquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook al vele jaren.![]()
Da's ook een mooie contaminatie trouwens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Lemmeb het volgende:
dan regent het waarschijnlijk storm met reacties.
Nee, ik vond er niks aan. Ikzelf probeer alleen mooie verschrijvingen of mooi origineel taalgebruik daarheen te halen, al zal ik ook wel af en toe flauwe grapjes maken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar is 'ie echt origineel? Voor zover dat kan, bij fouten.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's ook een mooie contaminatie trouwens.
Ik kom ook nooit op retecool, maar kwam daar via een search naar het woord 'automagisch' op google. Ik vond het wel een mooie uitleg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik kende 'm niet. Heel mooi. Dekt de lading inderdaad prachtig.
Retecool kom ik ook echt helemaal nooit. Je kent mij en "vreemde fora", ik kan er de weg niet vinden.
Mijn moeder zegt het altijd zo. Ze is een wandelende stijlfiguur, alleen heeft ze het zelf niet zo door.quote:
Reve?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
'Kijk,' zei zijn moeder. Ze stond voor het gasstel en wees achter zich op het aanrecht. 'Bedoel je die fles?' vroeg hij. Er stond een fles met donkerrode vloeistof. Op de hals zat een oranje capsule. Hij trad naderbij. 'Wat is dat?' vroeg hij. 'Ik heb een fles wijn gekocht voor vanavond ,' antwoordde ze, een aantal oliebollen uit de braadpan wippend. 'Dat is prachtig,' zei Frits. Hij nam de fles bij de hals op. Er zat een blauw etiket op met een gele rand. 'Bessen-appel,' las hij zacht. 'Bessen-appel,' zei hij bij zichzelf, 'bessen-appel. Help ons, eeuwige, onze God. Zie onze nood. Uit de diepten roepen wij tot u. Verschrikkelijk.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |