Ik kom ook uit Groningen. Stad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Het papiaments? Nee, ik kom uit Groningen...ben zo nederlands als de pest!
Ze zei het in het Nederlands tegen hem, voordat ze verder ging in het papiaments
Klopt, op het scherm stond dat hij geen spelletjesinfo mag krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Dat mocht Hdnkkk niet horen dus, over Snollie![]()
![]()
![]()
En hopen dat ie geen 12 uur krijgt....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef havefun het volgende:
En toen kreeg ze een hartverzakking
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef noekje het volgende:
Geen spelinformatie Brian staat er op het scherm!
Well done redactie!!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En hopen dat ie geen 12 uur krijgt....![]()
ja klopt maar ze zei ook nog wat in papiamentoquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Brian's moeder gaat naar tante Tiene. Ze wil er zo te horen verder niets over zeggen. Brian: je moet Nederlands praten, niet Papiements. Brian vertelt dat hij over het apartement is gevlogen. Z'n moeder klinkt heel gestresst, alsof ze een hoop achterhoudt. Ze heeft ook een gespannen lachje. Brian vertelt verder over z'n vliegles. Nu gaat het over het acteren van Brian. Gaat goed met haar, zegt z'n moeder. Tante Tiene lang niet gezien, die is ook een beetje ziek. Taartje van Brian was mooi en lekker. Ze gaat ook spinning en body straps (?) trainen. Zit niet te druk op de livestreams, zegt Brian. Z'n moeder vindt hem soms te serieus. Vertrouw Amanda niet zegt z'n moeder. Als Brian beneden zit, zit Amanda gewoon met hem te rommelen. Het gesprek wordt voortijdige onderbroken (of verbroken door achter?).
Ik verstond 'te roddelen met hen'quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
Nou, hier zou ik ook PARA van worden
"Ze zit met hem te rommelen" = Spelinformatie
DOMME DOOS, HET IS ACTEERLESSEN
Yeahhhh rigghhttt....mammie trekt het niet meer ....dat is duidelijk!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
moeder is boos, want andere worden voorgetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |