niet dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom is zij een goedkoop snolletje dan?
Oeps, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Sonique, dat kan niet ,hij is 2 stemmingsronden immum.
Ja, dus zijn doel is echt niet om hier weer eens 50 kilo af te vallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die vent is in z'n leven al 10 keer 50 kilo afgevallen.
Wat denk je van Amanda, dat zij nog richtingsgevoel had. Natas daar kan ik me wat bij voorstellen, die heeft haar ellebogen gebruikt enquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je Jaap zo ziet zitten kan je je niet voorstellen dat hij 25 jaar geleden als zaadje kampioen in zwemmen was toch?![]()
Ze heeft ondertussen al meerdere malen aan de schandpaal gestaan en is nu het dorp uitgejaagd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zijn mama word met pek en veren het land uitgejaagd...beschimpt, bespot en uitgelachen....![]()
zou in principe wel moeten, er is gezegd 2 stemmingsronden, dus ze zouden er voor de vorm 1 aan kunnen vragen en daarna met z'n allen Japio eruit flikkeren omdat dat de miskoop van het jaar is geweest.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Als over 14 dagen de volgende ronde is, en niemand heeft er eentje aangevraagt, blijft het immuum zijn dan staan?
Die twee ronden vliegt er niemand uit. Dus Jaap is wel de volgende die eruit vliegtquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Sonique, dat kan niet ,hij is 2 stemmingsronden immum.
Als hij uitgedacht is is zijn moeder al dood en begravenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian heeft bericht gekregen dat zijn moeder vanavo d om zes uur weg is maar
hij weet niet waar heen?
natatis zegt dat ie zijn broer moet bellen
ja,ja, zegt brian maar moet eerst even denken
Die twee ronden vliegt er niemand uit, dus je had wel gelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Oeps, je hebt gelijk.
Ik zat met twee weken in m'n hoofd.
![]()
Ik zou me ook doodschamen als mijn zoon zich zo op TV zou gedragen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zijn mama word met pek en veren het land uitgejaagd...beschimpt, bespot en uitgelachen....![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat denk je van Amanda, dat zij nog richtingsgevoel had. Natas daar kan ik me wat bij voorstellen, die heeft haar ellebogen gebruikt en
Brian zat een paar voor hem in de kont, die daardoor snel afhaakten![]()
Mooie beelden voor een nieuw clipje!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef r3gi3boy het volgende:
WTFFF brian heeft een PARA MOMENT
uitleg: hij staat alleen in de slaapkamer, en flipt totaal door gek te gillen en het inzoomen van de camera op hem te ontwijken
Ja, je moet niet teveel naar hem kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef snkr-xxx het volgende:
eh zagen jullie brian ook zo raar doen, of draai ik zelf door.
![]()
Ik ken m niet anders.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Wat doet Brian eng.
Ik vind het sowieso een klote regel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou in principe wel moeten, er is gezegd 2 stemmingsronden, dus ze zouden er voor de vorm 1 aan kunnen vragen en daarna met z'n allen Japio eruit flikkeren omdat dat de miskoop van het jaar is geweest.
Volgens mij was hij blijquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef GothaP het volgende:
En Brian flipt door....... na eerst koekoek met zichzelf te hebben gespeeld met zijn kussen.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef noekje het volgende:
Ze moet Nederlands praten maar dat doet ze niet.
Die zit inmiddels al in een boomhutje in Botswanie.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:43 schreef Black_king het volgende:
Naar Tante tine gaat ze
Rustig maar , de echte spanning komt nog....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:43 schreef INCTRL het volgende:
JE MOET NEDERLANDS PRATEN SLET!!!
Vermijd die tyfus hond Huub.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef Ashley1 het volgende:
iemand die kan vertalen wat ze in het papiaments zei
Als het maar niet mijn noodgevallen hutje in Rhodesië isquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die zit inmiddels al in een boomhutje in Botswanie.....![]()
Kon jij 't verstaan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:45 schreef pronkjewail het volgende:
Een van de 1e dingen die mama tegen zoonlief zegt: Je moet niemand daar vertrouwen.
nee brian is lekker betrouwbaar stomme koequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:45 schreef pronkjewail het volgende:
Een van de 1e dingen die mama tegen zoonlief zegt: Je moet niemand daar vertrouwen.
Dat zei ze in het nederlands.quote:
Het papiaments? Nee, ik kom uit Groningen...ben zo nederlands als de pest!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft het gesprek onderbroken hoop ik.
Ik hoop met je mee !quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft het gesprek onderbroken hoop ik.
Huub dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef avonne het volgende:
"te rommelen beneden met hem..."![]()
met wie?
Ik kom ook uit Groningen. Stad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Het papiaments? Nee, ik kom uit Groningen...ben zo nederlands als de pest!
Ze zei het in het Nederlands tegen hem, voordat ze verder ging in het papiaments
Klopt, op het scherm stond dat hij geen spelletjesinfo mag krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Dat mocht Hdnkkk niet horen dus, over Snollie![]()
![]()
![]()
En hopen dat ie geen 12 uur krijgt....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef havefun het volgende:
En toen kreeg ze een hartverzakking
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef noekje het volgende:
Geen spelinformatie Brian staat er op het scherm!
Well done redactie!!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En hopen dat ie geen 12 uur krijgt....![]()
ja klopt maar ze zei ook nog wat in papiamentoquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Brian's moeder gaat naar tante Tiene. Ze wil er zo te horen verder niets over zeggen. Brian: je moet Nederlands praten, niet Papiements. Brian vertelt dat hij over het apartement is gevlogen. Z'n moeder klinkt heel gestresst, alsof ze een hoop achterhoudt. Ze heeft ook een gespannen lachje. Brian vertelt verder over z'n vliegles. Nu gaat het over het acteren van Brian. Gaat goed met haar, zegt z'n moeder. Tante Tiene lang niet gezien, die is ook een beetje ziek. Taartje van Brian was mooi en lekker. Ze gaat ook spinning en body straps (?) trainen. Zit niet te druk op de livestreams, zegt Brian. Z'n moeder vindt hem soms te serieus. Vertrouw Amanda niet zegt z'n moeder. Als Brian beneden zit, zit Amanda gewoon met hem te rommelen. Het gesprek wordt voortijdige onderbroken (of verbroken door achter?).
Ik verstond 'te roddelen met hen'quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
Nou, hier zou ik ook PARA van worden
"Ze zit met hem te rommelen" = Spelinformatie
DOMME DOOS, HET IS ACTEERLESSEN
Yeahhhh rigghhttt....mammie trekt het niet meer ....dat is duidelijk!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
moeder is boos, want andere worden voorgetrokken
rhodesie is zimbabwe al een tijdje hoor.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou me ook doodschamen als mijn zoon zich zo op TV zou gedragen...
Ik denk dat ik in een of ander hutje in Rhodesië zou gaan wonen ofzo.
Die begreep ik ook niet. Brian antwoordde nog zoiets als 'handje zwaaien'/quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef Black_king het volgende:
Je hebt haar niet gezien buiten ?????
Natuurlijk, maar als je eerst meerdere malen in een andere taal zit te lullen terewijl dit uitdrukkelijk verboden is...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef T-lex het volgende:
MA heeft gewoon gelijk...als die broer van Huub dingen zit te lullen over de telefoon dan mag dat toch ook....![]()
Net of dit vette spelinformatie was....Amanda is niet te vertrouwen, das niks nieuws toch.![]()
Vanuit het vliegtuig. Hij is over haar huis heengevlogen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Die begreep ik ook niet. Brian antwoordde nog zoiets als 'handje zwaaien'/
Die moeder zal ook nog wel een normaal leven hebben en niet 24 uur zitten te kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
Lijkt me echt klote als je daar in die Villa zit en dat je weet dat je familie e.d altijd op de live stream zitten te kijken. Dan ga je toch niet lopen neuken met een hoer, als je weet dat je moeder altijd zit te kijken>?
Dat verstond ik ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik verstond 'te roddelen met hen'
Of ik verstond het verkeerd...
Waarom niet? Neuken hoort er toch ook gewoon bij? En dat 't met een hoer is, bijna iedereen heeft dat wel is gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
Lijkt me echt klote als je daar in die Villa zit en dat je weet dat je familie e.d altijd op de live stream zitten te kijken. Dan ga je toch niet lopen neuken met een hoer, als je weet dat je moeder altijd zit te kijken>?
Bij zijn vliegles is hij over haar huis gevlogen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Die begreep ik ook niet. Brian antwoordde nog zoiets als 'handje zwaaien'/
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je eerst meerdere malen in een andere taal zit te lullen terewijl dit uitdrukkelijk verboden is...
Kan ik me voorstellen dat ze de stekker eruit trekken...
Waarom schat je die moeder normaler in dan de gemiddelde DGK verslaafde op FOK! ??quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die moeder zal ook nog wel een normaal leven hebben en niet 24 uur zitten te kijken.
Helemaal als mammie op COS mee zit te lezen!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
Wijzig die titel gewoon johquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Gert het volgende:
En wéér een post om deze aanstootgevende TT snel te laten verdwijnen.
Bijna alles staat op internet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die moeder zal ook nog wel een normaal leven hebben en niet 24 uur zitten te kijken.
De redactie is de minst populaire Miljonairrr ZAT!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vrij vaag, die ingreep van de redactie.
Dat is toch bij Natasia nooit gebeurd, en voor zover ik weet bij anderen ook niet.
Niet dat ik het niet kan waarderen natuurlijk, want dit is wel erg leuk voor het para-gehalte van onze brodda (en van zijn minstens even para mama)
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef Sug4r het volgende:
Volgens mij is dat zo'n moeder waar geen een meisje goed genoeg is voor haar zoon![]()
hahahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
En Snollie maakt het bossie touw weer tip top in orde![]()
Toen die maat van hem langskwam vorige week hebben ze niks anderd dan over het spel zitten lullen....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vrij vaag, die ingreep van de redactie.
Dat is toch bij Natasia nooit gebeurd, en voor zover ik weet bij anderen ook niet.
Niet dat ik het niet kan waarderen natuurlijk, want dit is wel erg leuk voor het para-gehalte van onze brodda (en van zijn minstens even para mama)
Ik zou met die Griekse schone ook wel lekkere vieze dingen hebben gedaan hoor, als ik de kans kreeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
Had ie niet beter neer kunnen storten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij zijn vliegles is hij over haar huis gevlogen.
Niet gek dat hij zo'n narcistisch mannetje geworden is danquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kroonprinses Victoria van Zweden zou nog te min zijn.... voor haar heilige knulletje
![]()
Die moeder zal hier wel niet komen denk ik , niet echt leuk om te lezen denk ik wat hier over haar zoon geschreven wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Helemaal als mammie op COS mee zit te lezen!!![]()
Hopelijk wel veilig Gertquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou met die Griekse schone ook wel lekker vies hebben gedaan hoor, als ik de kans kreeg.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Gert het volgende:
En wéér een post om deze aanstootgevende TT snel te laten verdwijnen.
Waar heel nederland kan meekijken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom niet? Neuken hoort er toch ook gewoon bij? En dat 't met een hoer is, bijna iedereen heeft dat wel is gedaan.
Als ze in een hutje op de hei woont wel ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Had ie niet beter neer kunnen storten?![]()
maar dan wel met condoom hequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou met die Griekse schone ook wel lekkere vieze dingen hebben gedaan hoor, als ik de kans kreeg.
Als ze slim is doet ze het niet......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Die moeder zal hier wel niet komen denk ik , niet echt leuk om te lezen denk ik wat hier over haar zoon geschreven wordt.
OT: En ik ookquote:
Er is vast ergens een of ander stamhoofd die nog wel een dochter over heeft......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kroonprinses Victoria van Zweden zou nog te min zijn.... voor haar heilige knulletje
![]()
Eric met Huub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
Staat Amanda nou met Huub onder de Douche?
Jajaja Amanda heeft ineens een lul van 17 cm en is tietloos...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
Staat Amanda nou met Huub onder de Douche?
Ligt er helemaal in welke volgorde gestemd word denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
dat Eric niet tegen huub stemt is duidelijk, maar ik denk dat de verassing uit de hoek van Amanda gaat komen... Die gaat ook tegen stemmen denk ik. Ik kan me herinneren dat ze eens gezegt heeft mensen er niet uit te stemmen als ze er lol mee heeft, en volgens mij heeft ze nu meer lol met een Huub dan Brian...
Leuk bijeffect is natuurlijk dat Brian dan helemaal para wordt, helemaal na dit telefoontje!!
Ideaal zou zijn dat hij loesoe gaat en Huub aanvalt en zelf eruit moet...
Ik moet toegeven dat een heleboel dingen heel/te ver gaan, maar hij maakt het er echt zelf naar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Die moeder zal hier wel niet komen denk ik , niet echt leuk om te lezen denk ik wat hier over haar zoon geschreven wordt.
Denkt die moeder dat hij serieus is met Amanda dan? Lijkt er wel op, aangezien ze hem v oor haar waarschuwt. Dus zal zie die neukpartij met die danseres wel vrij normaal vinden ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef Sug4r het volgende:
Volgens mij is dat zo'n moeder waar geen een meisje goed genoeg is voor haar zoon![]()
Ik weet niet of je dat na al die maanden, en een flinke sloot drank in je lijf, nog zo voélt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heel nederland kan meekijken?
Amanda als eerste, dan zit het wel goed.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ligt er helemaal in welke volgorde gestemd word denk ik.
Alsof die wel goed genoeg is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er is vast ergens een of ander stamhoofd die nog wel een dochter over heeft......![]()
Of even een uurtje de dj uithangen.... is ook een soort therapie voor de PARA BROTHAAAAAquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef yellowfirst het volgende:
Dat wordt dan weer stevig dichten voor Brian, om zichzelf te bewerkstelligen......
Heb je inspiratie gekregen door de TT??????????????quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat na al die maanden, en een flinke sloot drank in je lijf, nog zo voélt.
Wat je wél voelt is die enorme paal in je broek van die schandalig geile brunette.![]()
Die waarschuwing is niet echt overgekomen in zijn verstrooide hoofd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denkt die moeder dat hij serieus is met Amanda dan? Lijkt er wel op, aangezien ze hem v oor haar waarschuwt. Dus zal zie die neukpartij met die danseres wel vrij normaal vinden ofzo.
Dat woordquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef yellowfirst het volgende:
Dat wordt dan weer stevig dichten voor Brian, om zichzelf te bewerkstelligen......
en jij klaagde over de TT?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat na al die maanden, en een flinke sloot drank in je lijf, nog zo voélt.
Wat je wél voelt is die enorme paal in je broek van die schandalig geile brunette.![]()
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je inspiratie gekregen door de TT??????????????
En een Mentos in zijn onderbroek!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Sonique het volgende:
om te beginnen zou Brian die oorbellen moeten uit doen...
Lijkt echt een wijf!
Nou nog iemand vinden om die geilheid op te botvieren.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:04 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is dus echt geil.............
TT is geoorloofd.......![]()
Correctie:quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:04 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is dus echt geil.............
TT is geoorloofd.......![]()
Weer een knap staaltje van leg de schuld altijd bij een anderquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Sporti het volgende:
Brian zijn moeder heeft hem op het hart gedrukt vertrouw niemand, hij baalt er ontzettend van dat hij door achter onderbroken werd omdat zijn moeder hem info wilde geven Nastasi zei toen wat raaaaaaaaar Wilgo mag altijd alles zeggenBrian : met mij gaat het goed alleen de mensen om me heen maken het slecht!
ai ai aiquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.![]()
De volgende is wel 747 hè, jammer dat Brian nou geen vliegles heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ai ai ai
zal ik alvast een mooie titel voor de volgende TT bedenken?
mag ik...... mag ik ?????
![]()
En daar komt het hele 'toeval' verhaal weer om de hoek kijken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Weer een knap staaltje van leg de schuld altijd bij een ander![]()
nee, die heeft nu een nieuwe baan... stagaire op de redactiequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als we het er toch over hebben, komt die ene kapster nog een keer langs?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende is wel 747 hè, jammer dat Brian nou geen vliegles heeft![]()
zei ik toch al in mijn TTquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Kijk dat wijf als een krolse kat tegen hem aan schuren
Over stagaire gesproken....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nee, die heeft nu een nieuwe baan... stagaire op de redactie![]()
Het valt dit keer inderdaad wel heel erg op, ze zit nog net niet in z'n nek te zoenenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Kijk dat wijf als een krolse kat tegen hem aan schuren
Gezelligquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:09 schreef flubberdewups het volgende:
Als een bronstig varken zit Natasia nu tegen Briandead op te rijden...![]()
Je kent het programma verder wel??quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef kaat17 het volgende:
hej dgk'ers
Hoe laat is die stemronde eigenlijk?
en laten ze de streams dan aan of stoppen ze die ff ofzo..
Greets![]()
Hoop dat Huub erin blijft![]()
[COS # 747] WaarNettie is afgek(n)apt..........quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef Sonique het volgende:
[COS # 747] Waar de levenslessen van Brian in z'n schoot toevallen...
Scherp !quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heeft die de plaats van de andere stagiaire ingenomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is ze stagiaire aan het spellen voor je......quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mama even goed laten voelen dat ze niet zo moet doen, dat is slecht voor Brianquote:
Zou ik ook wel willen weten...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef BBW het volgende:
Hoelaat is de stemming ?
ook leuk maar ik maak net 747 aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:13 schreef Sonique het volgende:
[COS # 747] Nederland is te klein voor BRian en z'n moeder
systeemquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tussen die lovehandles leeft een heel eco-klimaat.
Ik weet wel iets wat goed is voor Brian. Ik geef een hint: Het heeft 5 knokkels.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mama even goed laten voelen dat ze niet zo moet doen, dat is slecht voor Brian![]()
eeeeewwwwwwwwwwww!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tussen die lovehandles leeft een heel eco-klimaat.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik ga boodschappen doen...
ook leuk.... :
open alvast een topic erover.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zal wel weer 21.00 uur worden dan........
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
open alvast een topic erover.
Pizza Hawai graag........quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik denk dat ik een pizza bestel heb geen zin in koken veel te gezellig hier
![]()
Zelfoverschattingquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Maat 38, die zijn voor mij, zegt Natasia terwijl ze een kledingstuk ophoudt. Hoe bestaat het...
Gewoon tegen jezelf liegen.... en andere labeltjes erin naaienquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Maat 38, die zijn voor mij, zegt Natasia terwijl ze een kledingstuk ophoudt. Hoe bestaat het...
amanda heeft geen principes .. ze zal zich niet meer herinneren dat ze dit heeft gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
dat Eric niet tegen huub stemt is duidelijk, maar ik denk dat de verassing uit de hoek van Amanda gaat komen... Die gaat ook tegen stemmen denk ik. Ik kan me herinneren dat ze eens gezegt heeft mensen er niet uit te stemmen als ze er lol mee heeft, en volgens mij heeft ze nu meer lol met een Huub dan Brian...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |