quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat denk je van Amanda, dat zij nog richtingsgevoel had. Natas daar kan ik me wat bij voorstellen, die heeft haar ellebogen gebruikt en
Brian zat een paar voor hem in de kont, die daardoor snel afhaakten![]()
Mooie beelden voor een nieuw clipje!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef r3gi3boy het volgende:
WTFFF brian heeft een PARA MOMENT
uitleg: hij staat alleen in de slaapkamer, en flipt totaal door gek te gillen en het inzoomen van de camera op hem te ontwijken
Ja, je moet niet teveel naar hem kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef snkr-xxx het volgende:
eh zagen jullie brian ook zo raar doen, of draai ik zelf door.
![]()
Ik ken m niet anders.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Wat doet Brian eng.
Ik vind het sowieso een klote regel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou in principe wel moeten, er is gezegd 2 stemmingsronden, dus ze zouden er voor de vorm 1 aan kunnen vragen en daarna met z'n allen Japio eruit flikkeren omdat dat de miskoop van het jaar is geweest.
Volgens mij was hij blijquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef GothaP het volgende:
En Brian flipt door....... na eerst koekoek met zichzelf te hebben gespeeld met zijn kussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |