Hij is zo'n ontzettend irritante gast. En het erge is, dat hij niet acteert maar gewoon echt zo is blijkbaar. Arrogant, eigendunk van hier tot Tokyo, irritante stem, talentloos (waar dat I'm A Dancer opslaat weet ik ook niet, want meer dan wat rondjesdraaien doet ie niet) enz.quote:Ik ben Herman moe![]()
Je hebt gelijk jan, ik bedoelde die van gister, ik kijk nu namelijk naar de herhalingquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef Urquhart het volgende:
Herman is gisteren geweest.
Vanavond o.a.:
- Jan Marijnissen
- Thomas Berge
Ok, je hebt trouwens helemaal gelijk over die Herman.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk jan, ik bedoelde die van gister, ik kijk nu namelijk naar de herhaling
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, je hebt trouwens helemaal gelijk over die Herman.
Urquhart, mooi verhaal over Janquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Urquhart, mooi verhaal over Jan![]()
Jammer dat Jan weg is![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jan Marijnissen vond ik wel leuk.
Dat vertikt tie om te stoppen met rokenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...vooral over zijn stoppen met roken....
![]()
Ossenaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jan Marijnissen vond ik wel leuk.
en maar volhouden dat ie het nooit gezegd had...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vertikt tie om te stoppen met roken![]()
Dat bedoel ik met domme vraag van jouquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat vond jij van de uitzending Haaibaaike
Waarom is dat dom?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met domme vraag van jou [afbeelding]
dat zou me helemaal niet verbasen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ergens gelezen.
Dat Jan afgelopen week wel achter de schermen was
Nee, mij ook niet, omdat hij pas op 2 april bij Veronica begint.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zou me helemaal niet verbasen....![]()
Ja weet ikquote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was vorig jaar ook .
Al jaren heeft hij dezelfde gasten
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef Palau het volgende:
Dom wijf wat irritant lacht is net zo dom als Britney. Britney steunen door je kaal te laten scheren.
Ze was niet echt lelijk, maar spoort volgens mij niet. Keek echt vaag uit 'r ogenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef Palau het volgende:
Dom wijf wat irritant lacht is net zo dom als Britney. Britney steunen door je kaal te laten scheren.
Ja dat vond ik ook al.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef kevin85 het volgende:
Wat lacht dat kind verschrikkelijk irritant..
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef kevin85 het volgende:
Wat lacht dat kind verschrikkelijk irritant..
Ja, en Jensen is live zekerquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Flyduck het volgende:
WTF wat een oplichter!! Hij gebruikt informatie die zij heeft gegeven bij de wereld draait door !! Die uitzending heb ik namelijk net gekeken !
Ja, maar die zullen vast nog wel komen, want Jensen is altijd helemaal into dat gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef RedFever007 het volgende:
Trouwens die gasten die geesten e.d. hebben gezien hoef ik nooit meer te zien, wat een ongelooflijke onzin
Ja, ik vond het schandalig van die Jensenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Paul zat er ook voor nop zeg. Tis nog wel een toffe kerel.
Paul Rabbering, hij won het programma WIDMquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef Rnnz het volgende:
Paul wie? Heb ik iets gemist?
Hij moet gewoon beide niet doen. Echt hoor het is gewoon niet grappig zowel zijn 'stand-up' stukje als het breaking news....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:45 schreef Palomar het volgende:
Vond het Jensen Breaking News dat ie voorheen deed leuker dan de intro van nu. Zo'n soort monoloog van Jensen-the-would-be-comedian
Inderdaad..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is weer tijd voor 10x "faaaantaaastic"
Helemaal mee eens, tenenkrommend slechtquote:Op maandag 19 maart 2007 22:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij moet gewoon beide niet doen. Echt hoor het is gewoon niet grappig zowel zijn 'stand-up' stukje als het breaking news....
Ze heeft geen voorhoofd lijkt het welquote:Op maandag 19 maart 2007 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Fergie. Die oorbellenWat een lelijk wijf.
.
Dat is 'ie al 2 jaar niet meer, RF007quote:Op maandag 19 maart 2007 22:54 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind jensen echt geen fuck meer aan![]()
Nou vorig jaar had ie toch wel enkele leuke gastenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is 'ie al 2 jaar niet meer, RF007
Zoek maar eens wat fotos op van d'r dan zie je dat ze er echt niet uitzietquote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef kevin85 het volgende:
Ja..
Zeg dat wel, het is nu echt om te janken..
Ordinair, vies etc.![]()
Had ik al gedaan..quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zoek maar eens wat fotos op van d'r dan zie je dat ze er echt niet uitziet![]()
En dat weten wij omdat... ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:38 schreef sjeppert het volgende:
waarom zat yfke de hele tijd te knipogen als ze dacht dat ze weer wat grappigs zei
Ja ik ook. Is best een aardig vrouwtje volgens mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:46 schreef BVO het volgende:
Ik vond Fergie wel leuk.
Jammer idd, saaie afleveringquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Nouk het volgende:
Nee vandaag komt ie omdat gister is uitgelopen met dat verhaal van die gevluchte vrouw.
En ook zeer belangrijk voor die vrouwquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef AFCA_DD het volgende:
vond het wel leuk eigenlijk, weer eens wat anders dan die standaard bekende nederlanders, met hun standaard verhaal
De vorige keer toen die er zat met die nina(GTST) niemand kon hem volgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe als ik die Joris Putman hoor praten
Verschil met gisteren, gisteren had ie een betere interviewquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Jezus wat een slecht interview... Jensen![]()
Haha, ik vind 'm wel komisch eigenlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe als ik die Joris Putman hoor praten
Het is net alsof ie constant in een trip zit en dan heeft ie ook nog een zeikaccent/stemquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Haha, ik vind 'm wel komisch eigenlijk.
Ik vond die grap zo slecht... dat hele interview was 1 dikke bagger, soms is jensen echt zo slecht bezig, laat hem maar amerikanen met interessante verhalen interviewen daar is hij nog eniszins goed in.quote:
Dan is het idee van Jensen weg, daarvoor kijk ik geen Jensen in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik vond die grap zo slecht... dat hele interview was 1 dikke bagger, soms is jensen echt zo slecht bezig, laat hem maar amerikanen met interessante verhalen interviewen daar is hij nog eniszins goed in.
Idd, ik kijk juist voor die slechte vragenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan is het idee van Jensen weg, daarvoor kijk ik geen Jensen in ieder geval.
Ze zei er wel 'helaas' achterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zij zo van: Wie is de nummer 1 in de eredivisie ?
![]()
quote:
quote:He hosts the hugely popular trance show A State of Trance. The show has completed its 251st episode in 2006, running successfully for 5 years.
In October 2002, Van Buuren was voted Number 5 in the DJ Magazine 100 top DJs. The following year, he jumped up to the #3 spot, and held it strong for 3 years straight. His hard work has finally paid off, leaving him with the #2 spot, just below Paul van Dyk in the 2006 polls. He is very active, and means to stay that way. If he does, he may be crowned with the #1 spot in 2007.
http://en.wikipedia.org/wiki/Armin_van_Buuren
P!nk, tennissen met John McEnroe, Johnny Knoxville.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel knap hoor. Fergie, Snoop Dog, Phil Collins, Shakira, Borat, Simon Webbe, Sugababes etc
Vind het alleen jammer datie dan zo vreselijk gaat slijmen. Bij Knoxville was dat pas ergquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
P!nk, tennissen met John McEnroe, Johnny Knoxville.
Hij heeft spraakmakende gasten, doet Jensen goed.
Met Borrat helemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vind het alleen jammer datie dan zo vreselijk gaat slijmen. Bij Knoxville was dat pas erg..
Hij slijmt bij alle buitenlandse gasten. En dan Albert een slijmbal noemenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vind het alleen jammer datie dan zo vreselijk gaat slijmen. Bij Knoxville was dat pas erg..
Je bedoeld een slijmerige avond..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat wordt een geniale aflevering. Snoop bij Jensizzle![]()
idd (zoals bij alle grote amerikaanse gasten).. volgens mij denken die lui zelf ook van wat is dit voor meelacher.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef Palomar het volgende:
[..]
volgens mij denken die lui zelf ook van wat is dit voor meelacher.
Volgens mij komen die grote gasten alleen maar langs als ze toevallig in het land zijn om een nieuwe cd of film te promoten. En dan is 1 van de grootste NL talkshows wel de moeite waard om even te zittenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toffe uitzending, respect voor Jensen dat hij zulke gasten in zijn show weet te krijgen.
Dan nog moet je ze maar zien binnen te krijgen. Dat ze geen enkeltje Nederland speciaal voor Jensen boeken lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
Volgens mij komen die grote gasten alleen maar langs als ze toevallig in het land zijn om een nieuwe cd of film te promoten. En dan is 1 van de grootste NL talkshows wel de moeite waard om even te zittenDenk niet dat ze zomaar even langs komen omdat ze Jensen zo'n toffe show vinden
Jensen heeft in Canada gewoontquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef Kukidentmonster het volgende:
Nou als Snoop moet kiezen tussen Pauw & Witteman en Jensen is de keus snel gemaakt... En daarbij willen Pauw & Witteman Snoop Dog niet, ze weten er niets van.
En hoe slecht ik Jensen ook vind, hij spreekt wél heel goed Engels. Neem ik m'n petje voor af.
SHUT THE FUCK UP! Zoiets zei Knoxville tegen Jan uit het niets, geniaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:24 schreef BigFire het volgende:
ik had Jan wel naast Snoop willen zien![]()
en de reactie van Snoop daarop![]()
Hmm, ik vond Jensen juist slecht in Engels gisteren. Hij haperde namelijk teveel, alsof hij elke keer de juiste woorden moest zoeken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef Kukidentmonster het volgende:
En hoe slecht ik Jensen ook vind, hij spreekt wél heel goed Engels. Neem ik m'n petje voor af.
Vond ik wel meevallen, zeker als je het vergelijkt met elke andere willekeurige tv-presentator op de Nederlandse tv.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Hmm, ik vond Jensen juist slecht in Engels gisteren. Hij haperde namelijk teveel, alsof hij elke keer de juiste woorden moest zoeken.
geen reclame, gewoon trots (beetje te trots naar mijn mening)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:02 schreef Rnnz het volgende:
Gisteren werd er wel overduidelijk dikke reclame gemaakt voor Crystal, of lag dat aan mij?
Boeiend? Hij kan gewoon goed Engels praten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jensen heeft in Canada gewoontklik
Niks boeiend, voor de mensen die het niet geloven duhhhhquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:15 schreef honderd het volgende:
[..]
Boeiend? Hij kan gewoon goed Engels praten.
Je hebt er niks van begrepen, dat is allemaal humor. "She was defending her pimp."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wil effe wat kwijt over Snoop-D-O-Skinnylikeapretzel:
Wat een gare Biatch is die Snoop.
Echt he. eerst helemaal gangsta gangsta en pimps en hO's en dit en dat.
En dan opeens issie bekeerd en iedereen gelijk van:
'mmm. ineteresant en wijze man is het toch wel.. goh..'
flikker op man. domme negers.
En die " Another Brother from Another Mother" -joke is ook al zo oud als Eddie murphy an Beverly Hills Cop.
'Dress' van BlackSheep zei dat ook al zo vaak 17 jaar gelee. --> DITC. - Bounce Ta This ft. Dress.
Fucker.
haha, verkeerd topicquote:Op maandag 2 april 2007 09:09 schreef Xrenity het volgende:
haha, Jan ging net Maarten Spanjer weer bellen bij Kicken
quote:Op maandag 2 april 2007 09:09 schreef Xrenity het volgende:
haha, Jan ging net Maarten Spanjer weer bellen bij Kicken
Wat is er met jou? Je hebt er echt vrij weinig van begrepen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wil effe wat kwijt over Snoop-D-O-Skinnylikeapretzel:
Wat een gare Biatch is die Snoop.
Echt he. eerst helemaal gangsta gangsta en pimps en hO's en dit en dat.
En dan opeens issie bekeerd en iedereen gelijk van:
'mmm. ineteresant en wijze man is het toch wel.. goh..'
flikker op man. domme negers.
En die " Another Brother from Another Mother" -joke is ook al zo oud als Eddie murphy an Beverly Hills Cop.
'Dress' van BlackSheep zei dat ook al zo vaak 17 jaar gelee. --> DITC. - Bounce Ta This ft. Dress.
Fucker.
Vind ik wel erg leuk, eindelijk een keer iemand die anders radio maakt.quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hopelijk gaat ie die is aanpakken op z'n ongrappige radioshow.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Urquhart, ik zit nu naar Jan te luisteren via jou link
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef RedFever007 het volgende:
Jan Paparazzi
Gaat ie ook weer telefoonterreur doen bij Kicken?? Zou wel tof zijn
Yupquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Wat hoorde ik net? Is het interview van Jensen met Snoop Dog op de Amerikaanse tv uitgezonden?
Dat wil ik wel even zien vanavond
Waar zien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Wat hoorde ik net? Is het interview van Jensen met Snoop Dog op de Amerikaanse tv uitgezonden?
Dat wil ik wel even zien vanavond
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef Urquhart het volgende:
Het gesprek tussen Jan Paparazzi en Maarten Spanjer
http://www.radioveronica.(...)wjpspanjer020407.mp3
Dat waren geniale stukjesquote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef Urquhart het volgende:
Jan is weer als vanouds
Hij mag Telefoonterreur, Talk of Town en Bejaarde van de Week ook wel weer een vervolg geven.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef Pritt het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Robert niet meer bij de radio zit. Hij moet lekker stoppen met de tv en samen met Jan een nieuw programma beginnen. Ik bescheurde me echt altijd bij hun radiozenders. Jan is dan gewoonweg geniaal.
Echt een toppe uitzending vanavondquote:Op woensdag 4 april 2007 22:54 schreef roburt het volgende:
wat een goede uitzending vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |