Ik zou met die Griekse schone ook wel lekkere vieze dingen hebben gedaan hoor, als ik de kans kreeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef havefun het volgende:
Lijkt me echt klote als je daar in die Villa zit en dat je weet dat je familie e.d altijd op de live stream zitten te kijken. Dan ga je toch niet lopen neuken met een hoer, als je weet dat je moeder altijd zit te kijken>?
Had ie niet beter neer kunnen storten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij zijn vliegles is hij over haar huis gevlogen.
Niet gek dat hij zo'n narcistisch mannetje geworden is danquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kroonprinses Victoria van Zweden zou nog te min zijn.... voor haar heilige knulletje
![]()
Die moeder zal hier wel niet komen denk ik , niet echt leuk om te lezen denk ik wat hier over haar zoon geschreven wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Helemaal als mammie op COS mee zit te lezen!!![]()
Hopelijk wel veilig Gertquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou met die Griekse schone ook wel lekker vies hebben gedaan hoor, als ik de kans kreeg.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Gert het volgende:
En wéér een post om deze aanstootgevende TT snel te laten verdwijnen.
Waar heel nederland kan meekijken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom niet? Neuken hoort er toch ook gewoon bij? En dat 't met een hoer is, bijna iedereen heeft dat wel is gedaan.
Als ze in een hutje op de hei woont wel ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Had ie niet beter neer kunnen storten?![]()
maar dan wel met condoom hequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou met die Griekse schone ook wel lekkere vieze dingen hebben gedaan hoor, als ik de kans kreeg.
Als ze slim is doet ze het niet......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Die moeder zal hier wel niet komen denk ik , niet echt leuk om te lezen denk ik wat hier over haar zoon geschreven wordt.
OT: En ik ookquote:
Er is vast ergens een of ander stamhoofd die nog wel een dochter over heeft......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kroonprinses Victoria van Zweden zou nog te min zijn.... voor haar heilige knulletje
![]()
Eric met Huub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
Staat Amanda nou met Huub onder de Douche?
Jajaja Amanda heeft ineens een lul van 17 cm en is tietloos...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
Staat Amanda nou met Huub onder de Douche?
Ligt er helemaal in welke volgorde gestemd word denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
dat Eric niet tegen huub stemt is duidelijk, maar ik denk dat de verassing uit de hoek van Amanda gaat komen... Die gaat ook tegen stemmen denk ik. Ik kan me herinneren dat ze eens gezegt heeft mensen er niet uit te stemmen als ze er lol mee heeft, en volgens mij heeft ze nu meer lol met een Huub dan Brian...
Leuk bijeffect is natuurlijk dat Brian dan helemaal para wordt, helemaal na dit telefoontje!!
Ideaal zou zijn dat hij loesoe gaat en Huub aanvalt en zelf eruit moet...
Ik moet toegeven dat een heleboel dingen heel/te ver gaan, maar hij maakt het er echt zelf naar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Die moeder zal hier wel niet komen denk ik , niet echt leuk om te lezen denk ik wat hier over haar zoon geschreven wordt.
Denkt die moeder dat hij serieus is met Amanda dan? Lijkt er wel op, aangezien ze hem v oor haar waarschuwt. Dus zal zie die neukpartij met die danseres wel vrij normaal vinden ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef Sug4r het volgende:
Volgens mij is dat zo'n moeder waar geen een meisje goed genoeg is voor haar zoon![]()
Ik weet niet of je dat na al die maanden, en een flinke sloot drank in je lijf, nog zo voélt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heel nederland kan meekijken?
Amanda als eerste, dan zit het wel goed.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ligt er helemaal in welke volgorde gestemd word denk ik.
Alsof die wel goed genoeg is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er is vast ergens een of ander stamhoofd die nog wel een dochter over heeft......![]()
Of even een uurtje de dj uithangen.... is ook een soort therapie voor de PARA BROTHAAAAAquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef yellowfirst het volgende:
Dat wordt dan weer stevig dichten voor Brian, om zichzelf te bewerkstelligen......
Heb je inspiratie gekregen door de TT??????????????quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat na al die maanden, en een flinke sloot drank in je lijf, nog zo voélt.
Wat je wél voelt is die enorme paal in je broek van die schandalig geile brunette.![]()
Die waarschuwing is niet echt overgekomen in zijn verstrooide hoofd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denkt die moeder dat hij serieus is met Amanda dan? Lijkt er wel op, aangezien ze hem v oor haar waarschuwt. Dus zal zie die neukpartij met die danseres wel vrij normaal vinden ofzo.
Dat woordquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef yellowfirst het volgende:
Dat wordt dan weer stevig dichten voor Brian, om zichzelf te bewerkstelligen......
en jij klaagde over de TT?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat na al die maanden, en een flinke sloot drank in je lijf, nog zo voélt.
Wat je wél voelt is die enorme paal in je broek van die schandalig geile brunette.![]()
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je inspiratie gekregen door de TT??????????????
En een Mentos in zijn onderbroek!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Sonique het volgende:
om te beginnen zou Brian die oorbellen moeten uit doen...
Lijkt echt een wijf!
Nou nog iemand vinden om die geilheid op te botvieren.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:04 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is dus echt geil.............
TT is geoorloofd.......![]()
Correctie:quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:04 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is dus echt geil.............
TT is geoorloofd.......![]()
Weer een knap staaltje van leg de schuld altijd bij een anderquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Sporti het volgende:
Brian zijn moeder heeft hem op het hart gedrukt vertrouw niemand, hij baalt er ontzettend van dat hij door achter onderbroken werd omdat zijn moeder hem info wilde geven Nastasi zei toen wat raaaaaaaaar Wilgo mag altijd alles zeggenBrian : met mij gaat het goed alleen de mensen om me heen maken het slecht!
ai ai aiquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gelukt, hij hangt subiet weer halfstok.![]()
De volgende is wel 747 hè, jammer dat Brian nou geen vliegles heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ai ai ai
zal ik alvast een mooie titel voor de volgende TT bedenken?
mag ik...... mag ik ?????
![]()
En daar komt het hele 'toeval' verhaal weer om de hoek kijken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Weer een knap staaltje van leg de schuld altijd bij een ander![]()
nee, die heeft nu een nieuwe baan... stagaire op de redactiequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als we het er toch over hebben, komt die ene kapster nog een keer langs?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende is wel 747 hè, jammer dat Brian nou geen vliegles heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |