Correctie:quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:04 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is dus echt geil.............
TT is geoorloofd.......![]()
Weer een knap staaltje van leg de schuld altijd bij een anderquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Sporti het volgende:
Brian zijn moeder heeft hem op het hart gedrukt vertrouw niemand, hij baalt er ontzettend van dat hij door achter onderbroken werd omdat zijn moeder hem info wilde geven Nastasi zei toen wat raaaaaaaaar Wilgo mag altijd alles zeggenBrian : met mij gaat het goed alleen de mensen om me heen maken het slecht!
ai ai aiquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.![]()
De volgende is wel 747 hè, jammer dat Brian nou geen vliegles heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ai ai ai
zal ik alvast een mooie titel voor de volgende TT bedenken?
mag ik...... mag ik ?????
![]()
En daar komt het hele 'toeval' verhaal weer om de hoek kijken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Weer een knap staaltje van leg de schuld altijd bij een ander![]()
nee, die heeft nu een nieuwe baan... stagaire op de redactiequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als we het er toch over hebben, komt die ene kapster nog een keer langs?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende is wel 747 hè, jammer dat Brian nou geen vliegles heeft![]()
zei ik toch al in mijn TTquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Kijk dat wijf als een krolse kat tegen hem aan schuren
Over stagaire gesproken....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nee, die heeft nu een nieuwe baan... stagaire op de redactie![]()
Het valt dit keer inderdaad wel heel erg op, ze zit nog net niet in z'n nek te zoenenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Kijk dat wijf als een krolse kat tegen hem aan schuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |